Autor Tema: JO vull més actitud dels jugadors  (Llegit 2782 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
JO vull més actitud dels jugadors
« el: 13 de Gener de 2008, 23:38:42 pm »
La majoria sabiem a principi de temporada que teniem un equip per salvar la categoria i per poques alegries més. Bé, alguns es pensaven que seriem l'Hospi de l'any passat i tonteries varies. Igual que alguns directius que viuen en un país de somni i diuen bastantes coses sense sentit. La coherència brilla per la seva absència.  :clap

Tinguent en compte que VOLEM seguir l'any vinent a la 2a B i que NO tenim cap jugador determinant i si guanyem és gràcies a una aportació general que no pas en detalls individuals, jo demanaria que els jugadors -TOTS- poséssin més COLLONS sobre el camp.
Tenim un equip que en MOLTS moments dels partits sembla que estigui jugant un partit de solters contra casats. Sense ambició, sense força i esperant a veure com passen els minuts. No em refereixo només avui contra el Castelldefels, sinó ja ha passat en molts partits més.
Entenc que no es pugui i no s'hagi d'anar els 90 minuts a tope, però s'hauria de pressionar més amunt i amb més ràbia. No pensant que hi vaig però segur que no hi arribo. I sobretot suar  més -alguns molt més- la samarreta.

Demanaria als jugadors que es deixin la pell el camp i que lluitin CADA pilota com si s'acabés el món. Sinó la cosa es complicarà i molt.

I a la directiva comentar-li que tregui calers d'on sigui i porti dos jugadors que fan molta falta.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

CADETASBD

• Visitant
Re: JO vull més actitud dels jugadors
« Respondre #1 el: 14 de Gener de 2008, 12:34:16 pm »
Sabes mutio en este equipo faltan c******, i aqui técnica en estas categorias es como si nada lo que mas cuenta es la lucha, correr i saber dar 4 toques bien dados al balon i sobretodo físico, pero si no se le hechan h****s se bajara por desgracia otro añito al infierno

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #2 el: 14 de Gener de 2008, 12:45:58 pm »
Señores, desde el partido de ayer que lo veo todo negro, muy negro. 
Durante la 1ª vuelta he sido benévolo con el equipo. Faltaba suerte, los arbitrajes no nos favorecían, Roberto Morales lesionado, solo hemos perdido 4 partidos, etc...
Pero llega el momento de decir BASTA YA. Para mi empatar en la Creu Alta es sinónimo de perder, y por esta regla de 3 no llevamos 4 partidos perdidos sino 12.
O sacamos pelas de donde sea y se trae a un par de jugadores que marquen la diferencia o lo vamos a pasar p***s para salvar la categoría.

Así que esta semana a puntuar en Ontinyent (ganar me parece una utopía a día de hoy) y los 8 partidos que nos quedan en la Creu Alta deben ser 8 finales a muerte, donde el empate, vuelvo a repetir, es igual que derrota.

Salud y a por los 50 puntos que dan la salvación.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #3 el: 14 de Gener de 2008, 13:08:13 pm »
Per a mi a partir d'avui mateix tothom ha de posar de la seva part:

1.- La Directiva ha de FITXAR I BE aquell jugador/s que cregui convenients. No estalviem per l'any que ve que per jugar a 3ª no cal un gran pressupost.

2.- Els jugadors han de MORIR MATANT en cada partit. Tots sabem que tenim una plantilla justeta, doncs aquestes limitacions s'han de suplir donnt-ho tot al camp, durant els 90 minuts.

Estem a la 2ª volta, ha arribat l'hora de la veritat. Tota la tolerancia i paciencia que he demanat a la resta de companys de l'aficio, ara demano treball i resultats a l'equip.
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2008, 13:17:22 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 14 de Gener de 2008, 13:13:32 pm »
Està clar que en aquest equip falta actitud.
Es pot veure quan queden pocs minuts pel final del partit i l'equip no el veus amb pressa: els canvis no es fan ràpidament, quan s'ha de sacar de banda o de porta no veus un "estrés" per tal de no perdre cap segon, alhora de sortir a la contra s'ens fa de dia... no se, no veus un equip realment amb gana de victoria, sembla q juguem a veure-les venir i si arriva el gol bé però sinó 1 puntet...

