Autor Tema: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 39133 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #200 el: 06 de Gener de 2008, 22:54:47 pm »
Yo ya me he temido lo peor cuando he visto que a la tia la ponian en la parte de tribuna... Es que sabia de antemano que podria cagarla??   ( y no es un comentario machista, eh )
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #201 el: 06 de Gener de 2008, 22:57:08 pm »
Supongo que eso va en funcion de quien es el asistente principal, que supongo que ira en tribuna (normalmente mas tranquila), y la chica era asistente principal ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #202 el: 07 de Gener de 2008, 00:11:02 am »
Gran partit per part del Sabadell ha fet molt bon joc i m'ha emprenyat molt l'anul·lació del gol per culpa de la liniera quina tia més tonta però en fi que hi farem, jo he disfrutat molt en aquest partit i ha valgut la pena anar a la Nova Creu Alta i s'ha vist molt bon futbol demà penjaré el video al youtube del gol que ha marcat el Sabadell ja que el que l'ha gravat m'ho ha de passar.
A continuació afegiré les imatges del partit.

Visca el Futbol Català!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #203 el: 07 de Gener de 2008, 10:25:59 am »
Be, un altre empat... Llastima que no estiguem en una lliga de dos punts...

Per mi la primera part va ser força dolenta, sobretot abans del gol del Lleida.

En la segona part i sobretot a partir de que va sortir Morales, l'equip em va agradar bastant. Estic segurissim que si l'equip segueix jugant com en el segon temps aviat ens allunyarem de la zona de decens...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #204 el: 07 de Gener de 2008, 14:05:16 pm »
Mi comentario sobre el partido de ayer, es que se ha vuelto a perder otra oportunidad de sacar los tres puntos en juego, lo visto en el terreno de juego demuestra que al equipo le falta mucho para imponer lo que pretende el entrenador, el motivo posiblemente pudiera ser la falta de continuidad de un once fijo o más regular y por tanto si esto no cambia creo que seguiremos sufriendo hasta el final.

El Lleida lo he visto los dos últimos partidos y para mí gusto tampoco está como para tocar las campanas, ni lanzar flores, la duda que tengo es que el Levante "B" le dio todo un baño al equipo ilerdense (0-2) en el anterior encuentro y nosotros si quitamos los diez últimos minutos de ayer, nada de nada.

El entrenador Sr. Moya tiene la confianza de que el equipo remontará y que al final salvaremos la categoría, pero mi modesta opinión es que hay circunstancias como por ejemplo la lesión de David Pirri que están fuera de control y que partido tras partido se repiten y no permite formar un once de garantías.

Cazorla, este jugador o cambia su forma de jugar y se acopla al resto o pronto nos daremos cuenta el porque no contaba para su anterior entrenador en el Granada CF y es que hoy en día parece que cualquier jugador vale para jugar el CE Sabadell FC.

Lo dicho otra oportunidad perdida aunque se recupere un puesto en la clasificación pero que por detrás se acercan equipos como por ejemplo el Alcoyano o el mismo Castelldefels próximo rival y que se encuentra a solo tres puntos.

Sobre Roberto Morales, pues que le faltan minutos como es de suponer pero aun así, si no hay a su lado los jugadores que le acompañen en su juego, pues creo que tampoco será el jugador determinante que todos esperamos y deseamos de él.
                                                          :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #205 el: 07 de Gener de 2008, 14:15:05 pm »
en algunas cosas tienes mucha razon labtec, pero en otras no comparto la misma opinion ;D
respecto a cazorla creo que tendriamos de seguir viendo haver que tal se desenvolupa, un tio nuevo en un sitio nuevo donde no conoce a nadie que quizas lleva 3 entrenos y algunos a los 30min de partido ya lo criticavan.. la gente no se entera que cuando vas  aun sitio donde no conoces a nadie no es lo mismo que cuando ya estas echo dentro del equipo.

