Autor Tema: SABADELL - LLEIDA  (Llegit 39148 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: SABADELL - LLEIDA
« Respondre #80 el: 02 de Gener de 2008, 19:19:50 pm »
doncs espero que no ens portin carbó...en honor als ilerdans i als egarencs que es passejen pel foro veurem un partit amb gols...

4-2
Millor Moderadora Forera Novell

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #81 el: 02 de Gener de 2008, 19:21:20 pm »
Jo ja vaig dir el meu pronostic, tot i que veig dificil guanyar, perque a fora ens costa molt guanyar, pero posaré un

1 - 2  :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #82 el: 02 de Gener de 2008, 19:32:06 pm »
Jo sóc Vallesà però el meu unic equip al que segueixo plenament i activament es el Futbol Club Barcelona i avui Guanyarà al Alcoià.

Home és que si no guanya a l'Alcoià seria bastant preocupant eh! jajajaja, no estem parlant de cap gran equip....

Així tmb ets culé apart d'egarenc.. mare meva, futbolísticament parlant de poc ens avindríem tu i jo. Per cert, deus haber patit força a la vida siguent d'aquests 2 equips...i lo pitjor no és el que has patit sinó el q et queda per a patir!!  ;D.

Sobre això q diueu de dur la samarreta del Lleida doncs home, q cadascú faci el q vulgui però a mi tampoc m'agrada massa exhibir la samarreta del Sabadell en els desplaçaments q he anat, i si ho faig ho faig a dins el camp i no pels voltants, m'agrada ser discret a mi. Una cosa és dur-la dins el camp l'altre passejar-la pe rla ciutat quan jugues amb un altre equip, així q tu mateix Enric, no crec q et passi res però q bueno si la duguessis a sota d'un xandall millor q millor...

El q si q t'aconsello és q no t'acostis massa als Illergetes tal com diu el 100% q llavors potser si q sortiries malparat...

De totes maneres el partit té tota la pinta de ser bastant fred, en quan a ambient osigui q pels pocs q serem al camp més val q siguem benavinguts.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #83 el: 02 de Gener de 2008, 19:37:39 pm »

Sobre això q diueu de dur la samarreta del Lleida doncs home, q cadascú faci el q vulgui però a mi tampoc m'agrada massa exhibir la samarreta del Sabadell en els desplaçaments q he anat, i si ho faig ho faig a dins el camp i no pels voltants, m'agrada ser discret a mi. Una cosa és dur-la dins el camp l'altre passejar-la pe rla ciutat quan jugues amb un altre equip, així q tu mateix Enric, no crec q et passi res però q bueno si la duguessis a sota d'un xandall millor q millor...

De totes maneres el partit té tota la pinta de ser bastant fred, en quan a ambient osigui q pels pocs q serem al camp més val q siguem benavinguts.

je je tu el que ets és un k txond1  ::)
discreció amb aquest avatar 2008 :ostres

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #84 el: 02 de Gener de 2008, 19:39:58 pm »
Hola Ferni. Jo aniré amb 1 abric al Camp, ja que farà fred.I a sota de l'abric portaré la samarreta del Lleida. Jo a dins del camp si que em treuré l'abric, pero a fora si que em taparé. Ho tenía pensat fer així. La meva intenció no és posar'me amb els Ilergetes. Ja dic que jo soc un aficionat normal del Lleida. No m'agrada això dels Grups Radicals.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #85 el: 02 de Gener de 2008, 19:41:46 pm »
Si te quitas el abrigo en el campo, te vas a quedar pajarito....    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 02 de Gener de 2008, 19:45:41 pm »
Si te quitas el abrigo en el campo, te vas a quedar pajarito....    ;)

Doncs si, i a més, em sembla que farà fred i ens mullarem una miqueta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #87 el: 02 de Gener de 2008, 22:28:36 pm »
Bé, parlant del partit del Lleida sembla ser que "només" tindrem 5 baixes.

A les ja sabudes per lesió d'Ollés i Morales -que li quedaran entre 2 i 3 setmanes per tornar a entrar a una convocatoria- i els 3 sancionats Cervián, Jaume i José Mari.

Sierra i Pirri sembla ser que ja podran estar per jugar al igual que Pep Pagès. El que no sabem, és si Cazorla ja podria vestir-se de curt o encara haurem d'esperar que el Granada enviï la documentació necessària. Algú ho sap  :icon_question:

El Lleida però també té força baixes. Si no vaig errat, estan gairebé descartats Dupi, Dani Fernández i Borja, mentre que algún altre com Keko serà dubte.