De la manera q juguem a casa, potser és com s'ha d jugar a fora, a arrancar un puntet i si tens alguna ocasió per a guanyar millor q millor, però a casa davant d'un Miapuesta, s'ha d tenir una mica més d'orgull propi i possar   :bola :bola.
No pots possar-te a tirar la pilota enrrere quedant pocs minuts pel final i anant 0-0 contra l'antepenúltim classificat...  això q ho faci el Llevant B ho accepto pero q un CE Sabadell no.

Però una cosa dic, el factor actitud no depén només dels jugadors, en el factor actitud d'un equip el principal culpable és l'entrenador que és el que té q possar les piles als jugadors i el q no corri lo suficient fora de la convocatoria.
El Miki fa molts dies q no està fi, perq el tenim arrastrant-se pel camp?
És el sr. Moya el q té  q sapiguer en cada moment quins jugadors rendiran el màxim i amb quins jugadors anant 0-0 pots treure algo d profit... ahir ja em direu perq va possar a Cervián, q potser li marcaria un gol?
Veient el q ens costa marcar un gol no podem tenir només un punta... el Fran pot ser bonet però tampoc és un jugador polivalent capaç de superar 4 defenses i plantar-se sol davant del porter i marcar, sinó té algú q el recolzi tot el seu esforç és i****l, està totalment sol a dalt i per postres quan sortim a la contra ningú puja.
Tot això són coses q a d'arreglar el míster, començant pels entrenaments, seguint amb la tàctica i acabant en els partits.
El futbol no és com ens el pinten al Oliver i Benji, q van perdent 0-3 quedant poc pel final i d cop deien: " vamos a jugar bién"!! i marcaven 4 gols en 10 minuts i guanyaven el partit. El culpable de q l'actitud dels jugadors sigui en certa manera passiva és el sr. Moya.

Jo per això li donaria un marge de 5 partits per a possar les piles als jugadors i si la cosa segueix així doncs es busca un altre entrenador, aquí no mantindrem aquest senyor perq ens pugés a 2ª B, perq al igual q ens va fer pujar podria fernos baixar.
I és q fitxatges no espereu q arrivin perq ja sabem com estan les coses.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #5 el: 14 de Gener de 2008, 13:56:32 pm »
ni més marge de partits ni hòsties, perquè hem d'esperar a la jornada 25 a posar-hi les ganes?
Estem on estem per poca ambició i massa conformisme.
A la NCA i contra els equips del nostre nivell s'havia de sortir a mossegar des del principi, ens entenem? i en quin partit a succeit això? la resposta és en CAP PARTIT, sempre esperant e veure que passa i anar vivint.
ja sabem que no hi ha més qualitat a la plantilla, també sabem quede la directiva no es gastaran pasta perquè no es volen endeutar i no tenen capacitat per generar-la, però collons MÉS EXIGÈNCIA i intentar suplir les mancances amb collons, no guanyarem sempre però segur que algun puntent més hauriem tret.
Aquests van passar vergonya a Alacant? potser- si que van passar vergonya a Alacant però ja tu juro jo també que abans de pagar el primer peatge quan tornaven ja els havia passat la vergonya

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 14 de Gener de 2008, 14:25:04 pm »
lo ke esta claro como se empate a puntos con el meapestas ellos stan por encima nuestro..... 1a final perdida :paret :paret
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 14 de Gener de 2008, 14:41:29 pm »

Però una cosa dic, el factor actitud no depén només dels jugadors, en el factor actitud d'un equip el principal culpable és l'entrenador que és el que té q possar les piles als jugadors i el q no corri lo suficient fora de la convocatoria.

