Autor Tema: Marxo a Venecia... alguna recomanacio?  (Llegit 2094 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Marxo a Venecia... alguna recomanacio?
« el: 07 de Gener de 2008, 21:46:09 pm »
Eis companys,

El Reis m'han portat un viatget a Venecia i marxo dema mateix quasi sense temps de fer la maleta  :(

Algun forer@ que hi hagi estat em podria recomanar alguna cosa interessant i que fos 'off-guide'?, es a dir, algo interessant que no surti a les tipiques guies de viatge que, logicament, tambe m'emporto  ;D

Merci d'avençada per les recomanacions  :ok

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Marxo a Venecia... alguna recomanacio?
« Respondre #1 el: 07 de Gener de 2008, 22:02:48 pm »
quina sort!!!

jo he estat aquest any dues vegades, una coincidint amb carnestoltes i el meu aniversari. l'altra aquest estiu.

fugeix sempre que puguis dels llocs habituals...plaça sant marc i el duomo.

intenta pujar al Campanile que val molt la pena.

un barri poc visitat i molt maco i amb un ambient molt bohemi es el de Castello i si pots no deixis de anar a menjar a un antic restaurant que esta be de preu (es venezia...) es precios i es menja super be "La Antica Osteria" jo vaig anar la primera vegada i vaig repetir la segona!

ce vediamo amichi i bon rittorno
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 07 de Gener de 2008, 22:44:54 pm »
Bueno SBD Power, no t'haig d fer cap recomanació especial q no sàpigues.
Però si q et puc aconsellar q no demanis cap café a la pça St Marc perq et costarà com un wisky amb cola en un bar d'aquí.. aquella plaça pagues hasta per a tirar pa als coloms...
Llavors comentar-te que les fèmines d'aquella ciutat tenen força mala llet.. weno això no és diferent amb les d'aquí....

I com a consell, q visitis el Palazzio Ducal, els 3 ponts (especialment Rialto), q pujis a un Vaporetto d'aquells ( jo vaig coincidir al Vaporetto amb Xapi Ferrer jeje) és una gran experiencia el Vaporetto per tal d fer una mica d ruta per les aigües d la ciutat.

Hi ha veure si tens la oportunitat de veure una mena de forat en una paret q està al costat d'un pont i si no recordo malament els pares que no podien fer-se càrrec dels seus fills els tiraven per aquella forat per tal de que algú s'en fes càrrec... no recordo gens el nom... és q fa gairebé 8 anys q vaig anar-hi.

De veritat, em fas molta enveja anant a Itàlia!! tinc ganes de tornar....ç

BELLA ITALIA!!!!

Que tinguis un bon viatge i ja ens explicaràs que tal a anat :beer2

*Això sí que és un regal de Reis i no tanta colonieta, robeta i tonteries vàries :paret :paret

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #3 el: 09 de Gener de 2008, 21:45:33 pm »
Quan tornis porta algún davanter del Calcio  :laugh:
Bon viatge.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 13 de Gener de 2008, 13:00:55 pm »
quina sort!!!

jo he estat aquest any dues vegades, una coincidint amb carnestoltes i el meu aniversari. l'altra aquest estiu.

fugeix sempre que puguis dels llocs habituals...plaça sant marc i el duomo.

intenta pujar al Campanile que val molt la pena.

un barri poc visitat i molt maco i amb un ambient molt bohemi es el de Castello i si pots no deixis de anar a menjar a un antic restaurant que esta be de preu (es venezia...) es precios i es menja super be "La Antica Osteria" jo vaig anar la primera vegada i vaig repetir la segona!

ce vediamo amichi i bon rittorno

Hola Umbria, mil grazie per la informazione  ;D

A veure... a la Plça St. Marc s'hi ha d'anar pq te coses molt maques. Un altre cosa es parar-t'hi a fer un cafe o una coke ja que et foten uns cops de canya que no veas  :wacky:

Lo del Duomo que em deies no ho vaig veure per enlloc... segur que es a venezia?  :mmmm

Casualitats de la vida vem estar allotjats en un apartament al barri del Castello... precios tal i com comentes... ideal per perdre't-hi pels carrerons.

El Campanile estava tancat per tasques de manteniment. Impossible pujar-hi  :no:

I el restaurant tampoc el vaig trobar :bigcry: Vem veure molts restaurants 'Antique el que sigui' i moltes 'Osperias X' pero cap amb el nom que em vas dir  :-\

:reverencia2

Bueno SBD Power, no t'haig d fer cap recomanació especial q no sàpigues.
Però si q et puc aconsellar q no demanis cap café a la pça St Marc perq et costarà com un wisky amb cola en un bar d'aquí.. aquella plaça pagues hasta per a tirar pa als coloms...
Llavors comentar-te que les fèmines d'aquella ciutat tenen força mala llet.. weno això no és diferent amb les d'aquí....

I com a consell, q visitis el Palazzio Ducal, els 3 ponts (especialment Rialto), q pujis a un Vaporetto d'aquells ( jo vaig coincidir al Vaporetto amb Xapi Ferrer jeje) és una gran experiencia el Vaporetto per tal d fer una mica d ruta per les aigües d la ciutat.

