Avui m'han dit que sortiria aquí a rajar
El dia que vam jugar a Girona de copa em deien pessimista
a veure si ens salvem Q LLONS!!!!!!!!!!! per tenim un equip que no dona la talla, veure'ls és patètic i molt trist, no hi ha res més i no millorarem, només es pot esperar que els altres continuin com a la primera volta i potser no baixem.
Em sembla que he llegit alguna vegada que encara no ha passat per la NCA un equip superior a nosaltres, el que estic segur és que mai hem estat superiors als equips que han vingut i ja han vingut els mediocre i els dolents, vol dir que..........
un prec als jugadors, no us esforceu tant, si més no això és el que es diu, però el proper partit a la NCA no feu el ridícul i no ens feu passar vergonya contra aquella colla
avui contra uns que no tenen ni identitat no heu estat capaços de xutar entre els tres pals fins al minut 77, crec que qualsevol càstic que tinguessiu sera poc, no us mereixeu res, ni menys vestir la samarreta del CES.
venia el lateral d'ells a xutar el corner, teniem la pilota i no hereu capaços de sortir al contratac quan la seva defensa estava desguarnida i el resultat no ens afavoria, us ho torno a demanar NO US ESFOCEU TANT, o això és el que diuen, però no ens foteu tantes putades diumenge rera diumenge, si no teniu amor propi tingueu una mica de dignitat, PLEASE
i si algú se sent molest, que reflexioni sobre el que passa a la NCA i no s'enfadi amb mi, que s'enfadi amb qui provoca tota aquesta vergonya, perquè avui he passat vergonya, de moment no puc pas regalar la samarreta que he comprat, ja m'esplicareu com la criatura se la pot posar i sortir a jugar-hi