Autor Tema: SABADELL - MIAPUESTA CASTELLDEFELS  (Llegit 14060 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - MIAPUESTA CASTELLDEFELS
« Respondre #100 el: 13 de Gener de 2008, 21:25:00 pm »
Avui m'han dit que sortiria aquí a rajar
El dia que vam jugar a Girona de copa em deien pessimista
a veure si ens salvem Q LLONS!!!!!!!!!!!  per tenim un equip que no dona la talla, veure'ls és patètic i molt trist, no hi ha res més i no millorarem, només es pot esperar que els altres continuin com a la primera volta i potser no baixem.
Em sembla que he llegit alguna vegada que encara no ha passat per la NCA un equip superior a nosaltres, el que estic segur és que mai hem estat superiors als equips que han vingut i ja han vingut els mediocre i els dolents, vol dir que..........
un prec als jugadors, no us esforceu tant, si més no això és el que es diu, però el proper partit a la NCA no feu el ridícul i no ens feu passar vergonya contra aquella colla
avui contra uns que no tenen ni identitat no heu estat capaços de xutar entre els tres pals fins al minut 77, crec que qualsevol càstic que tinguessiu sera poc, no us mereixeu res, ni menys vestir la samarreta del CES.
venia el lateral d'ells a xutar el corner, teniem la pilota i no hereu capaços de sortir al contratac quan la seva defensa estava desguarnida i el resultat no ens afavoria, us ho torno a demanar NO US ESFOCEU TANT, o això és el que diuen, però no ens foteu tantes putades diumenge rera diumenge, si no teniu amor propi tingueu una mica de dignitat, PLEASE  

i si algú se sent molest, que reflexioni sobre el que passa a la NCA i no s'enfadi amb mi, que s'enfadi amb qui provoca tota aquesta vergonya, perquè avui he passat vergonya, de moment no puc pas regalar la samarreta que he comprat, ja m'esplicareu com la criatura se la pot posar i sortir a jugar-hi :paret :paret :paret

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #101 el: 13 de Gener de 2008, 21:25:14 pm »
La realitat és que portem quatre victòries en vint jornades de lliga, tenim 24 punts i ara per ara disputariem l'eliminatòria de permanència.

I seria contra el Marino, el Logroñés CF o el Portuense. Almenys faríem un bon viatget  ;D

Jo després de perdre a Castelldefels, guanyar l'Ontinyent i el Terrassa pensava que veuríem una altra cosa, partits emocionants, més derrotes que les que hem vist (potser 6 o 7 a aquestes alçades) però també més victòries, més "gresca"... aquesta dinàmica de resultats és conseqüència del joc que practiquem, trist, sense creativitat, massa especulatiu. Quantes victòries per la mínima se'ns han escapat per tancar-nos enrere i no fer res de futbol? En fi, està sent una temporada, futbolísticament, per oblidar. No cal pujar a Segona "A" però hauríem d'aspirar a fer un futbol millor, de cara a aquest any amb la permanència si l'obtenim ja ens podem donar per satisfets però per a properes temporades ens hem de treure la por del cos, canviar d'entrenador i veure com reforcem sobretot la davantera.

Prefereixo arriscar més i tenir el risc de que vagi malament que no aquesta agonia d'empats que tampoc no ens garanteix res (podem baixar perfectament) i que a més fa que venir a la NCA sigui una exercici pràcticament de massoquisme.

0-0 i anar fent i saps que si es marca l'1-0 tot empitjorarà i veuràs un partit desastrós fins que el rival aconsegueixi l'empat; només es veu una mica de bon futbol quan qui es posa per davant en el marcador és el rival.

Dieu que fent un gol de rebot avui estaríem més amunt o que si guanyem el derbi però a mi m'entristeix aquesta actitud d'anar amb por i no saber assegurar un resultat. Només hem guanyat per més d'un gol a Terrassa. Quants empats hauríem pogut evitar jugant una mica més i no acoquinant-nos al darrere?

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #102 el: 13 de Gener de 2008, 21:26:47 pm »
La realitat és que portem quatre victòries en vint jornades de lliga, tenim 24 punts i ara per ara disputariem l'eliminatòria de permanència.

