Autor Tema: ONTINYENT SABADELL  (Llegit 27054 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2043
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: ONTINYENT SABADELL
« Respondre #180 el: 20 de Gener de 2008, 20:23:56 pm »
Esta semana donde vas a estar ****** ??????????????
Venga vuelve a meter leña con moya dimision.

Ja era hora que guanyessim. Aquesta setmana la començaré amb alegria.
I ara a pel Terr****. Tots a la Nova Creu Alta.
Si es fessin les coses bé, encara podriem fer algo, sinó doncs a patir fins al final, però salvant-nos.
« Darrera modificació: 20 de Gener de 2008, 20:25:58 pm per WebTeam SBD »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6511
« Respondre #181 el: 20 de Gener de 2008, 20:26:11 pm »
bufffff.....menys mal que hi ha una victoria i q donara una mica de moral cara al derby,
sino en tota la setmana nomes s'hagues parlat del cas nando-villanova i en la conspiració per encarir fitxatges dels foreros.

be, estic molt contenta, sobretot per un forero q dema es el seu aniversari...

birrero :that before I prefer the death that to live with you, give me  poison,ay to die
Demà el felicitarem, ha tingut un bon regal no ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #182 el: 20 de Gener de 2008, 20:30:44 pm »
birrero :that before I prefer the death that to live with you, give me  poison,ay to die

visi potser no t'explicarà les intimitats  :laugh: :laugh:

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #183 el: 20 de Gener de 2008, 20:36:36 pm »
Ya era hora que ganaramos aunque se nos ha aparecido la virgen pero mucho hay que cambiar si queremos ganar al Tarrasa :anims :anims :anims
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #184 el: 20 de Gener de 2008, 20:40:12 pm »

visi potser no t'explicarà les intimitats  :laugh: :laugh:

el sabadell li ha fet un bon regal aquesta tarda, LA del sabadell tambe li donara el seu premi....
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #185 el: 20 de Gener de 2008, 20:56:57 pm »
Jo he dit....amb el malament que anem i amb la igualtat d'aquest grup...si es fitxa bé al mercat d'hivern encara podem aspirar a tot....

El què dic és criticable?????

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3712
  • You will never walk alone
« Respondre #186 el: 20 de Gener de 2008, 21:41:32 pm »
ostieeee ya era horraaa :visca

hemm de guanyar contra el terrassa, dos victorias seguidas donan molta moral, apart pujariem al 7-8 puesto. amb 30pts a 2-3 del play off.

i al carrillo ke perfi veu porta, encara ke no magrada mooolt xd
Visca el Sabadell!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #187 el: 20 de Gener de 2008, 21:44:59 pm »
Enhorabona Sabadell, per fi una victòria i no un empat. Punt d´inflexió?... Ojalà.

Us habeu fixat que nomes separan 4 puntets del quart? Viurem una altre promoció d´ascens? De moment ha guanyar (rectifico, a golejar) al Terrassa, i ens posariem a un punt? Ai que això ja està fet...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #188 el: 20 de Gener de 2008, 21:55:02 pm »
  Buenas tardes, me gustaria dar mi opinión sobre los diferentes temas que han salido esta tarde en el forum

1. Moya es un entranador amarrategui, intento hacer memoria y no recuerdo ningun equipo que hay venido a la NCA a jugar al futbol , los equipos que miramos con envidia como Gava cuantas veces llegaron a puerta?, cuantos planteamientos diferentes a los que hace Moya hicieron sus colegas en la NCA?no perdamos el rumbo, todos los entrenadores hacen lo mismo.
   2. Moya tiene el mismo planteamiento que la temporada pasada, lo que pasa que la debilidad de los rivales lo disimulaba, pero el planteamiento era exacto, un sólo punta, control tactico de los partidos, mucho trabajo, lo que pasa es que en 3. la calidad individual se nota más.
   3. Hay que echar a Moya, pues van a faltar entrenadores, porque todos los que están por debajo de nosotros y tenían muchas aspiraciones iniciales que tienen que hacer?, ejemplos como Benidorm, Badalona.........
   4. la liga se decide historicamente en los últimos 10 partidos, ahí es donde tenemos que tener cuidado, porque no hay tiempo de reacción, ahora sólo debemos de sumar puntos, jugando bien o mal, mejor jugando bien pero ganando haciendo partidos como el de hoy pues bienvenidos los tres puntos.
   5. se ha hablado de la igualdad del grupo por la baja calidad, bueno no entremos en el porque y entremos en las posibles ventajas e incovenientes, si se mantiene la igualdad nos garantiza  la posibilidad de subir o bajar hasta el último momento y si creemos que el equipo va a mas como hizo el año pasado, seguro que podemos salvar la categoria sin agobios y quién sabe si aspirar a algo más.

Vamos a estar unidos y el domingo todos juntos a GANAR

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #189 el: 20 de Gener de 2008, 23:46:19 pm »
He estat llegint tots els vostres comentaris durant i després del partit.

