aquesta informacio de q els jugadors volen fer fora al mora no me la crec, i a mes a mes aixo nomes crea mal rollo , tal com ha dit en birri. Estem conjuntant l'ekip i ja estem fent critiques i mes crtiques, no es per dir q estem en un moment critic ni molt menys no ha començat la lliga, pero tp es per tant com per dir q em dona una imatge lamentable, tot i aixo respecto les opinions q hi posen tots els foreros q per aixo esta akest forum, i jo nomes dono la meva.
mesplicare, perq dic q no vam donar una imatge lamentable, perq tambe es van veure coses interesants, com per exemple les ganes q tenen tots els jugadors, o la primera mitja ora en q va apareixer en sergio iglesias, akest sera el motor de l'ekip, un tros de jugador, la insistencia i lluita de madrigal... a vegades intentaven sortir jugant la pilota pero com no trobaven espais per donarli verticarlitat al joc en genis i en epkesobretot akest dos pelotazo pa arriba, aixo si q no em va agradaar gens! el partit contra el sant andreu, ells tp van fer res de latre mon, es van limitar a defensarse i jugar als contratacs, res mes, tambe es molt dificil en un camp molt petit pero q molt petit jugarli a un ekip q nomes es limita a defensarse!! jo crec q la iniciativa la portar elñ sabadell, i lo mes just per mi auria daver sigut un empat, la diferencia va estar q ells van ficar una q van tenir i la nostra va sortir fregant el pal.
contra el jupiter, va ser molt diferent, es notava q el ekip era bastant fluixet pero i tot i aixo va posarhi moltes ganes i va plantar cara... destacar dakest partit, el bon partit q va fer Criado... desbordant sempre q podia... i els gols de gallo, de tres q va tenir va ficar dos, i el bon toc q te neftali, crec q el mig camp dakest any sera neftali- sergio iglesias. tb cal destacar el golas olipmic del jupiter... una mica ramon va fallar per weno i un gol de falta directa molt ben llançada!
una altre cosa q em preocupa bastant q ens fan masa perill en pilotes aturades, els corners i les faltes laterals no les sabem defensar, sino el exemple mes clar es akesta estadistica, dels tres gols q ens van marcar van ser els tres a pilota parada, o de un corner directa, o una falta directa io de una falta lateral i sol remata i gol!!