Autor Tema: Molt fluixa imatge al torneig historics!  (Llegit 6030 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Molt fluixa imatge al torneig historics!
« el: 16 de Agost de 2005, 23:06:18 pm »
Molt malament. Així es pot dir. No sé si per la superfície de gespa artificial o les poques ganes generalitzades.
Faré 1 petit resum del que he vist:

Jupiter 0 - 1 St. Andreu

St. Andreu 1 - 0 Sabadell

Molt malament, ni ganes ni control, ni defensa ni atac ni defensa. Diego en una molt mala sortida es queda a mitja área i li marquen de cap.
Sense reacció. Molt malament tots. Pablo Sanz i Genís no poden ser centrals jugant junts. Iglesias un kaos i MAdrigal..... millor no parlar. Ni una jugada clara de perill, només 1 cop de cap de Pablo Sanz després de corner que ha sortit fora per poc.

Penals St. Andreu 4/5  Sabadell 4/5

Jupiter 2 - 4 Sabadell

Gols de Gallo (2), Xavi Muñoz i Genis

Fo´ça pobre imatge contra una banda. Fins i tot Ramón ha fallat al encaixar un gol olímpic. En el segon no ha pogut fer res en un llençament de falta. Ens n'haurien pogut fotre 2 o 3 més. MOLT malament en defensa. En atac no gens millor pero entre una defensa de pati de colegi i un porter del Jupiter que al Sabadell no jugaria ni de suplent de Carulla el Sabadell ha fet 4 golets. El primer de Gallo força maco! El millor de tots i de llarg al jugador a prova Criado. Molt bé per banda esquerra. Crec que se'l quedaran.

Penals Jupiter 3/5   Sabadell 5/5

St. Andreu 6 punts   (+2)
Sabadell    3 punts   (Totalment d'acord amb tu, company.)  Penals 9/10
Jupiter       0 punts

St. Andreu clasificat per semis i nosaltres depem dels altres reultats. Es clasifica el millor 2n dels 3 grups. Es a dir que segurament no les jugarem i casi millor aixi per no fer mes el rifícul.
Em preocupa que queden 10 dies i de millora res. Igual o pitjor que el dia de l'Europa, i el més preocupant, la falta de ganes general i que no controlem una pilota en condicions! No sé, però no em dona bona pinta!
A aquestes alçades de l'any passat, la imatge no era pitjor que la d'aquest any.... i almenys lluitaven i corrien més!
Que es fotin les piles perque dolents no son -en teoria-

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Molt fluixa imatge al torneig historics!
« Respondre #1 el: 16 de Agost de 2005, 23:13:15 pm »
Jue q dolents deuen ser els del jupiter si en 45 minuts els hem fet 4 gols jugant fatal. Bueno, ara a treballar i a veure q fan el dia 20 contra el st pau manresa pq no crec q juguin les semis tp ;)

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 16 de Agost de 2005, 23:35:10 pm »
osti i el ivan diaz k b de primera no ha fotut res??j**** jo no se si ho fan x no lessionarse i kuan komensi la lliga apretar el maxim o k!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 16 de Agost de 2005, 23:42:38 pm »
despres de la patetica penosa i ridicula imatje donada el dia de l'europa,avui segons diu el company mutio mas de lo mismo,no he pogut anar per motius laborals pero aquest mati m'han confirmat de l'entorn de la directiva una noticia que em sembla normal tenin en compte que no puc ni veure al senyor mora i la seva manera de veure el futbol,un grup de jugadors ja ha demanat el cap de mora perque creuen que no es treballa be ni fisicament ni tacticament,despres de que em diguin aixo no trobo estrany la inexistent actitud mostrada en els darrers partits de pretemporada,si us plau directiva som a temps feu un camvi de timo sino anem molt pero que molt malament

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 16 de Agost de 2005, 23:49:39 pm »
Doncs si això és veritat és LAMENTABLE  per part dels jugadors!
Ells a callar i jugar i a ficar la cama si és necessari al igual que córrer com el que més, que per això sel's paga :icon_exclaim:
Espero que es fiquin les piles, xk sino.... ho veig fotut.