I seria contra el Marino, el Logroñés CF o el Portuense. Almenys faríem un bon viatget  ;D

Jo després de perdre a Castelldefels, guanyar l'Ontinyent i el Terrassa pensava que veuríem una altra cosa, partits emocionants, més derrotes que les que hem vist (potser 6 o 7 a aquestes alçades) però també més victòries, més "gresca"... aquesta dinàmica de resultats és conseqüència del joc que practiquem, trist, sense creativitat, massa especulatiu. Quantes victòries per la mínima se'ns han escapat per tancar-nos enrere i no fer res de futbol? En fi, està sent una temporada, futbolísticament, per oblidar. No cal pujar a Segona "A" però hauríem d'aspirar a fer un futbol millor, de cara a aquest any amb la permanència si l'obtenim ja ens podem donar per satisfets però per a properes temporades ens hem de treure la por del cos, canviar d'entrenador i veure com reforcem sobretot la davantera.

Prefereixo arriscar més i tenir el risc de que vagi malament que no aquesta agonia d'empats que tampoc no ens garanteix res (podem baixar perfectament) i que a més fa que venir a la NCA sigui una exercici pràcticament de massoquisme.

0-0 i anar fent i saps que si es marca l'1-0 tot empitjorarà i veuràs un partit desastrós fins que el rival aconsegueixi l'empat; només es veu una mica de bon futbol quan qui es posa per davant en el marcador és el rival.

Si us plau senyors, no comencem a pensar en la lligueta de permanència a mitja temporada, caram! Quan quedin 5 ó 6 partits per acabar ja hi pensarem, però ara hem de pensar només en mantenir-nos de categoria, no? Juguem com el cul últimament, sí, però tampoc cal tenir sempre el pessimisme per corbata! Vinga va, confiem en l'equip i ja veureu com tindrem un resultat final agradable  :xin-xin!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #103 el: 13 de Gener de 2008, 21:30:19 pm »
Això del Marino o el Portuense volia ser un comentari distès, evidentment espero que no la juguem contra ningú però vist el joc que hi ha si no hi posem una mica de bon humor ens quedarem tots depressius.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #104 el: 13 de Gener de 2008, 21:34:29 pm »
Ja m'ho imagino que deu ser conya home, però certament a mi m'acollona una mica  ;D  :beer2! A més, ja em feia recordar l'última temporada a segona B, la més desastrosa de la nostra història  :'(...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #105 el: 13 de Gener de 2008, 21:45:05 pm »
Els nostres col·legues anglesos estan una mica millor que nosaltres, tenen 29 punts. Ells van a la 17ª posició i nosaltres a la 16ª, però cal tenir en compte que ells són 24 equips i nosaltres 20, i per tant els que anem més pressionats som nosaltres  :P.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #106 el: 13 de Gener de 2008, 22:41:37 pm »
Avui no em jugat a res . Avui no em xutat ni un cop a porta i tot contra el pitjor equip de la categoria fora de casa.

L'unic bo daquest enessim empat es que es 13 de gener, encara estem a temps de rectificar, FITXANT BE, evidentment.

Sr. Arroyos, ¿quan deia que acabariem en posicio de play-off es referia a l'altre suposo?
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #107 el: 13 de Gener de 2008, 23:34:01 pm »
Ja que no tenim oportunitats de gol, el que hem de millorar i molt és la forma amb que fem les jugades a pilota parada. Hem costa molt de creure que uns jugadors que en teoria entrenen durant tota la setmana, siguin incapassos de penjar una bona pilota en els corners o en les faltes. Crec que no aprofitem gens aquestes jugades, que per un equip que l'hi costa crear perill, aquest tipus de jugades tindrien que ser mes entrenades.

Mensió especial per Miki, que la forma que te de penjar pilotes en els corners o faltes em sembla desesperant. La majoria l'hi queden curtes i amb poca potència. No tenim un altre jugador per aquestes jugades?

