Autor Tema: Toc d´atenció  (Llegit 3675 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Toc d´atenció
« el: 18 de Gener de 2008, 18:41:06 pm »
bueno dons esta vist que tonrnem a demostrar que el poder del foro es fort tot i que som NO OFICIALS  :paret :paret

el Centre d'Esports Sabadell es troba en ple procés de fitxatges apareixen els vells fantasmes. Noms que es filtren o es destapen, secrets que no es poden amagar i, en definitiva, disgust rera disgust pel secretari tècnic del club, Paco García Llamas. L'últim exemple ha estat l'aparició del nom de Xavi Moro en diferents fòrums arlequinats. García Llamas ha lamentat que aquests fets "encareixin el producte i moltes vegades eviten que jugadors que estem seguint es puguin escapar per pocs diners".

© Ràdio Sabadell 94.6.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Toc d´atenció
« Respondre #1 el: 18 de Gener de 2008, 18:45:39 pm »
Jo ho sento però si algú filtra les coses primer de tot son ells, sino com ens arriben a nosaltres? Que s'ho facin mirar pq sino ja em direu! Qui ho filtra doncs? Els jugadors? Els altres clubs? No sé no sé...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #2 el: 18 de Gener de 2008, 18:58:15 pm »
Jo ho sento però si algú filtra les coses primer de tot son ells, sino com ens arriben a nosaltres? Que s'ho facin mirar pq sino ja em direu! Qui ho filtra doncs? Els jugadors? Els altres clubs? No sé no sé...

birri...,

els intermediaris són molt 'p-u-t-e-s-' i saben perfectament que han de fer per incrementar el preu del producte i, per tant, guanyar més.

dins d'aquest fòrum -i de molts més- hi han intermediaris que apareixen quan més els interessa, filtren el rumor i ho aprofiten per apujar el preu. com representa que tothom ho dona per fet ho aprofiten per apujar preus, ja que no treuràs a l'afició el carmel de la boca.

així que crec que no ho filtra la directiva, sinó qui realment és l'interessat !!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 18 de Gener de 2008, 19:02:46 pm »

i vull afegir una coseta...:

ELS INTERMEDIARIS SABEN QUE AQUEST FÒRUM ÉS MOLT INFLUENT !!

PERÓ QUE MOLT !!

i donc, ho aprofiten...!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 18 de Gener de 2008, 19:05:59 pm »
Ja em diràs com pot ser que algun usuari que jo conec en persona que digui algun nom d'un jugador i encerti... el que intento dir es que moltes d'akestes noticies estan tretes d'algun altre forum o gent d'altres ekips i no som nosaltres els que reventem els fixatges... només faltava que diguessin això, que si no es fitxa és per culpa nostra! Que tothom sapiga que no podem fitxar pq tots els clubs d'espanya, que hi ha pocs, tenen tan poca feina que estan tot el dia al nostre forum mirant què diem i el que no xD
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 19:10:19 pm per BIRRI »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #5 el: 18 de Gener de 2008, 19:10:53 pm »
foreus del CES anireu tots a la foguera i us arrepentireu tota la vostra eternitat d'haver-vos registrat  :**** :****
amb tanta tecnologia a les vostres mans heu aconseguit encarir de tal manera el mercat que ja no és possible cap mena de traspas.
Amb les vostres intervencions heu obligat a l'entitat a renunciar i plantejar-se a començar des de l'ameteurisme, ja que no ens queda cap altra via
 :exxxx

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #6 el: 18 de Gener de 2008, 19:50:22 pm »
Ja em diràs com pot ser que algun usuari que jo conec en persona que digui algun nom d'un jugador i encerti... el que intento dir es que moltes d'akestes noticies estan tretes d'algun altre forum o gent d'altres ekips i no som nosaltres els que reventem els fixatges... només faltava que diguessin això, que si no es fitxa és per culpa nostra! Que tothom sapiga que no podem fitxar pq tots els clubs d'espanya, que hi ha pocs, tenen tan poca feina que estan tot el dia al nostre forum mirant què diem i el que no xD

la fòrmula es escalfar els llocs que lluiten per un jugador.

així, crees expectatives dins l'afició i presiones a les respectives directives.

avui hi ha una manera magistral, ràpida i quasi anònima per a la rumorologia: internet.

i ells van, i l'aprofiten...

com dins les respectives aficions s'han creat expectatives, ells van i ho aprofiten apujant preus.

per que tothom vol assolir els seus propòsits dintre de cinc mesos !

