Autor Tema: INICIATIVES PEL DERBY  (Llegit 14508 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #60 el: 17 de Gener de 2008, 15:02:57 pm »
Si aqui lo importante es que los aficionados egarenses y arlekinados vayamos en son de paz como buenos amigos yo puedo aseguraros que aqui hay muchos foreros a los que he conocido en persona y que son una gente estupenda y cariñosa y me siento orgulloso de ver a aficiones majas es lo mas importante en el fútbol.
en un sabadell - lleida somos majisimos, pero en un sabadell - terrassa compartir la grada con alguien que celebra los goles del eterno rival... podria ser molesto :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #61 el: 17 de Gener de 2008, 15:37:26 pm »
Cariñosos?  :o ??? :boig   Madre mia pero que hicisteis el dia del lleida?   :mmmm
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #62 el: 17 de Gener de 2008, 18:15:04 pm »
Si aqui lo importante es que los aficionados egarenses y arlekinados vayamos en son de paz como buenos amigos yo puedo aseguraros que aqui hay muchos foreros a los que he conocido en persona y que son una gente estupenda y cariñosa y me siento orgulloso de ver a aficiones majas es lo mas importante en el fútbol.
Ho dubto amb pancartetas com "ALL SABALLUTS ARE BASTARDS" es pot anar de pau company? :ko
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #63 el: 17 de Gener de 2008, 19:23:31 pm »
a mi el que m'interesa es saber si es fara alguna cosa pel derbi per poder participar i si es necesari ajudar.
podeu parlar de temes personals en altres llocs del foro q estan habilitats per aixo :xin-xin

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #64 el: 17 de Gener de 2008, 20:36:21 pm »
Ho dubto amb pancartetas com "ALL SABALLUTS ARE BASTARDS" es pot anar de pau company? :ko

¿ Existe ese tipo de pancartas ? A ver si se atreven algunos egarenses a traer de eso a lo mejor los mossos no le dejan entrar con eso jajaja  :laugh:  ;D

Yo no apoyaré esas pancartas anti-arlekinadas si es k las hay. Rezemos pq no hayan incidencias en las gradas. Parece ser k al final se hará un autocar egarense esperemos k no venga más de uno a tirar piedras ni a los coches k sean de egarenses claro  :****

Tienes razón Umbria a eso me referia yo en un mensaje anterior, k para hablar de cosas personales existe el foro " Personals " o sino mediante privados se habla de lo k uno kiere y nadie se entera, solo la persona interesada, saludos  :xin-xin.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #65 el: 17 de Gener de 2008, 20:40:20 pm »
Cariñosos?  :o ??? :boig   Madre mia pero que hicisteis el dia del lleida?   :mmmm
jejeje imaginatelo, nos portemos tan bien ke se compraron la bandera i bufanda del sabadell :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #66 el: 18 de Gener de 2008, 00:32:39 am »
jejeje imaginatelo, nos portemos tan bien ke se compraron la bandera i bufanda del sabadell :Paletas:

Pues espero yo ir ahi a la NCA al derbi y comprarme un regalito arlekinado k no tengo nada del Sabadell y ya va siendo hora, lo mejor k me lo compre antes de empezar el partido y asi anime como un arlekinado más claro  :laugh: :yes:

Y la temporada que viene ser socio arlekinado sería un sueño hecho realidad, para k luego digan algunos k no soy arlekinado, cuando lo demuestre en la NCA me vereis animando a muerte al equipo vamos :anims
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 00:38:32 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #67 el: 18 de Gener de 2008, 01:39:11 am »

Pues espero yo ir ahi a la NCA al derbi y comprarme un regalito arlekinado k no tengo nada del Sabadell y ya va siendo hora, lo mejor k me lo compre antes de empezar el partido y asi anime como un arlekinado más claro  :laugh: :yes:

Y la temporada que viene ser socio arlekinado sería un sueño hecho realidad, para k luego digan algunos k no soy arlekinado, cuando lo demuestre en la NCA me vereis animando a muerte al equipo vamos :anims
tu te ries de nosotros no? primero kuando vengas a la nova creu alta identificate que sepamos kien es el pajarillo :botador