Com a curiositat dir que l'últim Sabadell-Lleida que es va jugar també va ser ofert en directe pel Canal 33 i va acabar amb empat a 0. Esperem aquest cop sumar els 3 punts  :ok

PD, Labtec, RE-Bienvenido  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #88 el: 02 de Gener de 2008, 22:35:11 pm »
Mutio. D'on treus la informació del Lleida? Jo he mirat a la web oficial i no posa res i en els diaris Segre i la Manyana no posa tampoc res.  :mmmm

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #89 el: 02 de Gener de 2008, 22:36:59 pm »
Mutio. D'on treus la informació del Lleida? Jo he mirat a la web oficial i no posa res i en els diaris Segre i la Manyana no posa tampoc res.  :mmmm
ke poco conoces a Mutio, el lo save todo es como papa noel ke save si tas portado bien o no durante el año :laugh: :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #90 el: 02 de Gener de 2008, 22:37:28 pm »
Creo que lo mejor es retomar el motivo del tema que no es otro que el Sabadell-Lleida, como ha hecho el amigo MUTIO y seguir normalmente, comentando las incidencias y la presunta formación que podría presentar el CES., y lo siento por Enric pero los tres puntos se quedarán en Sabadell, pienso que ya es hora que los jugadores arlequinados que salten al terreno de juego tengan el resultado y el fruto positivo al sacrificio y trabajo desarrollado en el campo.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #91 el: 02 de Gener de 2008, 22:40:50 pm »
Ye te digo labtec que el Lleida fuera de casa es bastante malo y lo normal es que gane el Sabadell, pero a ver si el Lleida puede dar la sorpresa.  :xin-xin

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #92 el: 02 de Gener de 2008, 22:41:30 pm »
Apreciats companys foreros:

Com bé s'ha dit en algun dels últims missatges, aquest post és per parlar del CE Sabadell-UE Lleida. Tot el que es desvii a una altre discussió entre foreros o seguidors d'altres clubs, serà premiada convenientment per part meva.

Gràcies per participar al fòrum.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #93 el: 02 de Gener de 2008, 22:50:43 pm »
ke poco conoces a Mutio, el lo save todo es como papa noel ke save si tas portado bien o no durante el año :laugh: :Paletas:

jajajaja me has hecho reir  :reverencia2

De Papa Noel no hombre.... pero yo sé que te has portado bien...... en cambio el compañero Enric...... creo que no tanto eeee.....  :nadal3

Per cert, un equip que podria treure el Moya diumenge seria:

De Navas
Sierra - Antunez - Pagès - Roca
Miki - Pirri o Siso
Carrillo - Mora - Montero
Fran

www.miequipo.es

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #94 el: 02 de Gener de 2008, 22:58:51 pm »
jo mutio et felicito per posar una bona informació si penso = que l'Enric com tu fas per saber aquestes coses? Treballes pel club?
« Darrera modificació: 02 de Gener de 2008, 23:42:47 pm per dicvgl »
Visca el Futbol Català!

• Entrenador
« Respondre #95 el: 02 de Gener de 2008, 23:05:15 pm »
Per cert, un equip que podria treure el Moya diumenge seria:
De Navas
Sierra - Antunez - Pagès - Roca
Miki - Pirri o Siso
Carrillo - Mora - Montero
Fran

Vist el que tenim a disposició és una sol.lució, però jo preferiria el Pirri de lateral en lloc de Roca. I si Cazorla tingués la documentació a punt doncs al mig del camp o bé Cazo de lateral i Pirri al mig.
de totes maneres jo pensava que Miki tampoc podia jugar, està confirmada la seva participació?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #96 el: 02 de Gener de 2008, 23:10:34 pm »
De fet per aquest partit recuperem a Toni Mora i Miki que no van fer-ho per sanció a Villajoyosa. A Miki per veure la seva 5a groga el dia del Dènia i Toni Mora per expulsió el mateix partit.

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #97 el: 02 de Gener de 2008, 23:13:43 pm »
OK  tema aclarit.
De si juaga Cazorla també penso que aniria B així alguns espavilarien, no és gaire normal que un acabat d'arribar jugui sense estar "acoplat", però com a revolsiu i incentiu estaria Bé que algú s'adonés que no té el lloc tan assegurat

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #98 el: 02 de Gener de 2008, 23:16:28 pm »
Visto la alineación que has puesto, parace que no esta nada mal para ganar el partido del próximo domingo al Lleida, con la esperenza de que todavía tienen que incorporarse el crack del equipo que espero le falte muy poco para reaparecer y el nuevo Cazorla.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

antcarcer

• Visitant
« Respondre #99 el: 02 de Gener de 2008, 23:22:36 pm »
Visto la alineación que has puesto, parace que no esta nada mal para ganar el partido del próximo domingo al Lleida, con la esperenza de que todavía tienen que incorporarse el crack del equipo que espero le falte muy poco para reaparecer y el nuevo Cazorla.

Bienvenido :beer2

El crack del equipo lo estan puliendo para que esté fino el dia 27 :hurra