Això creus Ferni  :icon_question:

Doncs jo discrepo.... si un tio no està motivat veient la situació de l'equip és per plegar. Si un jugador no fot collons és evident que no pot jugar, però no hauria de ser l'entrenador qui hauria de motivar.... haurien de ser els propis jugadors que haurien de sortir a menjar-se el món.... i això la veritat és que no es veu ultimament.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Ferni

• Visitant
« Respondre #8 el: 14 de Gener de 2008, 14:51:42 pm »
ni més marge de partits ni hòsties, perquè hem d'esperar a la jornada 25 a posar-hi les ganes?
Estem on estem per poca ambició i massa conformisme.
A la NCA i contra els equips del nostre nivell s'havia de sortir a mossegar des del principi, ens entenem? i en quin partit a succeit això? la resposta és en CAP PARTIT, sempre esperant e veure que passa i anar vivint.
ja sabem que no hi ha més qualitat a la plantilla, també sabem quede la directiva no es gastaran pasta perquè no es volen endeutar i no tenen capacitat per generar-la, però collons MÉS EXIGÈNCIA i intentar suplir les mancances amb collons, no guanyarem sempre però segur que algun puntent més hauriem tret.
Aquests van passar vergonya a Alacant? potser- si que van passar vergonya a Alacant però ja tu juro jo també que abans de pagar el primer peatge quan tornaven ja els havia passat la vergonya

La Directiva i la plantilla sempre tenen l'excusa de que tenim el q tenim i no es pot fer més.
Però si q es pot fer més. Jo no puc demanar a un jugador escàs de qualitat q es dribli a mitja plantilla rival i marqui gols, si no en sap no en sap, però si q se li pot demanar q a la hora de jugar ho faci amb més ganes i amb una mica de seny.
Osigui q si baixem no em valdrà l'excusa d q no s'ha pogut fer res, aquest cop diré: no s'ha volgut ni s'ha intentat fer res per a millorar.

Vic@rlekinat jo parlo de la jornada 25 no per a reaccionar, sinó com a ultimatum al sr. Moya. Penso q encara se li poden donar 5 jornades de marge per a aixecar el cap i q amb la igualtat q existeix en la categoria seria una decisió precipitada el fer-lo fora aquesta setmana per exemple. Així doncs, opto per deixar-lo treballar 5 setmanes més i q demostri això de q l'equip ara anirà de menys a més.
El q tinc clar és q si no fitxem a ningú ni es fes fora a Moya i al final acabem baixant seria realment per a tallar-nos els coll... i per a exigir a la Directiva q fotés el camp, perq tal com ens van fer resucitar ens hauran tornat a enfonsar aquesta temporada. :****

Estem a la jornada 20, penso q hem tingut temps d sobres per a anar d menys a més, o és q la millora de l'equip arrivarà a la jornada 35? Llavors ja serà massa tard.

5 JORNADES DE MARGE AL SR. MOYA, és la única cosa q podem fer, i si d'aquests 15 punts no aconseguim un mínim de 8 punts (2 victories, 2 empats i 1 derrota per exemple) jo el faria fora... si em de sumar 5 punts de 15 q és la mitjana d punts q estem sumant (1 punt de cada 3 possibles) crec q se l'ha d fotre fora.

Mutio, jo dic q el principal culpable és el míster perq és el q té q veure q un jugador no hi fot collons.
Si un jugador q no fot collons, la següent setmana torna a jugar, aquest jugador seguirà fotent-li els mateixos pocs collons q la setmana anterior. Això és el q voldria dir.

Sobre l'orgull propi del jugador o de si sent o no els colors no en vull parlar perq ja em de sapiguer q ells si el Sabadell es salva bé però si baixa fotaran el camp cap a un altre equip. això ja ho sabem del descens.

Jo sóc dels q penso q jugadors com Montero, De Navas, Toni Mora o Ollés són els q més s'esforcen segurament perq van viure l'experiencia del q és un ascens amb el Sabadell i tal i com el van fer renéixer i es van guanyar el carinyo de l'afició, ara no voldran ser partícips d'un altre descens i sortir del Sabadell per la porta del darrere. No se, és la sensació d q els jugadors q més els preocupa la situació són els q ja teníem de la temporada passada, alguns d'aquesta sembla q no els preocupi massa la nostra situació.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #9 el: 14 de Gener de 2008, 20:23:23 pm »
a mes el k em fa rabia, x lo menys a mi, ske els ultims 5 minuts sempre jugen be i fen ocasions.
i despres es veu k no perdem o empatem xk sigem dolens sino xk no hi posen ganes, sk ls ultims 5 minuts kuan i posen ganes s kuan mes dominem.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #10 el: 14 de Gener de 2008, 21:06:49 pm »
La temporada del descens no es va tenir paciècia amb en Mora, ell era el culpable....Va venir el sergent Montes i no va solucionar gran cosa...en definitiva se'l va destituir. Es va portar al bo del Bonet, total 13 partits sense guanyar. Vàrem anar de mal en pitjor i tot i la reacció final amb el Manolo Fernàndez es va acabar al pou de la tercera divisió...