Hi ha veure si tens la oportunitat de veure una mena de forat en una paret q està al costat d'un pont i si no recordo malament els pares que no podien fer-se càrrec dels seus fills els tiraven per aquella forat per tal de que algú s'en fes càrrec... no recordo gens el nom... és q fa gairebé 8 anys q vaig anar-hi.

De veritat, em fas molta enveja anant a Itàlia!! tinc ganes de tornar....ç

BELLA ITALIA!!!!

Que tinguis un bon viatge i ja ens explicaràs que tal a anat :beer2

*Això sí que és un regal de Reis i no tanta colonieta, robeta i tonteries vàries :paret :paret

Eis Ferni, mil gracies tambe per les recomanacions :reverencia2

No fa falta parar a Plça Sant Marcos per veure que es carissim... tota venezia es bantant-bastant cara... Despista bantant els horaris que fan les botigues pq sembla que cada una fot el horari que li va be. La veritat es que es l'unic lloc que m'han fotut fora de 2 botigues amb la compra mitg feta pq ja era l'hora de tancar :o

Vaig anar al Palau Ducal i la veritat es que esta força be. Val la pena sobre tot per veure les inmenses sales i el luxe que hi devia haver a l'epoca. Cal recordar pero que es un palau expoliat per Napoleo, osease, que deu ser un 10% del que devia ser a l'epoca potser. Tambe es molt-molt recomanable veure els inhumans calabossos del mateix palau... Com podia agunatar la penya alla dintre amb el fet que fotia??

Divertidissim trobar-te en un dels vitralls d'una de les sales, un grafitti de l'any 1700ipico... asease que aixo de marcar els vidres no ve d'ara i no te res de modern ;D

Lo del Vaporetto (ACTV, per cert :ejem ) es tambe molt interessant i com molt be dius super recomanat. Ja us posare un enllaç al youtube quan penji un video dels trajectes que vem fer pel Gran Canal

Dels 3 ponts en vem trobar nomes 2: el Rialto (precios) i el de l'Academia. El tercer el vem passar amb el vaporetto.

Lo de la Pedra on tiraven els crius no ho vem saber trobar :no:

I que mes dir? Doncs que vem fer una sortideta tambe a Burano i a Murano. A Burano es un petit poble on totes les cases son pintades de diferent color, molt maco i divertit i en aquestes epoques, super tranquil.

I de Murano que es pot explicar que no es sapiga? Capital mundial pel que sembla en fer virgueries de vidre de colors. Tot un poble dedicat al vidre i a les figuretes.

La veritat es que m'ha agradat molt Venezia. Tot i les meves rencançes inicials (odio als italians!) val la pena per la ciutat i inmaginar-te-la com podia ser a l'epoca. Recomano perdre's pels carrerons, caminar i caminar i observar i observar... a cada cantonada et trobes amb edificis singulars o detalls bonics...

Tal i com dieu: S'hi ha de tornar a anar... i la propera amb xicota si pot ser :P

PD.:
Quan tornis porta algún davanter del Calcio  :laugh:
Bon viatge.

REs, res... amb el que tenim per aqui ja ens en sortirem. Italia pot estar be, pero els italians ben lluny >:(

Mile grazie a tutto
 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 13 de Gener de 2008, 13:11:28 pm »
realment va la pena anar a venezia, a mi no m'agrada massa repetir llocs, pero mira en 1 any 2 cops.
duomo=catedral=basilica, a l'italia tot son iguals!
 m'alegro q t'agrades el barri del castelo, jo vaig estar allotjada  l'hotel l'accademia, al costat del pont.
el restaurant: derrera del ponti dei suspiri, al sestiere di castelo!!!!, ho tenieu al costat!
si pots, la propera vegada ves a Siena a veure al Palio, crec que t'agrada moltissim, el fan dos cops a l'any i un coincideix amb l'agost, pero ves reservant ja si t'interesa!
a mi em va agradar mes Siena que Firenze, será perq a mi em va mes les coses pasionals que les refinades.
has tastat les focaccias? x sopar amb una birra genial.
be...la propera vegada si necessites una cicerone virtual m'ho dius...
salutti!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Gener de 2008, 13:15:50 pm »
ostres ja ets aquí Sbd Power?  
Me n'alegro que t'hagi anat bé per Venecia, almenys em quedo tranquil de que encara no està enfonsada sota aigua. :Paletas:

La veritat és que és una ciutat molt recomanable per anar. Potser no per a passar-hi gaires dies pero si que per a veure el més importantet amb 1 o 2 dies, millor 2 per no anar tan de cul.

Ara m'has refrescat la memoria amb els calabossos del Palau Ducal i si q és veritat q eren realment impressionants.

Allà al Palau recordo que ens van fotre bastantes bronques per fer fotos dins les sales.. ens vem passar el viatge de tornada imitant el: NO FLASHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! i tmb recordo q em va fer molta ilussió dins el Palau creuar-nos amb 2 senyores que parlaven català. Aquestes coses fan ilusió quan ets fora del teu país.

En fi... sempre quedarà VENEZIAAAAAA!!!!!