Que tal familia....
Bueno encara no domino gaire tot aquest tema del forum, així que no sabía que ens podiem presentar.
Em dic Pere i soc de Barcelona, però ja fa 7 anys que per temes de feina visc a Mallorca, encara que això no ha mimbat la meva pasió pel Sabadell.
Soc del sabadell desde ben petit, cuan el meu pare que feia feina a Sabadell, em portava al camp cada diumenge (anys 80)
Després el meu pare va pasar a ser directiu, amb en Alfred Besonies de president, coincidint amb la propaganda que portava en aquell temps a la samarreta MSS (Mutua Sabadellenca d´assegurançes) que després va pasar a ser la SAT i actualment s´ha fusionat amb la mutua Egara i ara es Egarsat. D´aqui el meu link.
En aquell temps jo també anava al camp del Barça de tant en cuant amb la familia però em va quedar ben clar, que on jo volia anar era a la NCA.........
No sé, son sensacions que difícilment es poden explicar, vosaltres ja m´enteneu oi?
Bueno una abraçada i que sapigueu que no vaig al camp, perque visc a Mallorca, però cada any, em trec el carnet de soci, per ficar el meu granet de sorra.
Visca el CES