He estat mirant la classificacio i hi han coses curioses. La mes important es que, encara que estem a 1 punt del descens, fixeuvos amb el Gavá, a guanyat 3 partits mes que el Sabadell. Però dels 3 partits que ha guanyat de mes, el Sabadell ha empatat 2, es a dir, que ells estan en zona de play of per pujar i nosaltres estem en zona de play of per no baixar, i tot, perque d´aquells 3 partits que han guanyat de mes, nosaltres hem empatat 2. Això pot portar al optimisme ja que guanyant 2 partits seguits el equip aniria cap amunt. La cosa negativa es que si es segueix empatant el descens està mooolt aprop. Llàstima dels 2 partits a casa, però encara falta molt... per patir.
Antcarcer, d verdad te piensas q a estas alturas vamos a hacer algun fichaje de provecho? Traerán algun tio para suplir la baja de Villanova si se va y listos.... o es q t piensas q vamos a traer a Kaká en este mes de enero. No espereis bombas porq las únicas bombas q veremos durante estos meses serian las de grupos terroristas.
Si quieres ves pensando o ves dando ideas d qué entrenador pondría las pilas a estos jugadores pero q olvídate de fichajes, q ya no saben ni como decirnos q no hay dinero...
Xavier, però dels 5 rivals q tenim ara, a quin rival creus q podem guanyar?
Juguem a camp de: Ontinyent, Eivissa i Alcoià i rebrem al Terrassa i al Badalona.
Jo d'aquests 5 partits, amb certesa no em vec capaç d dir q guanyarem a cap dels 5 equips. Jo em vec empatant els 2 de casa i potser 1 o 2 fora d casa, és a dir em vec sumant un total de 3-4 punts dels 15 possibles. No se... potser m'equivoco hi guanyem algun dels 5 partits però q d veritat costarà molt.
Tu només pensa a qui i com hem guanyat:
- Ontinyent (3-2) en un partit q al igual q vam guanyar haguéssim pogut empatar o perdre si no arriva a ser per l'ajuda del porter de l'Ontinyent q es va empassar un gol i la mala sort d'ells davant d porta.
-Terrassa (2-4): aquí si q penso q vem fer un bon partit, però bueno tampoc és una cosa massa normal guanyar el dervi a l'Olímpic acabant d'aterrar a 2ª B. Penso q va ser més casualitat q altre cosa i si juguéssim 10 vegades a l'Olímpic, en 9 empataríem o perdríem.
- Llevant B (1-2) un partit q pràcticament vam guanyar sense voler, un rival totalment enfonsat i molt pero molt inferior a la resta d'equips d la categoria.
-Denia (1-0) un gol i de miracle.
Total, en quants d'aquests 4 partits ens hem mostrat clarament superiors el rival? En cap.
I si q direu q el fet d'empatar 12 partits tmb suposa q ningú a sigut superior a nosaltres pràcticament, però q no cal ser massa llest per a sapiguer q un empat quan estàs amb l'aigua fins al coll de ben poqueta cosa servirà el dia de demà.
Sumant d'un en un en comptes de baixar possicions cada setmana, baixarem possicions cada dos setmanes però q la qüestió és q si seguim així no acabaríem la temporada més amunt de la 18ª posició.
Qui no vulgui obrir els ulls q no els obri, però q quedi clar que si no canvíem, baixarem... no sumarem punts perq sí, al futbol ja dificilment es guanyen partits sense crear ocasions ni jugar bé. Així doncs, aquests jugadors ja cal que es possin les piles i corrin i s'esforcin el doble del q estan fent fins ara, perq sinó cada dia m'aniran recordant més la colla de dropus q vam tenir fa 2 temporades.