Cost econòmic i cap solució esportiva amb un equip amb un pressupost pensat per assolir el Play Off d'ascens....

Per tant compte amb els cavis d'entrenador!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #11 el: 14 de Gener de 2008, 21:17:51 pm »
jo no vaig veure el partit d'ahir, pero he vist tots els restants a la NCA i alguns de fora.
dues preguntes nomès:

- perquè hi ha aquesta falta de concentració en els darrers minuts que permet que els rivals ens empatin? que ningú em digui que ahir va venir d'una jugada tonta, de que la pilota no havia sortit, que d'aquets gols entra 1 de cada 100, xq si s'hagues fet el marcatge ben fet i amb un nivell de concentració total, es molt possible que ara jo no estes escribint aquest post. I el mès preocupant: no es el primer cop que passa...

- perque ha variat l'actitud dels jugadors?, nomès que posessin la meitat dels co_llons del dia del Terrassa, la situació sería molt diferent...no em vull imaginar que el partit del derbi a casa es celebres ara... :no:

si us molesteu en mirar la data ja fa 45 dies que jo ho comento...inclus alguns dels que ara diuen que hi ha una falta d'actitud per part de l'equip en aquell moment em duien la contraria...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 14 de Gener de 2008, 23:27:22 pm »
Es que qualsevol que vegi un partit nostre arribarà a la conclusió ràpida i clara de que NO VOLEM GUANYAR ELS PARTITS, perque ni ho intentem  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #13 el: 15 de Gener de 2008, 20:38:39 pm »
La majoria sabiem a principi de temporada que teniem un equip per salvar la categoria i per poques alegries més. Bé, alguns es pensaven que seriem l'Hospi de l'any passat i tonteries varies. Igual que alguns directius que viuen en un país de somni i diuen bastantes coses sense sentit. La coherència brilla per la seva absència.  :clap

Tinguent en compte que VOLEM seguir l'any vinent a la 2a B i que NO tenim cap jugador determinant i si guanyem és gràcies a una aportació general que no pas en detalls individuals, jo demanaria que els jugadors -TOTS- poséssin més COLLONS sobre el camp.
Tenim un equip que en MOLTS moments dels partits sembla que estigui jugant un partit de solters contra casats. Sense ambició, sense força i esperant a veure com passen els minuts. No em refereixo només avui contra el Castelldefels, sinó ja ha passat en molts partits més.
Entenc que no es pugui i no s'hagi d'anar els 90 minuts a tope, però s'hauria de pressionar més amunt i amb més ràbia. No pensant que hi vaig però segur que no hi arribo. I sobretot suar  més -alguns molt més- la samarreta.

Demanaria als jugadors que es deixin la pell el camp i que lluitin CADA pilota com si s'acabés el món. Sinó la cosa es complicarà i molt.

I a la directiva comentar-li que tregui calers d'on sigui i porti dos jugadors que fan molta falta.

Algunos directivos vendiendo la moto de k se haría playoff de ascenso sabiendo k tenemos un presupusto justo para salvar la temporada y poca cosa más, a eso se le llama ser coherente con lo k se tiene  :laugh: y encima siguen sin traer refuerzos, por lo menos si kieren decir k estaremos en el playoff de ascenso k lo digan pero trayendo refuerzos no sin traer nada claro, pq si no es para  :****

Lo de la directiva ya lo sabemos, por mucho k pidamos desde aki pasan de nosotros, aunke yo soy más bueno y solo pediria un refuerzo pero de calidad pq es dificil k traigan 2 buenos tal como están las cosas  :yes:

Para mi un jugador bastante determinante y destacado últimamente está siendo De Navas, el portero, nos está salvando unos cuantos puntos sin duda le he visto pocas cagadas, y está bastante seguro en sus salidas y en sus paradas, asi k tenemos suerte de tener un buen portero de 2ª B k seguro nos ayude en el objetivo de la permanencia. Pocas veces se valora el trabajo de un portero y en este caso creo k está justificado, entre portero y defensa están bien solventes salvo un par de partidos el resto han estado notables :yes:.