En general crec que el joc a pilota parada és desastrós. Tan costa entrenar aquestes jugades?
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #108 el: 14 de Gener de 2008, 12:38:49 pm »
Si hoy se hubiese ganado estariamos a 5 puntos de la promoción de ascenso ara estamos directamente en la promoción de descenso, se tiene que ir a ganar i a dejarse la piel, si se pierde mala suerte pero no plantear un partido tan conservador, pq con el sistema de 3 puntos un empate tiene sabor a derrota, en fin la semana pasada la señora linier ya nos condenó pero esta semana no podemos decir que la culpa la tiene el arbitro sinó nuestros jugadores i entrenador, por parte decir al entrenador que no sea tan conservador, i a los jugadores que le exen mas  :bola
un saludo foreros

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #109 el: 14 de Gener de 2008, 17:52:18 pm »
A mi no em preocupa els empats que poguem portar, el q em preocupa és la imatge que dona l'equip setmana rere setmana.
Alguns deien q ja sortirien els resultats, estem a la jornada 20 i crec q tot segueix igual, bueno pitjor perq estem en zona de promoció de descens ( encara gràcies de q l'Alcoià no a guanyat a Benidorm si no passaríem la setmana en descens).
És molt lamentable que no donguem cap sensació de poder guanyar el partit davant un rival tan mediocre com el Miapuesta.... hi ha algun equip que jugui pitjor q el Miapuesta a la categoria? el Llevant B i ja està.
Quantes ocasions clares em tingut avui? quantes vegades em xutat entre els 3 pals?
Per contra recordar la pilota q a tret De Navas q li a botat malament i no a entrat de miracle. Si jugant d'aquesta manera el sr. Moya es pensa q salvarem la categoria ja pot anar somiant truites.
Jo no dic q acabem baixant, el q tinc clar és q sino millorem moltíssim baixarem,q ningú es pensi  q guanyarem partits de miracle, els miracles a la 2ª B no existeixen. Els resultats no sortiran si no millorem, això q li quedi clar a tothom.

El partit a estat travat, el rival a vingut a fer el seu partit i l'àrbitre haurà sigut com haurà sigut, però q 14 punts de 33 possibles a casa no és casualitat ni culpa de l'àrbitre, no ens enganyem.
HO MILLOREM O BAIXEM!!! tingueu-ho clar tots....
I això d q el grup és igualat q sapigueu q encara ens perjudica més ja que en altres circumstàncies a la jornada 20 ja hi hauria 2-3 equips fixes pel descens, només hauríem d lluitar per a evitar la 17ª plaça, però q aquesta igualtat la única cosa q comporta és que només hi hagi un fixe pel descens, el Llevant B.
Ara mateix hi ha 3 places de descens per a disputar-se i nosaltres tenim molts números per a ocupar-ne una de les 3 de places.... :ko :ko

Ho sento però avui estic més negatiu q mai... dsp de 20 jornades tenir q veure el partit q hem vist avui és realment per a preocupar-se....

Tantos empates es verdad k nos pueden hacer bajar a 3ª, incluso sin apenas conocer las derrotas, pero si tampoko se gana no nos sirve de mucho el hecho de no perder.

4 victorias y 4 derrotas, el resto que son 12 todo empates es alucinante k tengamos más empates k victorias y derrotas juntas  :yes:

Ahora cada partido va a ser una final, o ganar o ganar, todo lo k no sea ganar a partir de ahora va a ser considerado como malo, salvo algun empate en campos complicados o contra rivales de arriba, en ese caso sí serían buenos empates, pero lo k no podemos ahora es empatar con los últimos, ade+ hay k ganar los goal-average particular con los últimos, no vaya a ser k se baje por éste motivo, no me imagino bajando con 45 puntos con 2 equipos más empatados a los mismos puntos, pues asi bajó el año pasado el Sant Andreu si tengo entendido fue por éste motivo.

