Autor Tema: CERIMÒNIA ENTREGA 'I PREMIS FÒRUM 2007'  (Llegit 27769 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: CERIMÒNIA ENTREGA 'I PREMIS FÒRUM 2007'
« Respondre #80 el: 02 de de 2008, 09:48:10 am »
Voldria felicitar a tots els guanyadors d'aquesta primera edició.

tot i essent uns premis simbolics diu molt dels participants d' aquest foro que s'han implicat a nominar i votar, a contar vots, a seguir la ceremonia...gent que molts no ens coneixem personalment però que s'ens dubte ens uneix la passió per uns colors  :bandera

Cadasqù amb les seves ideies, amb les seves preferencies i amb el seu tarannà entra en aquest foro "ex-oficial" i diu la seva i rebat i contra-rebat i això ès maco, molt maco...però sobretot, això es importantissim, mentres hi parlem, hi sentim i hi patim el nostre C.E. Sabadell continuara viu i nosaltres ens continuarem trobam en aquest punt.

Us animo a treballar a favor de l'equip, del club, de l'entitat
Les persones pasan, els fets i les entitats queden i aquest ès un dels nostres "patrimonis" no deixem que res ni que ningú ens ho esgarri.

Gràcies a tots els que heu participat, gràcies al Fum Fum per la colosal tasque i sobre tot :
gràcies per ser i sentir el Sabadell,  NOSALTRES EL FEM GRAN!!!

VISCA EL SABADELL!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #81 el: 02 de de 2008, 10:18:52 am »
Bueno despres de una nit plena de nervis (vaig tenir que ausentar-me per problemas familiars a mitja entrega de premis  ::)  ) vull donar las gracies a tots els foreros  i a tots els premiats, esta clar que el foro es molt gran i aixo ho fa la gent maca que l´integra i tambe donar las gracies al webteam per crear aquest raconet d´amistat arlequinada.
Tambe voldria felicitar al FUM FUM FUM per la currada que s´ha fotut i el resultat final  :oooooo:
i ara rememorant la imatge de la recollida dels oscars i pensant que estic a sobre del escenari voldria dir unes paraules:

"Doy las gracias a San Judas Tadeo, Jesús de Medinaceli y la Virgen de los Remedios"
© Almodovar.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

P.D.:Felicidades especiales a mi hermano MUTIO  :oooooo: :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #82 el: 02 de de 2008, 10:57:02 am »
Ei !!

Hola a tots,

La veritat és que ahir no vaig poguer estar a la gala d'entrega dels premis forum. Vagin per endavant les meves excuses.

Primer de tot donar les gràcies al Fum qui ja porta varies setmanes amb tot això i amb la currada que li ha suposat segur organitzativament.

Després donar les GRACIES a TOTS aquells qui heu fet que hagi guanyat en dos premis, i us he de dir que el de millor Forero em fa una ilusió especial. Tot i que sincerament us ho dic, el millor forero és el Forum del Sabadell que no és altre que aquest on s'han celebrat aquest premis. Vaja, el millor forero sou/som tots els qui entrem cada dia o gairebé cada dia per seguir noticies i novetats del nostre estimat equip.

Coses com aquestes fan més gran al Sabadell i sens dubte fan que encara hi estiguem més amb ell.

Per acabar donar l'enhorabona a TOTS els premiats i a TOTS els nominats.

TOTS som vencedors  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #83 el: 02 de de 2008, 12:49:41 pm »
Hola a tots !!!

Primer de tot m'agradaria excusar-me per la meva absencia en la Gala però em va ser impossible, compromisos profesionals m'ho van impedir.

Ara si, m'uneixo a totes les felicitacions als companys i al organitzador de l'event.

Felicitats especials a Mutio, un dels grans guanyadors de la nit i dels més merescuts.

Jo ja vaig agafant ideas per la propera temporada  :pastis

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #84 el: 02 de de 2008, 16:48:34 pm »
Moltes felicitats a tots els guanyadors !! ahir estava treballant a l'hora de la ceremonia i com que no el van fer per la radio no ho vaig poder seguir jeje.
Felicito tambe al fum fum per la currada que s'ha fet, enhorabona a tots  :hurra  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #85 el: 03 de de 2008, 23:18:47 pm »
Enhorabuena a todos por participar en los "I Premis Forum 2007" y a los ganadores de las nominaciones, por mi parte gracias a los que por sus votos, me han elegido la firma que llevaba la temporada pasada: "Si eres del Sabadell que Dios te bendiga, si no lo eres que Dios te perdone", por otro lado siento no haber estado en estos momentos en la Ciudad de Sabadell, pero la lejanía me ha impedido poder participar en la  ceremonia  de entrega de los premios, sobre todo para estar junto a los compañeros y conocernos todos los que día a día estamos conectados al Forum.

