Jo sóc Vallesà però el meu unic equip al que segueixo plenament i activament es el Futbol Club Barcelona i avui Guanyarà al Alcoià.
Home és que si no guanya a l'Alcoià seria bastant preocupant eh! jajajaja, no estem parlant de cap gran equip....
Així tmb ets culé apart d'egarenc.. mare meva, futbolísticament parlant de poc ens avindríem tu i jo. Per cert, deus haber patit força a la vida siguent d'aquests 2 equips...i lo pitjor no és el que has patit sinó el q et queda per a patir!!
.
Sobre això q diueu de dur la samarreta del Lleida doncs home, q cadascú faci el q vulgui però a mi tampoc m'agrada massa exhibir la samarreta del Sabadell en els desplaçaments q he anat, i si ho faig ho faig a dins el camp i no pels voltants, m'agrada ser discret a mi. Una cosa és dur-la dins el camp l'altre passejar-la pe rla ciutat quan jugues amb un altre equip, així q tu mateix Enric, no crec q et passi res però q bueno si la duguessis a sota d'un xandall millor q millor...
El q si q t'aconsello és q no t'acostis massa als Illergetes tal com diu el 100% q llavors potser si q sortiries malparat...
De totes maneres el partit té tota la pinta de ser bastant fred, en quan a ambient osigui q pels pocs q serem al camp més val q siguem benavinguts.