Vamos a ganar ya o nos hundimos a 3ª con lo k cuesta, se padece y se sufre luego para subir c***  :****

Miramos la clasificación:

CLASIFICACIÓN
Pos. Equipo PJ PG PE PP GF GC Pts.
1 Girona 20 12 6 2 36 12 42
2 Gramenet 20 8 9 3 27 21 33
3 Alicante 20 8 8 4 27 13 32
4 Gavá 20 7 10 3 20 16 31
5 Terrassa 20 7 7 6 25 21 28
6 Lleida 20 7 7 6 17 20 28
7 Orihuela 20 6 9 5 23 15 27
8 Benidorm 20 6 8 6 20 20 26
9 Eivissa 20 5 11 4 19 23 26
10 Villajoyosa 20 6 7 7 16 17 25
11 Badalona 20 6 7 7 18 20 25
12 Ontinyent 20 7 4 9 22 28 25
13 Villarreal B 20 6 6 8 18 20 24
14 Denia 20 5 9 6 14 16 24
15 Espanyol B 20 5 9 6 24 29 24
16 Sabadell 20 4 12 4 19 27 24
17 Alcoyano 20 4 11 5 17 15 23
18 Castelldefels 20 5 6 9 23 32 21
19 Hospitalet 20 4 7 9 13 24 19
20 Levante B 20 3 5 12 20 29 14

Lo que es tremendo es k hasta el Alicante k está ahi arriba ha perdido 4 partidos los mismos que el Sabadell por lo k en ese sentido está bien, lo k hay k cambiar son los empates por algunas victorias pero ya k solo van 4 victorias de 20 partidos, para salvarse hay que llegar a 10 diria o 12 y el resto muchos empates ...

Es que hay que luchar por evitar el descenso y si se puede evitar el playoff ese de permanencia mucho mejor, recordad que eso ahora es a 1 eliminatoria no a 2 como antes era y si se pierde esa eliminatoria ya se bajaría.

EN EL TELETEXTO PONE QUE EL SABADELL VA 14

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #110 el: 14 de Gener de 2008, 18:16:04 pm »
Esta equivocat Dasilva, fins que no es juguin tots els partits es conta el gol average general i nosaltres tenim - 8 , mentres que Villarreal y Denia tenen - 2 i Espanyol -5  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #111 el: 14 de Gener de 2008, 18:51:15 pm »
Esta equivocat Dasilva, fins que no es juguin tots els partits es conta el gol average general i nosaltres tenim - 8 , mentres que Villarreal y Denia tenen - 2 i Espanyol -5 :xin-xin

Sí, pero aquesta és a efectes reals, una referència totalment anecdòtica. Els partits s´acabaran jugant tots i el "goal-average" decidirà. A més em preocupa que tinguem 24 punts, no que circunstancialment estiguem en posició de promoció, per culpa de dues derrotes abultades contra equips amb els que no coincidirem en els hipotètics empats a punts finals.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat durex_88_fgs

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #112 el: 19 de Gener de 2008, 11:47:59 am »
hola a tots  aficionats del Sabadell, esperr-ho que obtingueu la tan merescuda victòria contra el "miapuesta"...
saluts i Sort per aquest partit desde figueres, ànims
i amb ganes de tornar a jugar contra vosaltres.

visca el figueres!!
Visca el Sabadell !!!! :bandera

Segons sembla, assisteix més públic ara a Vilatenim que a l´època de Segona B. Imagino que és una mica com a "reacció" davant del que va passar.  Es un tema amb una certa llògica, però que no deixa de sorprendre per la desproporció entre categories.     Ens pots explicar una mica més aquesta circunstància des del coneixement de causa?....

Salutacions

hola de nou, docs si si, ara el camp es força més ple.gairabe tots elñs partits mes de 500 persones, i fins algun de 1100.. un canvi espectacular, parlant de tercera regional... i que la unio no ha perdut cap partit i no ha tingut dificil. la gent asnima mes i tot plegat haura estat la reaccio de una aficcio"cansada" de molts anys jugant sense aspirar a pujar, una categoria molt m****.. molt be pero amb molts costos i poc reconeixament.

Sort en el proper partit

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #113 el: 19 de Gener de 2008, 11:49:45 am »
Espero que algun dia la Unió torni al lloc on li toca i el Miapuesta Castelldefels estigui a Tercera Regional.

ANIMS DES DE LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA!!!!!!!!!!!