Autor Tema: NANDO i VILLANOVA ja no son arlequinats  (Llegit 8580 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re: NANDO i VILLANOVA ja no son arlequinats
« Respondre #20 el: 17 de Gener de 2008, 14:00:15 pm »
mare meva com fan aixo. Dos jugadors que eran intrasferibles a mi m'agradavan molt sobretot el "magic" villanova em sap molt greu.
que tinguin molta sort.

VISCA EL SABADELL
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #21 el: 17 de Gener de 2008, 14:19:49 pm »
mare meva com fan aixo. Dos jugadors que eran intrasferibles a mi m'agradavan molt sobretot el "magic" villanova em sap molt greu.
que tinguin molta sort.

VISCA EL SABADELL

intransferibles? sobretot nando pel k a jugat no? xDDD el Villanova era el jugador 12 a 3º divisió... jo l'hagues donat algun minutets mes pero.. cuan a estat al camp tampoc es que hagi fet gaire eh...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #22 el: 17 de Gener de 2008, 14:58:32 pm »
Esperem que no afecti a la plantilla aquesta decisió tan esperpèntica, sino es acertada la decisió de ni deixar entrenar als 2 jugadors menys ho es veient que estem en la 16ª posició .. quines ganes de buscar problemes on no n'hi han !  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 17 de Gener de 2008, 19:00:58 pm »
HALA ya somos el hazme reir de todo el mundo

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080117/noticia_53427902951.html

kojonudo  :paret :paret :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #24 el: 17 de Gener de 2008, 19:40:31 pm »
nomes dues coses srs. de la Directiva del Sabadell, que se q molts de vostes disfressats de grans i bons "foreros" es passejen per aqui:

- la educació, la classe i les formes, el presumir de ser senyor en tot allo que es fa o es diu no es basa nomes en conduir cotxes de luxe, tenir una o varies empreses i saber quin es el cobert q correspon a cada plat a taula...sobretot en aquest restaurants de luxe que alguns de vostes els hi agraden tant...vostes en algunes ocasions fan molta pena...pero si no estessin barretjats en un club com el nostre tant s'he m'enfotria...pero no...han de venir aqui ha deixar en evidencia a un club senyor que te mes de 100 anys.

- que tenen el don de la oportunitat, que no es conformen en no realitzar adecuadament la tasca encomanada (fitxatjes, socis, conseguir capital..) sino que es dediquen a bombardejar el club amb actuacions lamentables versus a persones que tenen noms, sentiments i families i que, a mes, molts socis-afeccionats els hi tenim apreci ja que en el seu moment ells si que van fer la feina encomanada.

a pesar de tots vostes el sabadell club centenari català seguira endavant
Millor Moderadora Forera Novell

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #25 el: 17 de Gener de 2008, 19:45:13 pm »
jo crec que fan ve de fer-los fora, perque si no an de jugar millor que vingui un altre, almenys l'aprofitarem igual o més

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #26 el: 17 de Gener de 2008, 19:48:43 pm »
jo crec que fan ve de fer-los fora, perque si no an de jugar millor que vingui un altre, almenys l'aprofitarem igual o més

estic d'acord, pero son persones no animals...i a casa meva fins i tot els animals els tractem be.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #27 el: 17 de Gener de 2008, 20:14:08 pm »

en eso estamos de acuerdo,si  no se cuenta con ellos lo mejor es buscarles una salida, pero hay otras formas de hacerlo y no como lo estan haciendo.

si no se cuenta con ellos , lo que no se puede hacer es apartarlos del equipo, con ello no se soluciona nada y se crea un mal ambiente dentro del vestuario, esta forma de actuar de la direcctiva no me parece nada correccta.

