Autor Tema: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 39141 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #140 el: 05 de Gener de 2008, 13:37:36 pm »
Referente a la información sobre la recuperación de Roberto Morales, es la mejor noticia que se puede tener en estos momentos, donde el equipo se prepara para afrontar la segunda vuelta de la competición, una cosa es segura que Roberto no estará a tope ya que como es lógico le falta rodaje, por eso es bueno ir sumando minutos hasta coger la mejor forma, si buena noticia el crack vuelve y con ello la garantía de gol para nuestro equipo.
                                                         :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #141 el: 05 de Gener de 2008, 13:38:48 pm »
Si el Morales no està en plenes condicions millor no forçar-lo a jugar, tal com diu el Birri no sigui que recaigui i la liem, prefereixo guardar-lo per d'aquí a una setmana amb el Figueres, aquell partit serà molt important guanyar-lo i si pot ser aconseguir el goal-average al nostre favor per si al final ens  hem de trobar el figueres al grup de la zona perillosa.

Compañero visi, dirás el Miapuesta ya que el Figueres está en  3ª regional grupo 29, no se de que forma podrá jugar contra nosotros ni en que competición, por otro lado el nombre de la ciudad o pueblo donde juegue el Miapuesta da lo mismo, ya que es un equipo sin alma.

En las sudaderas que algunos robaron   :ejem   en el partido de ida, el único nombre de población que ponia era Figueres.... Asi que Figueres...   

No Murciano, el equipo es el Miapuesta y por lo que comentas es por lo que digo un equipo sin alma, no sabe donde está ni sabe donde va, un equipo sin afición propia.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #142 el: 05 de Gener de 2008, 13:45:22 pm »
CONVOCATORIA CE SABADELL - UE LLEIDA

La llista de convocats per al partit que el Lleida juga aquest diumenge al camp del Sabadell està formada pels següents jugadors:

Castilla, Mandaluniz, Desserne, Povedano, Galván, Alberto, Galán, Víctor Marco, Manolo Pérez, Dani Guerrero, Urrea, Esparza, Luismi, Nano, Keko, Juan Domínguez.

Es queden a Lleida, per lesió, Rojas, Borja i Dupi; i per decisió tècnica, Dani Fernández, Blanco i Albert Garcia.

http://www.uelleida.cat/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #143 el: 05 de Gener de 2008, 13:49:09 pm »
CONVOCATORIA CE SABADELL - UE LLEIDA

La llista de convocats per al partit que el Lleida juga aquest diumenge al camp del Sabadell està formada pels següents jugadors:

Castilla, Mandaluniz, Desserne, Povedano, Galván, Alberto, Galán, Víctor Marco, Manolo Pérez, Dani Guerrero, Urrea, Esparza, Luismi, Nano, Keko, Juan Domínguez.

Es queden a Lleida, per lesió, Rojas, Borja i Dupi; i per decisió tècnica, Dani Fernández, Blanco i Albert Garcia.

http://www.uelleida.cat/

Desserne??   Robin??   ... A ver si se resbala en el primer minuto...    :P
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #144 el: 05 de Gener de 2008, 14:03:23 pm »
Si el Morales no està en plenes condicions millor no forçar-lo a jugar, tal com diu el Birri no sigui que recaigui i la liem, prefereixo guardar-lo per d'aquí a una setmana amb el Figueres, aquell partit serà molt important guanyar-lo i si pot ser aconseguir el goal-average al nostre favor per si al final ens  hem de trobar el figueres al grup de la zona perillosa.

Compañero visi, dirás el Miapuesta ya que el Figueres está en  3ª regional grupo 29, no se de que forma podrá jugar contra nosotros ni en que competición, por otro lado el nombre de la ciudad o pueblo donde juegue el Miapuesta da lo mismo, ya que es un equipo sin alma.
Hola Labtec,
Me alegro de tenerte por aquí de nuevo, para mi siempre será el Figueres aunque deambule por categorias regionales, ( que también podemos encontrarnos nosotros algun dia, Dios quiera que no ) lo que pasa es que el nombre de Miapuesta me suena tan raro que prefiero decir Figueres.
Un saludo.  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Ferni

• Visitant
« Respondre #145 el: 05 de Gener de 2008, 15:47:05 pm »
al final a quina hora és el partit de demà? En el Diari de Sabadell d'avui diu q el partit serà a les 17:00 H tan en les dades del partit com en l'anunci del partit que hi ha a la part de sota de la notícia..... AL FINAL JUGUEM A LES 5 O A LES 6???¿?¿?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #146 el: 05 de Gener de 2008, 15:48:15 pm »
jo tinc entès que es a les 5  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #147 el: 05 de Gener de 2008, 15:52:35 pm »

sí, ara ho estic mirant per diferents puestos i és a les 5 d la tarda... doncs menys mal q he comprat el diari avui q si no jo tenia el xip d venir al camp demà a les 6 de la tarda... és més em possaré un cartell ben gros al menjador per enrrecordar-me'n.