Realment és divertit veure els canvis d'actitud i els canvis d'opinió que fan que marquem dos golets que ens donguin la victòria.  :cheer

Completament d'acord també amb el que diu el Randel. Per haver guanyat avui..... no canvia el nostre objectiu que no és altre que mantenir la categoria. Res més que això.

Felicitats a TOTS per la victòria  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #190 el: 20 de Gener de 2008, 23:52:11 pm »
dius que ès divertit
ÈS AIXÍ els ànims de les persones venen condicionats pels resultats, en tots els aspectes de la vida. Què vols que tots es posin en plan GUTI?
jeje  rubiodeoro  tu si que ets un catxondo, casi que li provoques un tall de digestió al PANSO :boig

AH I AIXÒ  els canvis d'actitud i els canvis d'opinió que fan que marquem dos golets que ens donguin la victòria.   DONCS POTSER SI QUE HEM JUGAT MOLT MALAMENT PERÒ SI HEM FET AQUESTS "GOLETS" SERÀ PERQUÈ  s'han creat les ocasions, en altres partits no s'ha xutat entre pals durant els 97 minuts
les majuscules no les volia pas posar sorry

Ferni

• Visitant
« Respondre #191 el: 21 de Gener de 2008, 00:36:00 am »
Bona victoria avui per a afrontar la segona volta, almenys amb no tanta ansietat com tenia l'equip.
El més important és q deixem el descens directe a 3 punts, i la zona de promoció a 2, i la setmana q ve juguem a casa on teóricament, almenys ens hem oblidar de perdre, osigui q un puntet confio en sumar.

Sobre el partit, doncs suposo q no hi ha massa cosa a dir, l'Ontinyent a possat les ocasions i nosaltres els gols... la vritat és q ja ens mereixíem una victoria així, doncs tmb s'han perdut alguns punts in extremis o sense mereixe-ho.
Avui em guanyat els 2 punts q ens vam deixar a St Adrià davant l'Espanyol B.
En fi... torna la calma a la Nova Creu Alta...almenys fins al derbi  :ok

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #192 el: 21 de Gener de 2008, 00:59:36 am »
lo que hem de tenir clar,es anar per la permanencia,es cert que estem a 4 punts del play-off,pero tambe a 3 dels llocs de descens,anem partit a partit y cuant tinguem 45 punts asegurats,veurem les possibilitats del equip,avui em fet un dels pitjor partits a fora,pero em tingut la sort de schuster!!que duri aquesta sort!! :trebol
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #193 el: 21 de Gener de 2008, 01:05:16 am »
lo que hem de tenir clar,es anar per la permanencia,es cert que estem a 4 punts del play-off,pero tambe a 3 dels llocs de descens,anem partit a partit y cuant tinguem 45 punts asegurats,veurem les possibilitats del equip,avui em fet un dels pitjor partits a fora,pero em tingut la sort de schuster!!que duri aquesta sort!! :trebol

Hervi, con el partido q hemos hecho es tonteria decir q estamos a 4 puntos del PLAY OFF. Claro q stamos a 4 puntos del PLAY OFF pero no estamos quintos clasificados tampoco eh, tenemos a 6 equipos encima antes q los 4 de PLAY OFF.
Aparte q de la forma q hemos ganado no creo q estemos en condiciones d hablar de nada q no sea la permanencia. Hoy se a dado un paso importante para la permanencia, y para salir de nuestra crítica situación ( almenos momentániamente).
también te digo q si la semana q viene no ganamos al Terrassa pues esta pequeña "reacción" del equipo no habrá servido prácticamente de nada, solo para calmar los ánimos durante una semana.
3 puntos en un estadio valenciano siempre tienen mucho valor, pero q esto hay q confirmarlo con una buena actuacion en el derbi vallesano.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #194 el: 21 de Gener de 2008, 01:37:23 am »

Hervi, con el partido q hemos hecho es tonteria decir q estamos a 4 puntos del PLAY OFF. Claro q stamos a 4 puntos del PLAY OFF pero no estamos quintos clasificados tampoco eh, tenemos a 6 equipos encima antes q los 4 de PLAY OFF.
Aparte q de la forma q hemos ganado no creo q estemos en condiciones d hablar de nada q no sea la permanencia. Hoy se a dado un paso importante para la permanencia, y para salir de nuestra crítica situación ( almenos momentániamente).
también te digo q si la semana q viene no ganamos al Terrassa pues esta pequeña "reacción" del equipo no habrá servido prácticamente de nada, solo para calmar los ánimos durante una semana.
3 puntos en un estadio valenciano siempre tienen mucho valor, pero q esto hay q confirmarlo con una buena actuacion en el derbi vallesano.

Gran victoria hoy del Sabadell, más k por el juego en si por los 3 puntos logrados. A veces es importante k hasta jugando mal se saken los puntos, muchas veces se jugara mejor k hoy y no se sacarán 3 puntos esto hay k verlo asi.

