Autor Tema: sembla que un gran equip  (Llegit 1935 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat europaforever

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
sembla que un gran equip
« el: 02 de Agost de 2005, 12:10:50 pm »
soc aficionat futbol català, i he entrat a veure la vostra web, felicitats ...sembla que teniu un gran equip i que aquet any podeu fer grans coses,  seguire els vostres resultats. molta sort

VISCA FUTBOL CATALÀ
l´any que be europa a segona B i sabadell a 2 A
sort a tots

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: sembla que un gran equip
« Respondre #1 el: 02 de Agost de 2005, 15:14:43 pm »
Gràcies, gracienc (mai millor dit).

Espero que tingueu un bon paper a la categoria que heu recuperat i aconseguiu fer el play-off per l'ascens.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat europaforever

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #2 el: 18 de Agost de 2005, 16:30:35 pm »
nomes comentar, que despres de veure el vostre equip, tinc dubtes . pensava que amb els fitxatges ...pero em penso que em vaig equivocar. molts a la grada van comentar que quants partits duraria el mora a la banqueta perque molta gent arlequinada estava molt encrespada i els comentaris eren molt forts. al final tindra rao el de la prensa que deia que encara agafara l´equip a la llarga el coordinador que eu fitxat i que estava a la rapitenca l´any passat.

molta sort i espero que nomes sigui que encara es pretemporada.saluta cions desde un altre historic

VISCA EUROPA¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 18 de Agost de 2005, 16:33:55 pm »
Ànims encrespats?

Llegeix alguns posts del fòrum i fliparàs... Jo crec que es comença a veure la feina de l'entrenador a partir de la desena jornada. Llavors ja saps a que t'enfrontes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #4 el: 18 de Agost de 2005, 16:35:50 pm »
aixo nomes son proves del mora k fa ara xk si les fes a la temporada amb l'osasuna,peralta,alfaro...no niriem b sort k son ara.

Visca el SABADELL!!! :bandera :scut
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #5 el: 18 de Agost de 2005, 19:07:03 pm »
no anem gens b si mes no es pretemporada! temps al temps!  ::) :wacky:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #6 el: 18 de Agost de 2005, 21:23:05 pm »
El que passa és que la gent ja es va veure a 2a A veient els fitxatges, i ara, a la mínima que es veu un mal resultat o un mal partit, la gent ja es preocupa (m'inclueixo eh :icon_exclaim:)
El que hem de fer és deixar treballar i ja ens preocuparem, a partir de la... desena jornada o així com diu el birrero.

Salutacions i visca el  :scut !!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 18 de Agost de 2005, 21:37:22 pm »
Es molt dificil conjuntar un ekip gairebé nou del tot, temps al temps ;)

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #8 el: 18 de Agost de 2005, 23:13:37 pm »
Doncs jo crec que la planificació d'aquesta pretemporada és penosa. Només ens hem enfrontat contra equips d'inferior categoria. Només hem jugat 45 minuts contra un equip recent ascengut a 2a B (Sant Andreu al triangular del torneig historics). Es juguen 2 partits en 24 hores, jugarem contra un equip d'un barri de Manresa (Sant Pau) que no sé ni quina categoria de regional deu estar. Aquí ha d'haver un responsable que hagi planificat aquesta pretemporada, i si és el Mora, s'ha d'anar ja.

Estic molt indignat, ni el Rubi va fer partits contra equips tan baixos de categoria!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #9 el: 19 de Agost de 2005, 11:21:32 am »
El que passa és que la gent ja es va veure a 2a A veient els fitxatges, i ara, a la mínima que es veu un mal resultat o un mal partit, la gent ja es preocupa (m'inclueixo eh :icon_exclaim:)
El que hem de fer és deixar treballar i ja ens preocuparem, a partir de la... desena jornada o així com diu el birrero.

:ok :ok :ok :yes: :yes: :yes:

molt tipik! part positiva i part negativa!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!