Esperemos que se encuenre una solucion lo mas digna posible para estos dos jugadores.

la meva sang és arlequinada

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #28 el: 17 de Gener de 2008, 20:14:49 pm »
sels te te donar la baixa pero mentrestant que entrenin amb l'equip

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #29 el: 17 de Gener de 2008, 21:53:15 pm »
Verdaderament indignant i lamentable, no son maneres de fer les coses senyors, quina vergonya, si tot ho fem així.......
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat luisBCN

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #30 el: 18 de Gener de 2008, 00:01:34 am »
Voy a decir algo que ya creo que toca que alguien lo diga de una vez en este club hay gente que vive de rentas nuestro SR MOYA y el SR LLAMAS que seamos realistas cualquier entrenador con cara y ojos que hubiera tenido la plantilla que tenia el sabadell lo hubiera hecho bien creo yo que el año pasado jugabams partidos contra cojos por dios y cuando venia un equipo con cara i ojos que no le ganamos a NADIE!!y bueno aora se ve la realidad miar como estamos!!!no se q pasara espero q moya saque esto adelante pero si veq no puede q no nos hunda y d paso a un revulsivo!!!espero q lso q tienen q tomar nota lo hagan y s eaacbe esta pesadilla de temporada la aficIon del CE.SABADELL se merece mas no este futbol amarrategui y penoso.

UN SALUDO :scut :bandera
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 00:08:13 am per luisBCN »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 18 de Gener de 2008, 00:14:26 am »
Voy a decir algo que ya creo que toca que alguien lo diga de una vez en este club hay gente que vive de rentas nuestro SR MOYA y el SR LLAMAS que seamos realistas cualquier entrenador con cara y ojos que hubiera tenido la plantilla que tenia el sabadell lo hubiera hecho bien creo yo que el año pasado jugabams partidos contra cojos por dios y cuando venia un equipo con cara i ojos que no le ganamos a NADIE!!y bueno aora se ve la realidad miar como estamos!!!no se q pasara espero q moya saque esto adelante pero si veq no puede q no nos hunda y d paso a un revulsivo!!!espero q lso q tienen q tomar nota lo hagan y s eaacbe esta pesadilla de temporada la aficIon del CE.SABADELL se merece mas no este futbol amarrategui y penoso.

UN SALUDO :scut :bandera

Bé, crec que el que estas dient no té massa a veure amb el post en si.

Moya porta MOLTES i moltes i moltes i moltes i moltes.......... i moltes temporades a 2a B. Vaja, que deu saber el que es fa i perque ho fa. I em refereixo al tema esportiu.

Ni rentes ni res. L'any passat com bé dius, és passat. Es va pujar i prou. Que més dóna contra qui es perdia o contra qui es guanyava. L'objectiu es va complir i llestos.

I en això que dius d'amarrategui potser una mica, però molts equips juguen el mateix sistema que nosaltres. Imagino llavors que tots deuen jugar al mateix. I oblidem-nos. La 2a B o tens cracks -que nosaltres NO en tenim- o ja pots jugar al que juguem nosaltres. Primer que no et marquin i després ja veurem. Una altra cosa és que alguns jugadors ja no donguin més de si. Però el que tinc més clar és que posant l'11 inicial al terreny de joc que gairebé tots posariem qui ha de marcar i crear ocasions son els jugadors, no pas l'entrenador des de la banqueta.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat andy69

• Aleví
  • Missatges: 84
« Respondre #32 el: 18 de Gener de 2008, 01:29:24 am »
esto es el sabadell si no les interesas te dan la patada en el **** ,y si te quieres hir te ponen mil trabas ,

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #33 el: 18 de Gener de 2008, 14:10:00 pm »
Patetico , esa es la palabra , no se puede tratar asi a unas personas (trabajadores) , lamentable , esto no es no señorio nada k se le parezca. :****