Lo que nos está fallando más es el atake, y el crear ocasiones, ahi hay k ponerle más trabajo al asunto, mejorar aspectos ofensivos, pq los equipos k se cierran bien nos cuesta muchisimo llegarles claramente si no es en una jugada a balón parado apenas creamos muchas ocasiones y tiramos a puerta.

Los jugadores se tienen que implicar más en el proyecto de la permanencia, la salvación, está claro k deben sentir los colores (y si no los sienten = deben darlo todo) y dejarse todo lo k se tienen k dejar sobre el campo, k para algo cobran digo yo ...

VAMOS SABADELL SI ESTAMOS TODOS UNIDOS POR LA SALVACIÓN LO LOGRAREMOS  :anims
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

joseph

• Visitant
« Respondre #14 el: 15 de Gener de 2008, 21:46:59 pm »
A la meva modesta opinió, veig que l'equip vol jugar a fútbol i aixó amb aquesta categoría i tal com estem clasificats, valdría mes sortir a jugar menys bonic i desde el primer minut atacar la portería contraria amb més ímpetu.
Jo veig als equips contraris xutar desde fora l'área i nosaltres vinga tocar i tocar i entrar per el mitg de les defenses.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #15 el: 16 de Gener de 2008, 08:52:32 am »

En això que dieu de la directiva, us dono tota la raó. Em sembla que l'eufòria per pujar encara els hi durava i no els hi va deixar veure la realitat.  :ostres

Tant Ramon Moya com Xavi Roca, van dir que ens salvaríem però que seria a base de treball. Ells saben el que és la segona B i la plantilla que hi ha. Recorem que hi ha molts integrants de l'Hospi de la temporada que vem baixar i que la seva permanència es va gestar amb una segona volta d'uns 30-33 punts.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #16 el: 16 de Gener de 2008, 19:39:21 pm »
Recorem que hi ha molts integrants de l'Hospi de la temporada que vem baixar i que la seva permanència es va gestar amb una segona volta d'uns 30-33 punts.

Si Raul si, és amb el que contem per salvar-nos, amb la teoria del trainer, que la segona volta es fa fort, però mira com l'hem començat i mira que ho teniem fàcil contra un de fluixet que no havia encadenat 3 partits seguits sense perdre.
A veure si som capaços de fer un 7 de 9 i torna l'esperança

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 16 de Gener de 2008, 22:41:57 pm »
Recorem que hi ha molts integrants de l'Hospi de la temporada que vem baixar i que la seva permanència es va gestar amb una segona volta d'uns 30-33 punts.

Si Raul si, és amb el que contem per salvar-nos, amb la teoria del trainer, que la segona volta es fa fort, però mira com l'hem començat i mira que ho teniem fàcil contra un de fluixet que no havia encadenat 3 partits seguits sense perdre.

però es que aquests jugadors ja son 2 anys més grans ... fa patir.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #18 el: 17 de Gener de 2008, 09:55:03 am »

Però no són massa grans (més jove Sierrea amb 26 i el mes gran Xavi Roca, i oferint millor resultats que a 3ª, amb 33).

El que es necessita es un  9, en concdicions, que ajudi a millorar de cara a porta i continuar amb la bona tasca defensiva que esta portant l'equip.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #19 el: 17 de Gener de 2008, 13:30:02 pm »

Però no són massa grans (més jove Sierrea amb 26 i el mes gran Xavi Roca, i oferint millor resultats que a 3ª, amb 33).

El que es necessita es un 9, en concdicions, que ajudi a millorar de cara a porta i continuar amb la bona tasca defensiva que esta portant l'equip.

amb això completament d'acord !!! Fa falta un davanter centre, un home gol q ens fassi oblidar la lesió d'Ollés.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !