Autor Tema: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 39151 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #60 el: 28 de Desembre de 2007, 20:08:47 pm »
enric, és veritat que vindrà gent del Lleida al partit?
tinc entés que vindrà una penya radical del LLeida, a veure si és veritat q venen així veurem més ambientet a  les graderies de la NCA, q sempre sóm només gent del Sabadell o visitants camuflats...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #61 el: 28 de Desembre de 2007, 22:03:36 pm »
 Hola Ferni. Jo per la meva part vindré al Sabadell - Lleida. L'Ilerlleida vindrà. M'ho ha confitmat, pero no crec que vinguin gaires del Lleida per ser el dia que és i per donar el partit pel 33. Sé que en el SABADELL- TERRASSA. Per desgràcia seràn més gent del Terrassa que del Lleida per estar més a prop.  :(
« Darrera modificació: 29 de Desembre de 2007, 12:17:07 pm per enric_bcn »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #62 el: 29 de Desembre de 2007, 18:15:54 pm »
¡Que dius Enric!! Que vindràn els estimats Ilergetes??? Mare meva , kina ilusió , els tractarem molt bé ja voras , compartirem pastetes tot recordant lo valents que són per internet i tal , que guay...Per cert , molt del Lleida no sou per aquelles terres eh  , tu passant olimpicament del teu suposat equiper per poder veure el Barça-Madrid , i els Ilergetes aquests , que no es desplaçen enlloc ni a la d tres i ara es veu que venen "casualment" a Sabadell..Serà de "bon rollo" com l'altre cop?

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #63 el: 29 de Desembre de 2007, 18:20:15 pm »
 La meva pregunta és. Vosaltres vindreu a Lleida el 18 de maig? I no t'he de donar explicacions de perquè no vaig veure tot el partit del LLEIDA - LLEVANT B. Jo faig el que vull en la meva vida i no he de donar explicacions a ningú. Soc lliure de fer el que vulgui i ja està. Per això he de deixar de ser del Lleida? Va si us plau!

• Jugador Prof.
« Respondre #64 el: 29 de Desembre de 2007, 18:28:25 pm »
Nosaltres ja hem anat a Lleida un munt d cops obviament i aquest any tp hauria de ser diferent.Obviament que ets lliure , només dic que no demostres massa fidelitat al teu suposat ekip amb akesta actitut , es d calaix , po bueno..

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #65 el: 29 de Desembre de 2007, 18:30:41 pm »
 Et sembla poc que el dia de Reis (dia d'estar amb la familia), regals etc... vingui expressament de Barcelona fins a Sabadell per veure el SABADELL - LLEIDA? Molta gent no ho fa i jo si.

• Jugador Prof.
« Respondre #66 el: 29 de Desembre de 2007, 19:22:33 pm »
Això va per prioritats , i la setmana passada tu vas prioritzar el partit del Barça que el del Lleida , cosa que jo pr exemple mai faria..El teu ekip es el teu ekip , i després es pot simpatitzar amb ki sigui , po ser del teu ekip es sagrat i no pot ser que donant-lo er la tele , et perdis un sol minut del teu ekip. Lo de venir a Sabadell ho trobo normal i es un cas diferent , per proximitat i segurament pk el Barça no es ficara pel mig , doncs vindràs i ho trobo normal

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #67 el: 29 de Desembre de 2007, 20:26:09 pm »
HOOL_ARLEKINAT. Ja sé que costa molt d'entendre. Pero soc igual del Barça que del Lleida, i per mi és més important un Barça - Real Madrid que un Lleida - Llevant B. Sincerament. Jo no simpatitzo amb el Barça i soc del Lleida. Sinó que soc del Barça i del Lleida per igual.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #68 el: 30 de Desembre de 2007, 16:04:22 pm »
Espero que pugui anar tranquil pels voltants del camp amb la samarreta del Lleida. Per la meva part no hi hauràn provocacions. Només vaig a animar al meu equip, osigui al Lleida.

:beer2

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #69 el: 02 de Gener de 2008, 16:48:55 pm »
Lo millor i lo recomanat company Enric si ets de fora i vas a un camp com a visitant és no dur res del teu equip o si més guardatu bé jo això ho se per experiencia de les vivencies que he tingut a molts camps que he anat de visitant.
Visca el Futbol Català!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #70 el: 02 de Gener de 2008, 16:51:55 pm »
Doncs jo penso dur coses del meu equip. Clar que si! Tinc tot el dret!!!
Els del Sabadell poden anar a altres camps portant coses del Sabadell i jo no? VInga si us plau!!! Jo penso portar la samarreta del Lleida. Només faltaría.
« Darrera modificació: 02 de Gener de 2008, 16:55:12 pm per enric_bcn »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #71 el: 02 de Gener de 2008, 16:52:30 pm »
Lo millor i lo recomanat company Enric si ets de fora i vas a un camp com a visitant és no dur res del teu equip o si més guardatu bé jo això ho se per experiencia de les vivencies que he tingut a molts camps que he anat de visitant.

Doncs jo he anat a tot arreu amb la meva samarreta arlequinada i no m'ha passat res enlloc, bueno a Castelló i la Rapita si que em van insultar i tal com als demes seguidors arlequinats presents pero no es una cosa normal.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #72 el: 02 de Gener de 2008, 17:17:42 pm »
Canviant de questió. Al final a quina hora es juga el partit? És que hi ha gent que diu a les 17:00 hores i altres que diuen a les 18:00 hores. Algú sap la hora exacta?

Moltes gràcies.  :xin-xin

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #73 el: 02 de Gener de 2008, 17:18:18 pm »
a la web de radio sabadell posa que es a les 17:00
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #74 el: 02 de Gener de 2008, 17:18:32 pm »
L'horari Enric depen de la TV3
Visca el Futbol Català!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #75 el: 02 de Gener de 2008, 17:19:48 pm »
Moltes gràcies PIPO! A veure si no em marejen tant amb la hora!!! Mare meva!!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #76 el: 02 de Gener de 2008, 18:21:57 pm »
Va. Vinga! Parlem del partit. Ems estem desviant una mica del tema crec jo.

Sabeu la possible alineació del Sabadell? Jo encara no sé res de l'alineació del Lleida. Encara no han dit res.  :xin-xin

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #77 el: 02 de Gener de 2008, 18:25:03 pm »
El que si que es segur es que Ollés no jugarà perquè està lesionat.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #78 el: 02 de Gener de 2008, 19:02:46 pm »
 Quantes vegades heu vist un partit el dia de reis a la NCA?
jo l'última vegada plovia hi ha plogut molt des d'aquell dia, allò si que va ser un regal de reis, jugavem a primera el rival era l'Espanyol i de futbol res de res un camp super enfangat per acabar perdent de penal 0-1.
aquesta vegada ens toca guanyar i m'agradaria que el Murci endevinés la porra :cor

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #79 el: 02 de Gener de 2008, 19:04:55 pm »
La veritat és que en dia de Reis és molt extrany que es jugui 1 partit, ja que és dia d'estar amb la familia, pero en fí, ho han decidit així i no es pot fer res.