Bueno, en part millor així en cas q fes fred, q no crec q en faci massa demà, doncs tornaríem a casa més aviat.

joseph

• Visitant
« Respondre #148 el: 05 de Gener de 2008, 19:03:53 pm »

sí, ara ho estic mirant per diferents puestos i és a les 5 d la tarda... doncs menys mal q he comprat el diari avui q si no jo tenia el xip d venir al camp demà a les 6 de la tarda... és més em possaré un cartell ben gros al menjador per enrrecordar-me'n.

Bueno, en part millor així en cas q fes fred, q no crec q en faci massa demà, doncs tornaríem a casa més aviat.

Partit a les cinc i televisat .

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #149 el: 06 de Gener de 2008, 10:08:23 am »

Partit a les cinc i televisat .

Televisat? Yupiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii. A veure si podem veure una victòria arlekinada.

Per cert, aquells que veien al Sabadell cinquè i al Benidorm quart, ahir el Benidorm va perdre a casa. Vinga, que la quarta plaça està mes a prop.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #150 el: 06 de Gener de 2008, 10:19:09 am »

Compañero visi, dirás el Miapuesta ya que el Figueres está en 3ª regional grupo 29, no se de que forma podrá jugar contra nosotros ni en que competición, por otro lado el nombre de la ciudad o pueblo donde juegue el Miapuesta da lo mismo, ya que es un equipo sin alma.

De hecho, es curioso el caso de la UE Figueres....  está acudiendo más público a Vilatenim esta temporada en Tercera Regional que cuando estaban en Segunda B, con unas entradas habituales de 1.000 personas y en plena campaña de captación de socios.  Se ve que se ha creado un cierto movimiento de resistencia ante la agresión de "miapuesta" y quieren resurgir de sus cenizas....   Miraros su página "web", está bastante bien.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #151 el: 06 de Gener de 2008, 10:30:34 am »

De fet és el primer partit a casa des del dia del Villarreal B que les aposta de Betandwin ens donen com a favorit    1 = 2,25,  X = 3,  2 = 3,10.  Això vol dir que els 2 últims resultats ens han creat una mica més de respecte extern....   A veure si fem honor als pronòstic i consolidem aquesta tendència.

En quant al partit, són una veritable llàstima les baixes. En qualsevol cas considero que Montero i Toni Mora han d´ésser titulars segur, que Siso Amigo no hauria de deixar d´estar al menys a la banqueta, amb opcions a jugar segons com estigui al partit, després del gran partit de Vilajoiosa i afegiré que teòricament no em sembla massa fàcil que Desserne pugui parar a Fran Arévalo, si a aquest li surt un bon partit. Pot ésser interessant també de veure la motivació de Diego Carrillo (jugador en línia ascendent), davant del seu ex-equip....

Aposto per un 2-1 a favor del C.E.Sabadell. :xin-xin
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Ferni

• Visitant
« Respondre #152 el: 06 de Gener de 2008, 13:11:53 pm »
4 Horetes escasses per un gran partit de futbol entre els 2 equips q pel meu punt de vista haurien de ser tercer i quart millor equip ( més igual l'ordre) de Catalunya.
2 equips q espero que aviat tornin a la èlit del futbol espanyol:

A uns els avalen 2 temporades a 1ª Divisió mentre q als altres 14 temporades a la 1ª División, en total 16 temporades a 1ª divisió entre els 2 equips, grans números dificilment comparables per altres equips de 2ª B.

Jo com a soci-aficionat del CE Sabadell i com a simpatitzant de la UE Lleida fa dies q espero aquest partit amb una gran ilusió ja q rebem a un molt bon equip q fa poquet era un fixe de la 2ª A.

Així doncs espero veure un gran partit aquesta tarda a la NCA, entre 2 equips q m'agraden i q espero q aviat tornin a estar en el lloc q els correspon.

Avui és d'aquells dies q espero que guanyi el Sabadell però q en cas d perdre tampoc em portaria cap gran disgust perq el Lleida és l'equip català q em cau més bé dsp del Sabadell, serà perq mitja vida la tinc a la província de Lleida.... :)

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #153 el: 06 de Gener de 2008, 13:56:29 pm »
4 Horetes escasses per un gran partit de futbol entre els 2 equips q pel meu punt de vista haurien de ser tercer i quart millor equip ( més igual l'ordre) de Catalunya.

