Autor Tema: Parlar de la resta d'equips  (Llegit 1489 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

enric_bcn

• Visitant
Parlar de la resta d'equips
« el: 01 de Gener de 2008, 20:52:26 pm »
 Jo el que no entenc és perquè no es pot parlar de la resta d'equips que competeix el Sabadell. Quin mal hi ha?  :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: ELIMINAR SUBFORUMS QUE NO PARLEN DEL SABADELL
« Respondre #1 el: 01 de Gener de 2008, 20:58:57 pm »
Jo el que no entenc és perquè no es pot parlar de la resta d'equips que competeix el Sabadell. Quin mal hi ha?  :mmmm

:icon_question: Perdona, en el subfòrum FUTBOL, es parla d'altres equips que no son el CE Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 01 de Gener de 2008, 20:59:33 pm »
es el forum no oficial del centre d'esports sabadell! ke kieres ke te abramos un subforum del UE.LLEIDA? porfavor....
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #3 el: 01 de Gener de 2008, 21:07:57 pm »
 A ver si me explico. En el foro hay varios apartados. Y hay 1 apartado que se llama futbol. Yo no digo de poner un subforo que se titule  U.E. LLEIDA. En ningún momento lo he dicho. Ja ho sé birrero. Només li responía al PANSO dient que no entenc perquè no es pot parlar d'altres equips en altres apartats. Ja sé que es fa.

« Darrera modificació: 03 de Gener de 2008, 14:04:13 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 01 de Gener de 2008, 21:11:39 pm »
Només li responía al PANSO dient que no entenc perquè no es pot parlar d'altres equips en altres apartats. Ja sé que es fa.

Si no, seria Can Pixa, parlant del Terrassa al primer equip o del Barakaldo a Presenta't al fòrum.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #5 el: 01 de Gener de 2008, 21:14:17 pm »
Veig que no m'entens birrero. En el general mai parlaré del Lleida. Pero en futbol si. En el foro del Lleida hi ha 1 apartat que diu Segona B. A allà pots parlar del Sabadell si vols. Ningú et dirà res.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 01 de Gener de 2008, 21:16:00 pm »
A cas està prohibit escriure birri? La dictadura ja ha passat.
No està prohibit no, però ja coneixem com et poses quan et diem que en un missatge del sabadell es parla del sabadell i no del lleida, i a sobre et diem que el posis on toca i ja ens dius a tots que som uns dictadors. Si fas les coses bé ningú et dirà que no parlis del teu lleida, però posa-ho on toca. Últimament ja ho has entès millor, però al principi et costava 3 pobles.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #7 el: 01 de Gener de 2008, 21:18:30 pm »
Veig que tú no saps perdonar. Al principi vaig parlar del Lleida en el General i sé que em vaig posar como una moto quan em veu dir que no es parla del Lleida en el General. I teniu tota la raó. Em vaig equivocar i vaig demanar perdó.

Si vols et torno a demanar perdó.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #8 el: 01 de Gener de 2008, 22:06:49 pm »
Veig que no m'entens birrero. En el general mai parlaré del Lleida. Pero en futbol si. En el foro del Lleida hi ha 1 apartat que diu Segona B. A allà pots parlar del Sabadell si vols. Ningú et dirà res.

Company... el que no ens entens sembla que ets tu eh?

T'estan dient que a dins del subforum FUTBOL, POTS PARLAR DEL TEU LLEIDA TAN COM VULGUIS... aixo si, si us plau, agrupa-ho tot en un sol post.

Subforum FUTBOL = subforum 2aB

Crec q es molt facil d'entendre

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: Parlar de la resta d'equips
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2008, 23:54:06 pm »
Jo penso com Sabadell Power i es una Bejanada fer aquest post que has creat com diuen a 1 altre foro això es 1 ******** xD
Visca el Futbol Català!