Ferni

• Visitant
« Respondre #7 el: 18 de Gener de 2008, 19:52:39 pm »
foreus del CES anireu tots a la foguera i us arrepentireu tota la vostra eternitat d'haver-vos registrat  :**** :****
amb tanta tecnologia a les vostres mans heu aconseguit encarir de tal manera el mercat que ja no és possible cap mena de traspas.
Amb les vostres intervencions heu obligat a l'entitat a renunciar i plantejar-se a començar des de l'ameteurisme, ja que no ens queda cap altra via
 :exxxx

és més Vic@rlekinat, si no fitxem i acabem baixant serà ben bé per culpa dels foreros. :****... mare meva quanta excusa de mercadillo q té el Sr. LLamas, acabarà donant la culpa al Vaticà de com li van les coses al Sabadell :ko :ko

antcarcer

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de Gener de 2008, 20:03:43 pm »
Por favor Llamas, lo que me faltaba por oir :exxxx echarnos la culpa del mal trabajo que están haciendo ustedes este año...

Em pretemporada quien filtró que estaba a punto de fichar Diego Torres??

Lo que tiene usted que hacer es coger al Soteras y a los cuarenta i*****s de la directiva y se van bien lejos de sabadell que no queremos verlos ni en pintura, que para hacer las barbaridades que estan haciendo, mi sobrina de siete años lo haria mejor.

« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 21:57:34 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 18 de Gener de 2008, 20:41:33 pm »
bueno dons esta vist que tonrnem a demostrar que el poder del foro es fort tot i que som NO OFICIALS :paret :paret

el Centre d'Esports Sabadell es troba en ple procés de fitxatges apareixen els vells fantasmes. Noms que es filtren o es destapen, secrets que no es poden amagar i, en definitiva, disgust rera disgust pel secretari tècnic del club, Paco García Llamas. L'últim exemple ha estat l'aparició del nom de Xavi Moro en diferents fòrums arlequinats. García Llamas ha lamentat que aquests fets "encareixin el producte i moltes vegades eviten que jugadors que estem seguint es puguin escapar per pocs diners".

© Ràdio Sabadell 94.6.

Es que NO S´HAN D´ESCAPAR por pocs Euros.  Què som nosaltres?. El més ***** de la classe, o què?....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 18 de Gener de 2008, 20:43:08 pm »
 :plora

ara es tot culpa nostra...es culpa dels que paguem els carnets...es culpa dels q patim el mal joc...es culpa dels que paguem les jornades economiques

mea culpa, mea culpa mea culpa....

xq soc educada sino us diria que en penso amb paraules barrueres d'aquesta "gentussa"
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #11 el: 18 de Gener de 2008, 20:50:22 pm »
:plora

ara es tot culpa nostra...es culpa dels que paguem els carnets...es culpa dels q patim el mal joc...es culpa dels que paguem les jornades economiques

mea culpa, mea culpa mea culpa....

xq soc educada sino us diria que en penso amb paraules barrueres d'aquesta "gentussa"

No ens hem d'enfadar ni molt menys crear enemistat amb l'equip.
Són xiquillades de la nostra directiva q aquesta temporada sembla q s'hagin vist la part  de sota l'esquena i no n'encerten ni una.
Jo no em cansaré de dir, q jo sóc del CE SABADELL , no sóc PRO- MOYA ni PRO-SOTERAS ni pro res, jo només vull q les coses funcionin.
L'any passat amb aquesta gent capitanitzant la nau arlequinada vam aconseguir els objectius i vaig acabar molt satisfet, però aquesta temporada ( d moment) no m'han demostrat res de bo.. que vull dir amb això? Q el dia q tingui q demanar la destitució d'entrenador o de president o de Directiva en ple la demanaré sense cap problema, ells NO SÓN EL SABADELL, l'auténtic patrimoni del Sabadell sóm nosaltres, ells teóricament només hi possen els diners`, i ara resulta q no en tenen  :paret..
En fi.. q no m'hi trencaré el cap, no em decepciona ni em preocupa el q pugui dir el sr. Llamas del nostre fòrum, ara mateix només em preocupa i m'interessa el poder aconseguir una victoria al camp de l'Ontinyent.

