Sí, perquè no tenim un equip per tirar cohets però n'hi ha de pitjors, i perquè ara mateix estem massa pessimistes per l'empat davant el Miapuesta, però penseu que només una jugada aillada avui que hagués acabat a la xarxa de Diego Arroyo hagués suposat estar ara mateix 9è, i no pas 16è.
El de cada setmana: "si haguèssim guanyat estaríem...". I això ho diuen tots els equips. L'exemple: l'afició del Terrassa demanava la dimisió de Rojo, i s'han situat amb només una victòria 5è.
Quins hi ha de pitjors? el Miapuesta? Vols dir q és pitjor dsp del q em vist avui i dsp del partit al seu camp?
Jo no se si és pitjor però q el gol average ens el guanya d llarg d moment, i no serà l'únic d la part d baix que ens guanyi en quan al gol average particular...
Per a mi l'únic equip pitjor d la categoria és el Llevant B, no ens em d'enganyar.
Només ens queda l'esperança d q els altres equips no siguin millors q nosaltres, i per contra q nosaltres millorem.
Ara ja parlant del tema del post.. ens salvarem? No ho se.
Si fitxem algun reforç, el sr. Moya es fa un replanteixament d com afrontar la segona volta i l'equip juga amb una mica més d'actitud i cervell, doncs espero q ens salvem.
Si seguim fent el q em fet fins ara, baixarem, i bé que ens ho haurem merescut perq un equip q estant com estem no és capaç d guanyar. ni tan sols crear ocasions davant el Miapuestas, és carn de 3ª Divisió.
Ara si q començo a qüestionar a l'entrenador dsp de l'empat de la setmana passada, i dsp de l'empat d'avui.
Jo li donaria un marge al sr. Moya fins a la jornada 25 q és just quan juguem amb un rival directíssim (Alcoià).
Si a la jornada 25 l'equip està en zona de descens em plantejaria fer un canvi d'entrenador. Vull pensar q molta part de culpa de la nostre situació és del nostre míster i no de la qualitat limitada dels jugadors, no em vull creure q tenim el 2º o 3ª pitjor equip d la categoria, prefereixo pensar q Moya no és l'entrenador adequat. Deixem-li un marge de 5 partits per a reaccionar i si no ho fem, puerta!!!!