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 17 de Agost de 2005, 00:46:58 am »
 :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry: :o :bigcry:

Espero que sigui falsa l'informacio que diu dagar dels jugadors, perque sino...
I en quant als resultats... No se si riure o plorar. La veritat es que no he vist cap partit aquest any. M'agradaria saber una cosa. Si algu s'ha adonat de la disposicio dels jugadors al camp (1-4-3-3 o el que sigui) i si hem jugat a la pilotada (estil mora), o s'ha intentat fer algo més.

Ara si, tot l'optimisme desbordant... :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 17 de Agost de 2005, 02:02:14 am »
company sabadellfreak jo nomes he possat aqui el que una persona molt propera al consell m'ha dit,no dic que sigui  segur ho no,pero l'actitud de l'altre dia i despres que et faigin aquest comentari es molt sospitos

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 17 de Agost de 2005, 02:06:19 am »
Doncs si no és segur més val no dir akestes coses pq creen molt mal rollo ;)

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 17 de Agost de 2005, 10:55:55 am »
aquesta informacio de q els jugadors volen fer fora al mora no me la crec, i a mes a mes aixo nomes crea mal rollo , tal com ha dit en birri. Estem conjuntant l'ekip i ja estem fent critiques i mes crtiques, no es per dir q estem en un moment critic ni molt menys no ha començat la lliga, pero tp es per tant com per dir q em dona una imatge lamentable, tot i aixo respecto les opinions q hi posen tots els foreros q per aixo esta akest forum, i jo nomes dono la meva.
mesplicare, perq dic q no vam donar una imatge lamentable, perq tambe es van veure coses interesants, com per exemple les ganes q tenen tots els jugadors, o la primera mitja ora en q va apareixer en sergio iglesias, akest sera el motor de l'ekip, un tros de jugador, la insistencia i lluita de madrigal... a vegades intentaven sortir jugant la pilota pero com no trobaven espais per donarli verticarlitat al joc en genis i en epkesobretot akest dos pelotazo pa arriba, aixo si q no em va agradaar gens! el partit contra el sant andreu, ells tp van fer res de latre mon, es van limitar a defensarse i jugar als contratacs, res mes, tambe es molt dificil en un camp molt petit pero q molt petit jugarli a un ekip q nomes es limita a defensarse!! jo crec q la iniciativa la portar elñ sabadell, i lo mes just per mi auria daver sigut un empat, la diferencia va estar q ells van ficar una q van tenir i la nostra va sortir fregant el pal.

contra el jupiter, va ser molt diferent, es notava q el ekip era bastant fluixet pero i tot i aixo va posarhi moltes ganes i va plantar cara... destacar dakest partit, el bon partit q va fer Criado... desbordant sempre q podia... i els gols de gallo, de tres q va tenir va ficar dos, i el bon toc q te neftali, crec q el mig camp dakest any sera neftali- sergio iglesias. tb cal destacar el golas olipmic del jupiter... una mica ramon va fallar per weno i un gol de falta directa molt ben llançada!

una altre cosa q em preocupa bastant q ens fan masa perill en pilotes aturades, els corners i les faltes laterals no les sabem defensar, sino el exemple mes clar es akesta estadistica, dels tres gols q ens van marcar van ser els tres a pilota parada, o de un corner directa, o una falta directa io de una falta lateral i sol remata i gol!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 17 de Agost de 2005, 11:29:13 am »
Ara no us dire"Paciencia que no ah començat la lliga"Aixo comença molt malament :o
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #10 el: 17 de Agost de 2005, 11:54:15 am »
Per mi lo lamentable d'ahir, no va ser els resultats (perque ja hem direu que va fer el St.Andreu per clasificarse, poca cosa la veritat), sino la imatge que va donar en Mora els més joves de la plantilla.
Perque després de perdre amb el St.Andreu, practicament necesitem un miracle per clasificarnos com els millors segons (encara que ven guanyar el Jupiter, crec que no es clasificarem, perque el millor segon tindra 4 punts), el home va hi treu la artilleria pesada contra el Jupiter (¡¡¡¡un primera catalana!!!!). Para que???? A més de fer un onze amb els joves jugadors sub-23 que estan a prova, alternant amb alguns jugadors de la plantilla oficial per completar l'onze.... No, en Mora demostrar la confiança que te amb aquests nanos. Menys en Criado que va sortir de inici, els demés a la banqueta. Lo més genial de tot van ser els canvis, dos concretament, un faltan 10 minuts per el final, i l'altra en el minut ¡¡¡¡44!!!!, per jugar els minuts de la "basura". Molt bé Mora, així es demostrar la gran persona que ets. Perque sino confias amb ells, perque els t'ens entrenant. Sino jugant contra el Jupiter no ser quan ho faran.
Moltes vegades he defensat en Mora, pero en va decepcionar. Se li tindria que caure la cara de vergonya després d'aquesta actitud amb els jugadors a prova.
Perque ja hen direu que fotrali 4 gols al Jupiter amb els jugadors de la plantilla oficial tampoc te gaire merit.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 17 de Agost de 2005, 12:18:17 pm »
Doncs la veritat es que Vitrubio tens tota la rao del mon. Ai mora mora :ko

