Autor Tema: 3a equipació!!  (Llegit 1684 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
3a equipació!!
« el: 20 de Gener de 2008, 19:05:02 pm »
a radio sabadell s'ha comentat que ronda el rumor,que l'any que vinent tindrem 3 equipacions y que podria porta els colors de la bandera de la ciutat !!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: 3a equipació!!
« Respondre #1 el: 20 de Gener de 2008, 19:06:17 pm »
han dit que era un rumor pero han acabat dient que es segur (era un xivatazo  ;)  )  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 20 de Gener de 2008, 19:06:34 pm »
Jo em conformaria amb una segona pel futbol base  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 20 de Gener de 2008, 19:11:04 pm »
Uuuuuuuuuh això és que van veure el disseny del mister ferni dels foreros b i els ha agradat! Ferni tiu, com diu el llamas: els foreros reventem els fixatges (però alhora et copien els dissenys d'akí eh? Com a mínim el forum serveix per algo bo)   :Paletas:

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2008, 00:50:01 am »
Uuuuuuuuuh això és que van veure el disseny del mister ferni dels foreros b i els ha agradat! Ferni tiu, com diu el llamas: els foreros reventem els fixatges (però alhora et copien els dissenys d'akí eh? Com a mínim el forum serveix per algo bo)   :Paletas:

Sí, sí jajajajaja jo ja vaig dir q s'havien  d plantejar una tercera equipació amb els colors de la ciutat de Sabadell

el model seria algo així.....
Potser els números i la publicitat de BD la farien de color negre, pero jo he optat ara de possar-ho en blanc perq bueno, el blanc té una participació molt important en la bandera de la ciutat i crec q pel q han dit per la radio està clar q els colors serien groc i verd ( el blanc no pot apareixer perq precisament és el culpable d tenir q fer la 3ª equipació  :ostres)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 21 de Gener de 2008, 00:58:46 am »
pues es un poco fea la verdad, yo cojeria como tercera la naranja o aquella negra i plateada que havia. :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 21 de Gener de 2008, 14:20:30 pm »
pues es un poco fea la verdad, yo cojeria como tercera la naranja o aquella negra i plateada que havia. :beer2
Aquella estava molt currada la veritat
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Gener de 2008, 15:11:58 pm »

Sí, sí jajajajaja jo ja vaig dir q s'havien  d plantejar una tercera equipació amb els colors de la ciutat de Sabadell

el model seria algo així.....
Potser els números i la publicitat de BD la farien de color negre, pero jo he optat ara de possar-ho en blanc perq bueno, el blanc té una participació molt important en la bandera de la ciutat i crec q pel q han dit per la radio està clar q els colors serien groc i verd ( el blanc no pot apareixer perq precisament és el culpable d tenir q fer la 3ª equipació  :ostres)

Pues si DON EDU, una vez mas la COPE con su gran labor de investigacion se adelanta a las noticias y da en primicia la nueva camiseta del Centre del Esport del Sabadel.
Aun no se sabe si la camiseta sera patrocinada por BD como las otras dos o se adoptará el patrocinio de nuestro gran sponsor del partidazo RENAULT KANGOO de la jornada!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 27 de Gener de 2008, 02:50:31 am »
Ferni, si escullen la groga i verda... demana drets d'autor :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #9 el: 27 de Gener de 2008, 12:03:52 pm »
Ferni, si escullen la groga i verda... demana drets d'autor :icon_exclaim:

És q a de ser groga i verda per collons birrero.
A veure, la samarreta estem tots d'acord en q la faran arlequinada suposo, no?
LLavors, a Radio Sabadell van dir q té molt a veure amb els colors de la bandera de la ciutat.
Els colors d la bandera d la ciutat són: BLANC, GROC I VERD.
Tenint en compte q el blanc no pot sortir perq precisament el tenir ja 2 samarretas amb clara participació del blanc és el principal motiu per a tenir q crear una 3ª equipació doncs només em queden 2 colors GROC I VERD.
Falta perfilar els pantalonets.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 27 de Gener de 2008, 12:07:10 pm »
Pregunta para expertos:  La bandera de Sabadell, con los colores amarillo, verde y blanco, no la querian quitar (ERC creo), por ser de alguna manera un símbolo franquista o algo así??     :mmmm      Birrero??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 27 de Gener de 2008, 12:21:03 pm »
Pregunta para expertos:  La bandera de Sabadell, con los colores amarillo, verde y blanco, no la querian quitar (ERC creo), por ser de alguna manera un símbolo franquista o algo así??     :mmmm      Birrero??

Doncs et seré sincer... no en tinc ni idea del posicionament d'ER en aquest tema, però segons tinc entès la bandera compleix tots els requisits vexil-lògics vigents.

Una altre cosa és l'escut de la ciutat, manipulat vilment per els governants els últims anys i que no s'assembla en res a l'original:

http://www.scgenealogia.cat/heraldica/images/sabadell.jpg
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...