Hay k ser realistas con el equipo. No estoy deacuerdo con algunos k pasan del más pesimismo total k sería k pasan de verse en 3ª a la euforia total k sería verse haciendo el playoff de ascenso. No se puede pasar de un punto al otro sin pasar por un punto intermedio. Seamos realistas, ni ahora somos tan buenos ni antes eramos tan malos.

La clasificación coloca cada uno a su sitio, yo veo esta victoria como un salto importante en cuanto a clasificación, vemos por fin cerca la zona del playoff de ascenso, ahora a 4 puntos, está incluso accesible para nosotros. Habría k lograr ahora 7 de 9 puntos k vienen en juego y subiriamos como la espuma  :yes:

Lo k hay claro es k hay k tener los pies en el suelo ya ganemos, empatemos o perdamos en el derbi k se viene. Si se gana se podria desfermar una euforia k no sería muy buena, y lo aviso ante la relajación del equipo en los próximos encuentros. Si se empata no sería mal resultado, pq se seguiria sin perder en casa, en cambio si se pierde se podría volver a pensar alguno k otro k el equipo vuelve a acercarse al descenso y se podria ver la realidad más negra de lo k verdaderamente es.

Eso si nunca hay k olvidarse k el úniko y obligado objetivo para ésta temporada es la permanencia. Cuando logremos ese objetivo si nos kedan aun jornadas, estamos metidos en la pomada de los de la zona de arriba y si podemos meternos ahi entre los 4 primeros entonces sí se deberá luchar con humildad para meterse ahi como hizo el Hospi la temporada pasada. Los k piensen k el objetivo del Sabadell cambia de una semana a otra de la permanencia al ascenso por obtener ahora 1 victoria o del ascenso a la permanencia por tener 1 derrota es k no saben como funciona ésta categoria de 2ª B. Lo k sí es claro k el objetivo del ascenso, nuestro Sabadell no lo tiene por obligación, no como otros equipos k sí lo tienen el meterse en playoff de ascenso, por eso si se logra la alegría tendría k ser contenida esperando subir luego en el playoff, pq por lograr meterse entre los 4 primeros aun no se tiene nada ganado.

Yo creo k si seguimos asi lograremos la salvación sin padecer demasiado, pero no nos podemos fiar, keda mucha liga y todo es posible aun. Eso sí, creo k a lo máximo k podemos aspirar sería a kedar 4º, si asi es ya k veo 3 equipos muy fuertes entre ellos el Girona, Alicante y Terrassa, y yo creo k si se kedase 4º o incluso 5º , 6º o 7º o 8º o 9º o 10º seria cumplir con creces el objetivo de la permanencia. Si se keda del 11º al 15º pues yo creo k lo firmamos mucho eso sobretodo salvados estar. Lo importante ahora es ir partido a partido, ir siempre a por los 3 ptos en juego y si no pues ganar 1, cuanto antes lleguemos a la cifra de 45 mejor.

Pido compromiso de todos los jugadores del Sabadell k lo den todo de ellos para el derbi k se viene, y ésto lo dice un egarlekinado k kiere ver un bonito y gran derbi  :yes:

AÚPA TERRASSA Y SABADELL  :anims ojalá subamos los 2 ésta temporada sería un sueño hecho realidad :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #195 el: 21 de Gener de 2008, 02:23:53 am »

ferni ya se que jugando asin no haremos nada,pero digo las cosas tal como estan,si llegan un par de fichajes interesantes,este equipo puede dar guerra!!y vale que hemos empatado demasiado,y tampoco perdemos,imaginate si llegan 2 tios de calidad!!llamas ficha!!!
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2008, 02:45:27 am per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #196 el: 21 de Gener de 2008, 02:30:16 am »
pero esos tios no llegaran.... :no: :'(
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #197 el: 21 de Gener de 2008, 09:52:12 am »
s'ha de vigilar molt amb els miratges...hi ha gent que s'ha perdut al desert....
Millor Moderadora Forera Novell

kaka10

• Visitant
« Respondre #198 el: 21 de Gener de 2008, 12:11:25 pm »
Haver si somos capaces de encadenar 2 victorias consecutivas, tampoco es cuestion de disparar la euforia ahora, y para los que se acuerda de mi sin nombrarme aqui estoy escribiendo despues de una victoria.... gracias por acordarse de mi siempre ;) ;)

• Entrenador
« Respondre #199 el: 21 de Gener de 2008, 12:58:10 pm »
Haver si somos capaces de encadenar 2 victorias consecutivas, tampoco es cuestion de disparar la euforia ahora, y para los que se acuerda de mi sin nombrarme aqui estoy escribiendo despues de una victoria.... gracias por acordarse de mi siempre ;) ;)

:ok  deixareu els vostres rencors d'una p1ta vegada?
és un forum tothom opina (amb respecte?) i ja està, no podeu anar-vos justificant
Espero que les dues victòries seguides que demanes siguin 3. Terrassa i Eivissa han de caure, ja sé que és impossible, que fa anys que no les encadenem, però les estadístiques estan per trencar-les i hem de sommiar l'inpossible per fer-ho possible

VINGA CES  :bandera :scut