Ferni

• Visitant
« Respondre #68 el: 18 de Gener de 2008, 12:45:32 pm »

Pajarillo esta vez no te escapas eh, te tenemos que conocer, ya sabes q yo y parte de Foreros B tenemos ganas de verte ( siempre de buén rollo ya sabes), siempre y cuando no animes al Terrassa serás bienvenido ( no hace falta q animes al Sbd si no quieres)

Por cierto me parece que en Terrassa no a quedado muy claro cuando es el derbi.. lo digo porq ayer por la tarde en la Via Massagué vi una marxa de egarenses . :cavall :cavall :cavall que  iban escoltados por la poli, pero no iban dirección hacía la NCA...d hecho a uno le comenté q el derbi era el día 27 y no ayer pero no me contestó..., y un tio q iba encima me agredió con un caramelo....
Mas tarde me di cuenta q era el día de la "Pasada de los burros" y ya lo entendí todo  :laugh: :laugh: :laugh:

No en serio, no pasó ningún egarense, ahora ya solo van caballos.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #69 el: 18 de Gener de 2008, 15:28:16 pm »
jajajaja!! ;D yo tambien los vi ferni!!
SOM DE 2a A!!

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #70 el: 18 de Gener de 2008, 15:46:36 pm »
 :laugh: :laugh: ferni  k te agredieron con un caramelo ??? :laugh:   :laugh: uhao k daño  :-X ya te vale lo  q no te pase ati jejeje  con un caramelo    :laugh:   :laugh: pero lleno  o  vacio??? te dieron puntos ??? o  caramelazo??? jejejeje  bueno ...lo dicho  como dice ferni  aver si os vemos pajarilllo  y dicv, espero conoceros en ese partido  sera un placer un saludo  ;) :-* miauuuuuuuuuuu

Ferni

• Visitant
« Respondre #71 el: 19 de Gener de 2008, 13:33:24 pm »
Bueno sobre el partit de moment no se sap gran cosa més no?

Tinc entés, i es diu pel fòrum egarenc q l'entrada costarà 12 € ja q ambdues directives van acordar que tan a Terrassa com a Sabadell possarien l'entrada general a 12 € al donar el partit per TV.

D'aquesta manera, encara trobaria menys raonable el fet de  els socis paguin 5 € de jornada económica. De costar l'entrada general 15 euros i els socis no pagar res, a costar 12 € l'entrada i els socis pagar 5 hi ha una simple diferencia de 7 euros desfavorable en contra dels socis q paguem el carnet per a tot l'any.

No se, en aquestes ocasions si q trobo més just fer pagar una mica més d'entrada general als NO SOCIS q no pas fer pagar als socis els diners q s'estalvien els no socis, no creieu?

Apart també vindria el tema invitacions... valdran les 3 invitacions del soci aquell dia? l'Invitat tindrà q pagar 5 euros com els socis per a la invitació aquell dia?

Hi hauran entrades anticipades pels no socis q vulguin venir al camp?

No se, s'haurien de començar a destapar aquests dubtes aviat ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #72 el: 19 de Gener de 2008, 13:49:48 pm »
no costó 15€? yo me acuerdo que valía 17€ pero que lo rebajaron un poquito...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #73 el: 19 de Gener de 2008, 13:53:47 pm »
Però ferni no havien dit que no seria jornada economica? M'havia semblat sentiro en algun lloc...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #74 el: 19 de Gener de 2008, 16:42:24 pm »
Bueno sobre el partit de moment no se sap gran cosa més no?

Tinc entés, i es diu pel fòrum egarenc q l'entrada costarà 12 € ja q ambdues directives van acordar que tan a Terrassa com a Sabadell possarien l'entrada general a 12 € al donar el partit per TV.