por otra banda creo que roberto ayer salio y fue a partir de ahi donde el equipo se le vio con mas ganas y con mas opciones a ganar este partido incluso marquemos pero la guarra de la linier nos lo anulo.

que pasaria si todos los partidos estos que nos han robado los arbitros o que nos han empatado o ganado en los ultimos minutos tontos los huvieramos sacado adelante? ahora estariamos en zona de play off?  :yes:

lo que esta claro si al castefa no se le gana aun estamos a tiempo a pegar un derroxe bastante grande de pasta para fixar algun tio bueno con calidad y que sepa tirar del carro.
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #206 el: 07 de Gener de 2008, 15:09:08 pm »
Pues Siso a mi me ha gustado, ha dado unos pases arriba que me han gustado mucho, ha hecho unos movimientos en el medio del campo que con Miki, cazorla, jose mari y pirri de medio centros todavia no havia visto, y la falta, si la barrera no se adelanta los 2 pasos que el arbitro ha permitido, iva a puerta, cerca del palo seguro!

Totalmente de acuerdo contigo. La falta iba a gol.

friend

• Visitant
« Respondre #207 el: 07 de Gener de 2008, 15:19:48 pm »
despues del buen partido de siso contra la vila no entiendo porq no siguio jugando de titular este xabal y puso a un recien llegado, con todos mis respetos es justito... pero justito, y encima se le nota q su posicion natural no es la medio centro.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #208 el: 07 de Gener de 2008, 15:33:55 pm »
Tambien me gustaria destacar la actitud de algunos mal llamados "aficionados" del sabadell, que cuando termino el partido y los jugadores fueron al centro del campo a saludar pues se dedicaron a decirles lindezas como: hijos de put..., *****, gandules, etc.
Desde luego unos impresentables.  :veryangry:

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #209 el: 07 de Gener de 2008, 15:51:37 pm »
És cert que ahir va ser la pitjor entrada de l'any, però la imatge continua sent millor que la que va donar l'estadi del Lleida el dia contra el Llevant B, per exemple. El que si no és correcte per mi és que els menors de 16 anys paguin 7 euros (jo cobraria 5) i els altres paguin 15 (jo cobraria 10). De totes maneres això ja no es pot corretgir ja que degut els preus dels carnets de socis ja no es pot fe res.

De totes maneres si que trobu a faltar una mica de "vida" per part dels responsables de portar gent al camp i donar vida a la massa social, ja que no es va fer res per la marató, ahir era un dia per portar una joguina i tenir entrada gratis, etc...
Però ja sabem que en contres d'això haurem de pagar el dia del Sabadell-Terrassa...

No sóc molt economista, però crec que si depenem dels preus de les entrades per quadrar pressupost, anem bé...

Pel que fa a la situació esportiva, jo posu a la primera vola un 7, ja que nomès l'Alacant i la primera part del Badalona he vist el Sabadell desbordat, i dels 11 empats, 5 han estat més a prop de la victoria que de la derrota.

Destacar Toni Mora, Fran i De Navas.
Lamentar les pajares defensives
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #210 el: 07 de Gener de 2008, 16:44:17 pm »
JO no li donaria gaires voltes al tema public en aquest partit, era molt mal dia, dia de reis , de tortell, de famila de nens era molt dificil fer una bona entrada i a mes la tv molta gent amb grip a casa i molt fred al carrer, esta clar que la directiva podia haber fet una miqueta mes amb el tema dels jugets i coses d´aquestes pero estic segur que el diumenge contra el meapestas segur que tornarem a estar en els numeros de sempre  :balla :balla :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #211 el: 07 de Gener de 2008, 16:50:11 pm »
Parlant del partit d'ahir. Jo em vaig quedar sorprés de que anuléssin el segon gol del Sabadell. Ja em vaig posar les mans al cap com volent dir, sempre perdem a fora. I resulta que al final anulen el gol. Jo vaig estar parlan amb alguns foreros del Sabadell i els hi vaig comentar que per mi no era fora de joc, pero els hi dic, encara sort que han anulat el gol pels interessos del Lleida.  ;D També comentar que jo creia que el Sabadell anava guanyan 1-0 i resulta que anavem 1-1. Això és de tanta  :beer3 que vaig beure.   ;D ;D