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #34 el: 18 de Gener de 2008, 23:26:56 pm »
tubieron que llamar a un motario para que fuese hasta sant oleguer para que diera fe de que los estaban echando  como ***** :clap2 :clap2bravo llamas bravo sr,arroyos y presidente mos sentimos imgdiganados porque si de algo presumiamos era de la familia arlekinada que si que es verdad que la hay pero em esta familia no entran los vergugos y la lastima esque somos sufridores si no les aseguro que mi dios iba a ver otro partido de futbol mientras que esos seres see sigan sentando en el palco

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #35 el: 18 de Gener de 2008, 23:45:54 pm »
Me comienza a incomodar las maneras y formas de los directivos de NUESTRO Club. Cogieron el equipo el año pasado y realizaron una excelente gestión económica y deportiva, aunque ya comenzaron a dar atisvos de sus malas maneras en algunas cuestiones, pero como la afición estaba contenta y disfrutando con el equipo se les prestaba poca atención a algunos comentarios desentonados de directivos. Este año empieza a verse más todo eso, debido quizas a que la afición está algo mas descontenta y se fija mas en estas cosas.
Desde luego es vergonzosa la manera en la que se ha comportado la directiva de NUESTRO Club con estos jugadores. Si no se cuenta con ellos, que esperen a que encuentren equipo, pero no se les puede apartar de esta manera del resto de la plantilla, eso se llama MOVING, y es denunciable. Tenemos una afición fiel y ejemplar, unos jugadores, que serán mejores o peores, pero que luchan por ganar los partidos, aunque muchísimas veces los veo impotentes ante el rival o el árbitro, pero que luchan.
Por contrapartida tenemos unos directivos que seguramente gestionan la economía del club excelentemente, pagan religiosamente, etc., pero que de psicología tienen poca y de buenas maneras menos. UN CERO PARA LA DIRECTIVA. Como he leido anteriormente, a nivel directivo esto empieza a recordarme a otras épocas. El Sabadell el señorío lo tiene en la grada y en el cesped, pero en los despachos seguimos sin tenerlo.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #36 el: 19 de Gener de 2008, 07:47:11 am »
tambe pot ser que s hagin acomodat a buscar equip i nomes els vulguin presionar perque s espavilin

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 19 de Gener de 2008, 09:52:55 am »
segur que aixo ho fan per pressionar-los pero la nostra queixa es per que no ens agrada que al nostre club es facin aquestes coses, primer per que son persones i segon per que son jugadors del nostre club i com a tal tenen tot el nostre respecte.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #38 el: 19 de Gener de 2008, 09:58:56 am »
tambe pot ser que s hagin acomodat a buscar equip i nomes els vulguin presionar perque s espavilin
No senyor! El club els demana que buskin sortides i les estan buscant, però no és facil trobar un ekip després de no jugar mitja temporada. A més, un jugador no té pq marxar, per moltes ofertes que tingui, a cap altre ekip que no li faci el pès o a 400km de casa! Això va més enllà del mobbing perquè no els estan deixant realitzar la seva tasca al seu lloc de treball i amb la resta de companys! El nando m'enrecordo que buscava una sortida a principis de temporada i em sembla recordar que el mister li va dir que seguís i no marxés i ara fan això? El més fort es que no crec que sigui cosa del mister. Us enrecordeu del senyor sergio iglesias? Se li va intentar fer el mateix i el ramon moia el volia tractar com un més de la plantilla però des de dalt no volien! I què va passar? Que quan va començar la temporada i ja s'havia de kedar akí va començar a jugar i va ser el millor de la primera volta i ara se'l troba a faltar... Segueixo dient que amb akest tipus de decisions fem realment pena i sento vergonya quan veig que el meu club fa això.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #39 el: 19 de Gener de 2008, 10:09:31 am »

acomodar?  que vols dir?  que estan cobrant una millionada que fa que no els importi res? estil Ronaldinho?  em sembla que un jugador de 2aB el que vol és jugar i només jugar
No estem criticant el fet de que els facin fora, estem criticant LA FORMA / LA MANERA en que es fan algunes coses, perquè és molt lleig com ho fan