A uns els avalen 2 temporades a 1ª Divisió mentre q als altres 14 temporades a la 1ª División, en total 16 temporades a 1ª divisió entre els 2 equips, grans números dificilment comparables per altres equips de 2ª B.

Jo com a soci-aficionat del CE Sabadell i com a simpatitzant de la UE Lleida fa dies q espero aquest partit amb una gran ilusió ja q rebem a un molt bon equip q fa poquet era un fixe de la 2ª A.

Així doncs espero veure un gran partit aquesta tarda a la NCA, entre 2 equips q m'agraden i q espero q aviat tornin a estar en el lloc q els correspon.

Avui és d'aquells dies q espero que guanyi el Sabadell però q en cas d perdre tampoc em portaria cap gran disgust perq el Lleida és l'equip català q em cau més bé dsp del Sabadell, serà perq mitja vida la tinc a la província de Lleida.... :)

Sabadell,Milán,Depor,Lleida...¿Alguien da más?

Ferni

• Visitant
« Respondre #154 el: 06 de Gener de 2008, 14:08:58 pm »

Sabadell,Milán,Depor,Lleida...¿Alguien da más?

No me piques no me piques ripolletenc.
Una cosa és ser d un equipo la otra q me caiga bién.
A mi el Lleida solo me cae bién, solo eso... en cada partido q veo por la tele me cae mejor un equipo q otro no me gusta ver partidos sin ir a favor d nadie ni q sea un partido de la liga turca, siempre tiene q caerte alguno mejor q el otro. :Paletas:

Pues eso, el Lleida es un equipo q me cae bién, y el motivo principal es porq yo me siento 40 % ilerdense al hacer tantos años q veraneo en esa provincia, es como mi segunda residencia y en un futuro próximo será mi 1ª residencia....
« Darrera modificació: 06 de Gener de 2008, 14:12:21 pm per Ferni »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #155 el: 06 de Gener de 2008, 14:12:44 pm »
te cae bien y eres capaz de decir ke si pierde el sabadell hoy no te vas descontento? los cojo*nes hoy nos los comemos a estos de la terra ferma! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #156 el: 06 de Gener de 2008, 14:17:54 pm »
te cae bien y eres capaz de decir ke si pierde el sabadell hoy no te vas descontento? los cojo*nes hoy nos los comemos a estos de la terra ferma! :beer2

No es q no me vaya descontento, simplemente es q no me daría la rabia q me da perder contra cualquier otro equipo de la categoría.

Por cierto, debo decir q si ganamos escalariamos 5 posiciones ( q podrían ser 6 si el Ontinyent no gana en Villarreal), nos pondriamos novenos o décimos empatados a puntos con Terrassa, Benidorm i Ibiza ( 6º, 7º y 8º de la categoria).
Gran escalada la q podríamos protagonizar en el día de hoy, os imaginais acabar el día en la novena posición empatado a puntos con estos 3 equipos y a tan solo 5 puntos del PLAY OFF? Y ojo  q la semana q viene recibiriamos al Meapesta!!! ;D

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #157 el: 06 de Gener de 2008, 14:22:58 pm »
L oriola li a fotut 6 al eivisa. Espero que avui guanyem, un 4-0 estaria be xD

Ferni

• Visitant
« Respondre #158 el: 06 de Gener de 2008, 14:27:08 pm »
Avui és un dia clau per a poder valorar les aspiracions d'aquest equip de cara a afrontar la segona volta.
Una victoria ens deixa a mitja taula amb un ull cap amunt, i un empat o derrota ens deixa a mitja taula- baixa més aviat mirant cap a la zona de descens.
Apart tenim un rival tmb força seriós a la hora d poder valorar aquest aspecte, si avui demostrem q sabem guanyar a un equip de l'entitat del  Lleida doncs presentaríem una candidatura força seriosa de cara a fer una segona volta amb l'objectiu d quedar entre els 8-9 primers, si pel contrari perdem tornarem a estar parlant d'equip amb l'únic objectiu de quedar entre la 13ª i la 15ª posició com a molt amunt.

VINGA SABADELL!! jo em faig moltes ilussions amb el partit d'avui però q no serà gens fàcil no doblegar als de la terra ferma... avui patirem!!!  :cool

Desconnectat JeSuLy-69_HHVV

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
  • Hooligans Vallés - CE Sabadell SuPpOrTeRs
« Respondre #159 el: 06 de Gener de 2008, 15:50:56 pm »
este partido es transcendental para saber para k luxar! si ganamos nos metemos a 4 delos playoffs.. ke aunke parezkan muy komplikados, porke no? y si perdemos nos meteriamos d fondo a luchar por la permanencia y a volver a sufrir! asi ke 1victoria seria espektacular!! vamOoOosSs Sabadell alealeale!!