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #12 el: 17 de Agost de 2005, 12:49:41 pm »
Comparteixo les vibracions del MUTIO, a 2ªB a més de qualitat cal possar-hi ganes, i sembla que aquesta idea la plantilla encara no la té assumida. Per molta qualitat tècnica que es tingui no és pot jugar CAMINANT, contra equips de tercera i primera catalana, perque equips d'aquestes característiques també en trobarem a la lliga (Alfaro, Peralta, Osca, etc...).
Si no es posen les piles, això pinta molt malament, ...... i només podrem aspirar a mantenir la categoria, i recordo que de les 4 últimes temporades, no em baixat a 3ª en tres ocasions, i no vull ni imaginar-me una temporada més de "MÁS DE LO MISMO", i el problema és que aquest any s'està venent il.lusió, que s'han invertit diners en un projecte, i espero que no esdevingui en "fum, fum" com sempre, perque crec que l'afició ja està cansada de misèries (com volen arribar als 2000 socis donant aquesta imatge a la pretemporada?), i he vist a l'equip en tres ocasions aquest mes d'agost, i no m'ha convençut ni a L'Escala, ni a Manresa ni al Nou Sardenya.

Visca el CE. SABADELL !!!  :scut :bandera

Desconnectat keneth brylle

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #13 el: 17 de Agost de 2005, 14:11:43 pm »
hola a tothom. Em sap greu, ahir vaig veure uns jugadors que tenien ganes d´agradar(i com una certa pressio que no m´agrada perque em recorda N´konos, Zurdis, Añons....etc...) i per aquest motiu estaven nerviosos, imprecisos apart de poc conjuntats amb les proves que es van realitzar.
Estic d´acord amb el Mutio que no hi va haver control defensiu ni ofensiu. En defensa ens guanyaven l´esquena facilment. En atac, es jugava lent a darrera i no s´arribava ni a bandes ni s´enllaçava amb els de davant.

De tota manera tot son proves i el que es important es el dia 28 contra l´osasuna b. demano a tots els arlequinats que no posem pressio als jugadors ni posem marrons perque aixi sera impossible(ahir ja n´hi havia dels nostres carregant contra l´equip i contra el Mora). El que hem de fer es animar com bojos a l´equip el dia 28.... :bandera

Endavant Sabadell! :scut

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #14 el: 17 de Agost de 2005, 14:44:30 pm »
 :bigcry: :bigcry: :bigcry: :'( :'( :'( >:( >:( >:( :no: :no: :no: :surprised: :-\ :disappointed: :Hecho_polvo:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 18 de Agost de 2005, 00:18:45 am »
Per cert, algu sap resultats dels partits que falten per saber si pasara el sabadell com a millor segon :icon_question:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 18 de Agost de 2005, 08:43:44 am »
ELIMINATS del Torneig històrics.
Ahir l'Hospi va entrar a semis al guanyar 4 a 1 al MArtinenc i 1 a 0 al Badalona. Per la seva part, el Badalona va guanyar 3 a 0 al MArtinenc, per tan queda segon també amb 3 punts com nosaltres, però amb una diferencia de gols de +2, cosa que nosaltres només tenim Totalment d'acord amb tu, company.. Un altre any serà :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #17 el: 18 de Agost de 2005, 11:36:42 am »
Ben explicat  :icon_exclaim: Més clar, impossible   :) ;)

Visca el  :scut !!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #18 el: 18 de Agost de 2005, 14:27:08 pm »
Al torneig dels històrics i no es classifica el club més históric de tots (CES)......quina vergonya em fa haver-hi jugat aquest torneig.......  :disappointed:
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 18 de Agost de 2005, 14:41:00 pm »
Aquest errors s'han de solucionar :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009