No ens oblidem q nosaltres sóm el Sabadell i q estem en dret de dir el q ens dongui la gna ( amb respecte) en aquest i en el fòrum q sigui, ja sigui donant consells, ja sigui dient a qui fitxaríem ja sigui el  q sigui.... :**** :**** :****

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #12 el: 18 de Gener de 2008, 21:00:01 pm »
jo no m'enfado amb l'equip

jo no soc anti-moya ni anti-soteres

jo soc anti-tonteries!!!! les digui qui les digui

tinc una ideia: comprem una guardiola i fem una colecta, recullim quartos i alguns  foreros ens presentem com a grup opositor en plan "elefant arlekinat" , tu a l'area tecnica (ja tens experiencia...), haviam qui mes es presenta que anirem adjudican llocs
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #13 el: 18 de Gener de 2008, 21:06:39 pm »
jo no m'enfado amb l'equip

jo no soc anti-moya ni anti-soteres

jo soc anti-tonteries!!!! les digui qui les digui

tinc una ideia: comprem una guardiola i fem una colecta, recullim quartos i alguns  foreros ens presentem com a grup opositor en plan "elefant arlekinat" , tu a l'area tecnica (ja tens experiencia...), haviam qui mes es presenta que anirem adjudican llocs

vols dir que calen més orelluts?

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #14 el: 18 de Gener de 2008, 21:14:08 pm »
o sea que pagamos 160 euros de carnet y ahora es nuestra culpa que no pueda fichar jugadores normalitos!! :paret   :borratxo
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 21:20:52 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #15 el: 18 de Gener de 2008, 21:22:20 pm »
hervi si se a pasao en lo que a dicho yo e sido el primero que me e kedao flipao y estoy en contra de el pero de hay a decirle ke ********************* yo lo unico que quiero esque haga bien su trabajo luego como si se quiere **************** jhajajjaaja  :beer2 :beer2

directivos os estais luciendo desde el ascenso no haceis mas que cagarla :ko
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2008, 00:14:35 am per WebTeam SBD »
visca el sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #16 el: 18 de Gener de 2008, 21:32:23 pm »
seguro que se le escapan los fichajes y tiene que buscar alguna escusa!! :borratxo :mmmm
SOM DE 2a A!!

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #17 el: 18 de Gener de 2008, 21:32:59 pm »
bueno dons esta vist que tonrnem a demostrar que el poder del foro es fort tot i que som NO OFICIALS  :paret :paret

© Ràdio Sabadell 94.6.

Això ja es el que em faltava per sentir, o sigui, que aquest forum te més poder que la CIA i el Vaticà tots junts. Aquí hi veig una conspiració judeo-massònica amb l'ajuda de la "CIRSA" per evitar que el CES es pugui reforçar a temps pel derby o per intentar una fita tan important com la salvació. Estem jugant amb foc senyors!!!
Ara, que sabent que tenim un arma tan poderosa en els nostres teclats, la podriem fer servir per crear un "eix del mal" i reventar tots els possibles fitxatges dels equips rivals. O encara he pensat amb una idea millor: podriem començar a "potenciar" alguns dels nostres jugadors com el Diego Carrillo o el Oscar Sierra per mirar de que els fitxi algun equip de primera i així matem 2 ocells de un tret...

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #18 el: 18 de Gener de 2008, 21:41:18 pm »

© Ràdio Sabadell 94.6.

Això ja es el que em faltava per sentir, o sigui, que aquest forum te més poder que la CIA i el Vaticà tots junts. Aquí hi veig una conspiració judeo-massònica amb l'ajuda de la "CIRSA" per evitar que el CES es pugui reforçar a temps pel derby o per intentar una fita tan important com la salvació. Estem jugant amb foc senyors!!!
Ara, que sabent que tenim un arma tan poderosa en els nostres teclats, la podriem fer servir per crear un "eix del mal" i reventar tots els possibles fitxatges dels equips rivals. O encara he pensat amb una idea millor: podriem començar a "potenciar" alguns dels nostres jugadors com el Diego Carrillo o el Oscar Sierra per mirar de que els fitxi algun equip de primera i així matem 2 ocells de un tret...

jeje!!tanko f4 tocado y hundido!! ;D
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 18 de Gener de 2008, 22:01:48 pm »
Que curiós.

I qui sabia que volíem fitxar a un jugador o a un altre? Un directiu, potser? I ´com ha passat aquest nom de mans d'un directiu a un membre del fòrum?

Ara ens critiquen, però senyors directius... Alguns de vostès hauran entrat al fòrum a escriure conforme als seus interessos. M'equivoco?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...