D'aquesta manera, encara trobaria menys raonable el fet de  els socis paguin 5 € de jornada económica. De costar l'entrada general 15 euros i els socis no pagar res, a costar 12 € l'entrada i els socis pagar 5 hi ha una simple diferencia de 7 euros desfavorable en contra dels socis q paguem el carnet per a tot l'any.

No se, en aquestes ocasions si q trobo més just fer pagar una mica més d'entrada general als NO SOCIS q no pas fer pagar als socis els diners q s'estalvien els no socis, no creieu?

Apart també vindria el tema invitacions... valdran les 3 invitacions del soci aquell dia? l'Invitat tindrà q pagar 5 euros com els socis per a la invitació aquell dia?

Hi hauran entrades anticipades pels no socis q vulguin venir al camp?

No se, s'haurien de començar a destapar aquests dubtes aviat ;)

A ver si se aclaran pq yo tengo entendido k vale 15€ a partir de 18 años :yes:

Luego de 12 a 17 años vale 7€ igual que a los jubilados de + de 65 años que vale 7€.

Menos de 12 años es gratis.

En teoría diria k es asi.

« Darrera modificació: 19 de Gener de 2008, 16:45:43 pm per pajarillo »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #75 el: 19 de Gener de 2008, 17:04:02 pm »
pajarillo andate con ojo...
creo que van a repartir pollo a l'ast ese domingo...  :beer2

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #76 el: 19 de Gener de 2008, 18:22:00 pm »
en un sabadell - lleida somos majisimos, pero en un sabadell - terrassa compartir la grada con alguien que celebra los goles del eterno rival... podria ser molesto :Paletas:

Menos mal que un SABADELL - LLEIDA no es lo mismo que un SABADELL - TERRASSA.  :Paletas:

A mi no me peguéis, que yo soy neutral. 1 empate iría bien para el Lleida pero 1 victoria del Sabadell aún mejor. Eso si. El Lleida tiene que ganar en el campo del Gavà. Pero yo prefiero ver el derbi vallesano. Es mucho mejor. Me gusta que haya rivalidad. Es bonito en el fondo.  :Paletas:

:beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #77 el: 19 de Gener de 2008, 20:19:01 pm »
Al final l'entrada general costarà com cada setmana 15 €, d fet si q em sembla q costava 15 euros la entrada general allà, el q jo vaig pagar 10 euros em sembla perq fins a no se quina edat es pagava menys....

A Terrassa han montat autocars per a venir al derbi, es veu q la idea d venir en tren no els acaba de convéncer.... ja veurem si aquesta vegada no s'han d'anular els autocars :Paletas:

Per altre banda comentar que tenen lesionat al seu porter Morales per un esguinç cervical i demà no jugarà. A veure com evoluciona el jugador.
Jo particularment prefereixo q jugui ell, el Morales és la diana dels insults en els derbis i té q jugar  :ejem

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #78 el: 19 de Gener de 2008, 20:49:22 pm »
pajarillo andate con ojo...
creo que van a repartir pollo a l'ast ese domingo...  :beer2

Hola señorita Umbría.

No he entendido muy bien tu ironia, si te refieres a k me freiran vivo los arlekinados ...  yo me rio pues de eso jajajajaja k miedo me dan jajajajaja si yo animaré ahi con ellos :laugh:  ;D

Le tengo más miedo a algunos egarenses k no a los arlekinados en sí, más k nada pq aun me verán animando al Sabadell y se creerán k soy un arlekinado más jajaja  :laugh:

Si te refieres a k me regalarán un pollo, dudo k me lo regalen a mi xD.

No estaría mal k vos me invitaras a tomar algo en la NCA si me ves animar al Sabadell claro  :anims :xin-xin :beer2

Señor Ferni, Morales dudo k se pierda el derbi, será el k más lo sienta de todos  :laugh:
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2008, 20:54:46 pm per pajarillo »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 19 de Gener de 2008, 21:53:33 pm »
solo era una broma con tu nombre, como siempre dices "pobre pajarillo..."

en cuanto a invitarte... bueno ya te dare chuches y kikos!!!!