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #212 el: 07 de Gener de 2008, 16:58:53 pm »
joer enric si que anaves malament no?  :laugh: :laugh: jo nomes havia dormit 2 hores i em trobaba bastant malament pero els gols si que els veia jaja
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #213 el: 07 de Gener de 2008, 16:59:15 pm »
Parlant del partit d'ahir. Jo em vaig quedar sorprés de que anuléssin el segon gol del Sabadell. Ja em vaig posar les mans al cap com volent dir, sempre perdem a fora. I resulta que al final anulen el gol. Jo vaig estar parlan amb alguns foreros del Sabadell i els hi vaig comentar que per mi no era fora de joc, pero els hi dic, encara sort que han anulat el gol pels interessos del Lleida.  ;D També comentar que jo creia que el Sabadell anava guanyan 1-0 i resulta que anavem 1-1. Això és de tanta  :beer3 que vaig beure.   ;D ;D
:Hecho_polvo: anda anda fantasma si yo os estuve biendo en el gol del lleida i fue justo cuando os sentavais :smoking:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #214 el: 07 de Gener de 2008, 17:01:31 pm »
Ya ves jejeje no cal que ho juris era quan estavem buscant lloc per seure.
Visca el Futbol Català!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #215 el: 07 de Gener de 2008, 17:07:44 pm »
100%sabadell. la verdad es que no me acordaba. Ya te digo que iva demasiado  :beer3

Así que lo celebré? Pues la verdad. No me acuerdo. Y te lo digo enserio. Me fijé que ivamos empate porque ví que ponia en el marcador 1-1. Sinò pienso que perdiamos 1-0. Por cierto. Pensabas que llebava el pelo largo eh!!! jajaja!!! Te llevaste una sorpresa.  ;D 

DICVGL. Un altre dia no arribis tard. Per culpa teva vaig arribar tard al camp i el pobre Ruben solet.  ;D ;D

« Darrera modificació: 07 de Gener de 2008, 17:12:45 pm per enric_bcn »

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #216 el: 07 de Gener de 2008, 17:10:28 pm »
100%sabadell. la verdad es que no me acordaba. Ya te digo que iva demasiado  :beer3

Así que lo celebré? Pues la verdad. No me acuerdo. Y te lo digo enserio. Me fijé que ivamos empate porque ví que ponia en el marcador 1-1. Sinò pienso que perdiamos 1-0. Por cierto. Pensabas que llebava el pelo largo eh!!! jajaja!!! Te llevaste una sorpresa.  ;D  :beer2

si me pase toda la primera parte buscando por el gol norte a uno con el pelo largo y la camiseta del lleida, despues me dijo ferni ke eras tu ese :beer2

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #217 el: 07 de Gener de 2008, 17:11:32 pm »
Mare meva jajajjaaja  que bó doncs si és cert tots 3 no ens vam empanar de que anava el marcado 1 a 1 fins al moment d'arribar a lateral que va ser quan jo vaig veure l'1  a 1.
Ah i que us semblen les fotos del partit?
P.D. Potser m'animo a anar a la NCA i animar al Sabadell odio al Sr. Flix i ja com no també odio al seu entrenador el Famós Jordi Vinyals
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #218 el: 07 de Gener de 2008, 17:13:10 pm »
Ya ves jejeje no cal que ho juris era quan estavem buscant lloc per seure.

Buscar lloc per seure? pues mira que n'hi havia eh xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #219 el: 07 de Gener de 2008, 17:13:59 pm »
Ja ho se Pipo jejeje però clar no sabiem a on situar-nos