Enquesta

seguiu el rally Dakar?

SI, el segueixo i sempre l´he seguit amb molt interès.
Nomes el segueixo una mica amb els resums i poca cosa mes.
NO, no m´interessa gens.

Autor Tema: DAKAR  (Llegit 2603 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
DAKAR
« el: 02 de Gener de 2008, 16:05:28 pm »
tots els anys per aquestes dates comença el rally DAKAR, i cada vegada em faig la mateixa pregunta ¿ha perdut interes aquest rally?.
antigament era una cosa especial, quasi tothom el seguia pero poc a poc l´interes a anat mimbant, recordo el seguiment que se li feia fa uns anyets i ara jo ja ni miro els res :cheerums ¿nomes em pasa a mi o tambe a vosaltres?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: DAKAR
« Respondre #1 el: 02 de Gener de 2008, 16:19:21 pm »
És que encara no ha començat, comença el proper dissabte dia 5 a Lisboa.

De totes formes, sí que és veritat que està perdent l'interès, o al menys és la sensació que jo també tinc.

Fins i tot diria que al ciclisme li està passant el mateix... no sé si perquè vaig començar en plena època Indurain, perquè últimament no hi havia el Beloki de torn donant batalla o pels casos de dopatge que han desvirtuat una mica l'esport, però em dóna la sensació que també té menys protagonisme ara que abans.

Jo el rally Dakar el segueixo molt per sobre, com gairebé totes les modalitats d'automobilisme i motociclisme. El ciclisme el segueixo més.

Orton

• Visitant
« Respondre #2 el: 02 de Gener de 2008, 16:31:17 pm »
Jo no el segueixo.  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 02 de Gener de 2008, 16:32:17 pm »
jo tampoc.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 02 de Gener de 2008, 16:44:52 pm »
Yo si, y espero que este año no haya ninguna tragedia.

Alguien sabe si este año participa el coche que el año pasado llevaba el escudo del sabadell :beer2

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #5 el: 02 de Gener de 2008, 17:06:52 pm »
Jo a l'igual que l'Adry, també m'agrada molt el món del motor i sóc un fixe del Dakar, pero per manca de temps només puc seguir els resums i a vegades ni això. Això que dius del ciclisme Adry, jo crec que el factor més important d'això a sigut el dopatge, i com no ho solucionin el ciclisme cada vegada anirà perdent més la mágia que té, fins que un dia, com van amenaçar aquest estiu, deixi de ser esport olímpic :ko :no:

Alguien sabe si este año participa el coche que el año pasado llevaba el escudo del sabadell :beer2

Si,es tracta del cotxe de Josep Nicolàs que serà la seva sisena participació al Dakar. Aquest any tindrà a un company nou,José Miguel De Fulgencio, que al seu cotxe també lluirà l'escut del Sabadell. A la pàgina web de Ràdio Sabadell (www.radiosabadell.f m) a l'apartat d'esports i motor podràs trobar tota la informació. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 02 de Gener de 2008, 19:17:02 pm »
jo fa anys el seguia i molt!
haviam anat a veure'l sortir de Paris i algunes etapes intermitges a França
ara em fa l'efecte q desde q va morir en thierry (no recordo el cognom) va de baixa...
espero q aquest any torni a guanyar la petra i x segona vegada una dona sigui la campiona del rallie mes dur del mon!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 02 de Gener de 2008, 19:54:50 pm »
Jo si. M'encanta el Dakar, si bé és cert que la gens ha perdut l'afició que tenia antigament el Dakar. A més ara és més competitiu i menys aventurer que fa uns anys.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #8 el: 02 de Gener de 2008, 20:16:38 pm »
Jo a l'igual que l'Adry, també m'agrada molt el món del motor i sóc un fixe del Dakar, pero per manca de temps només puc seguir els resums i a vegades ni això. Això que dius del ciclisme Adry, jo crec que el factor més important d'això a sigut el dopatge, i com no ho solucionin el ciclisme cada vegada anirà perdent més la mágia que té, fins que un dia, com van amenaçar aquest estiu, deixi de ser esport olímpic :ko :no:

Si,es tracta del cotxe de Josep Nicolàs que serà la seva sisena participació al Dakar. Aquest any tindrà a un company nou,José Miguel De Fulgencio, que al seu cotxe també lluirà l'escut del Sabadell. A la pàgina web de Ràdio Sabadell (www.radiosabadell.f m) a l'apartat d'esports i motor podràs trobar tota la informació. :beer2

Gracias  :beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 04 de Gener de 2008, 13:54:24 pm »
dons acaban de suspendre el rally  :disappointed:    mooolt trist!!!!

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080104/noticia_53423626796.html
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 04 de Gener de 2008, 14:27:11 pm »
Vaja tela, ja podrien haver buscat trams alternatius...però bueno, si després de saber el que pot passar no es suspèn i després passa algo tothom es tiraria a sobre dels organitzadors...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 04 de Gener de 2008, 15:06:45 pm »
Vaja tela, ja podrien haver buscat trams alternatius...però bueno, si després de saber el que pot passar no es suspèn i després passa algo tothom es tiraria a sobre dels organitzadors...

Si, pero el 50% del rally pasa por Mauritania y no da tiempo a hacer nuevas rutas :beer2

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 04 de Gener de 2008, 16:52:56 pm »
hombre...pues se anulan las 8 etapas y se sigue...digo yo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 06 de Gener de 2008, 02:27:42 am »

Home, deixarien massa coixa la competició. Dintre les vuit, hi eren les etapes més espectaculars.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #14 el: 06 de Gener de 2008, 09:52:11 am »
vaya tela pero digo yo las etapas de mauritania son desierto etc leñe pues las hacemos entre los monegros y almeria y el resto a africa  :paret :paret
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 06 de Gener de 2008, 10:48:09 am »

Home, deixarien massa coixa la competició. Dintre les vuit, hi eren les etapes més espectaculars.

tens raó, pero podrien fer més de la meitat de la cursa, tindriem una mica d'espectacle i els equips, em refereixo als mes petits, no hi perderiem tant.

el q es una llastima es que una competició esportiva estigui supeditada a celebrar-se xq hi hagin o no amenaces terrorites, que passará amb els jocs de Pekin? o amb la F1? o amb la final de l'Eurocopa? només per posar exemples. l'amenaça integriste esta viva a tot el mon a cada pas q donem i a cada pais q visitem.

tambe es una llastima que un continent  com  Africa, l'ultim al món, quan te una font important de ingressos per alguns dels seus paisos no els pugui rebre i cada vegada estigui mes allunyat i aïllada  de tot. Va començar Argelia, despres part del  Nord de Mali i ara Mauritania...