Hacer una mención especial al compañero Fum, fum, fum, porque se lo ha currado, ha realizado un buen trabajo desde el principio, bravo por ti y como no, otra mención muy especial al Webteam, ya que sin su trabajo, apoyo, dedicación, tiempo y sobre todo su colaboración no tendríamos este lugar de encuentro donde debatir el día a día de nuestro CE Sabadell FC, lugar de fuerza e ideas que mantendrán a nuestro estimado Club vivo por mucho tiempo, este en la categoría que esté, gracias a todos. 

Un saludo desde la Isla de Tenerife
                                                                            labtec    :ok   :clap   :anims

VISCA EL CENTRE D´SPORT SABADELL FC

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #86 el: 04 de de 2008, 21:27:11 pm »
Primero: Muchisimas gracias por el premio,que no me lo merezco,pues el de mejor seguidor lo recojo yo pero es para toda la MEJOR AFICION DEL MUNDO que es la nuestra y nunca puede ser para uno solo,pues como dicen mis compañeros,siempre he ido acompañado por la mayoria de ellos y cuando me a dado un bajon ellos me han apoyado para seguir.
Asi que propongo que mi premio sea compartido por todos,pues es injusto que sea pa mi solo.
Lo dejo en la vitrina del Web Team para que lo admiren todos los arlekinados.

Segundo: Siento mi ausencia en la entrega,pero estoy creando un futuro Arlekinado y no tengo tiempo para nada.Aun asi siempre tendre tiempo para hacer los videos que tanto os gustan y yo realizo con todo el cariño del mundo para que los disfruteis.

Un saludo a todos y gracias por ser asi!!! :xin-xin
Millor Seguidor

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #87 el: 04 de de 2008, 22:17:37 pm »
Primero: Muchisimas gracias por el premio,que no me lo merezco,pues el de mejor seguidor lo recojo yo pero es para toda la MEJOR AFICION DEL MUNDO que es la nuestra y nunca puede ser para uno solo,pues como dicen mis compañeros,siempre he ido acompañado por la mayoria de ellos y cuando me a dado un bajon ellos me han apoyado para seguir.
Asi que propongo que mi premio sea compartido por todos,pues es injusto que sea pa mi solo.
Lo dejo en la vitrina del Web Team para que lo admiren todos los arlekinados.

Segundo: Siento mi ausencia en la entrega,pero estoy creando un futuro Arlekinado y no tengo tiempo para nada.Aun asi siempre tendre tiempo para hacer los videos que tanto os gustan y yo realizo con todo el cariño del mundo para que los disfruteis.

Un saludo a todos y gracias por ser asi!!! :xin-xin

que estabas haciendo quéeeeeee???  :cor
oye que por aqui entran niños... :ejem
 :clap2 :clap2 :clap2
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #88 el: 05 de de 2008, 21:54:24 pm »
jejejeje  ya esta echo!!! ahora solo falta esperar!!! :botador
Millor Seguidor

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #89 el: 05 de de 2008, 22:57:40 pm »

Bueno bueno bueno... primicia informativa en los PREMIS FÒRUM.

Doble enhorabuena entonces Arlekinado! Felicidades por la Menció Fòrum y muchisimas felicidades por ese nuevo 'Arlekinado' que está en camino!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #90 el: 05 de de 2008, 23:23:06 pm »

Ehhhhhhh papis!! :xupet Moltisssssssssimes felicitats!!!!

:roll

Eps... i tambe moltes felicitats als guanyadors d'aquesta 1a edicio dels premis. Crec que tots han estat molt merescuts.  :clap2

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #91 el: 06 de de 2008, 13:38:54 pm »

cagun l'ou...

m'acabo d'enterar de la gala...  on es va fer? via internet? que pasóooo?

que fort tius, i a sobre amb el millor 'post'...  espero aviat poder-ne fer un, anunciant una altra marxa a peu a terrassa o barcelona, peró per veure un partit de classificació o d'ascens a 2aA. que ja toca... 

excuseu-me per que ara vaig tan de cul que m'entero del que puc i moltes gràcies a tot@s per aguantar-me en aquest forum.

hauriem de fer una quedada de foreros peró en un restaurant fora del vallès (rollo costellada o calçotada). podriem fer-ho a girona, coincidint amb un partit fora.

o, per què no, llogar un tren de la 'renfe' la darrera jornada de lliga per anar a lleida que a més, crec que coincideix amb la fira del cargol.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #92 el: 06 de de 2008, 23:36:57 pm »
Me perdi la 1ª Gala de los premios del foro, bueno no pasa nada el próximo año no me la pierdo, aunke no estaba nominado para nada al final pero estuvo interesante  :yes:.

Enhorabuena al gran trabajo hecho por Fum Fum Fum y al señor Webteam por haberlo organizado todo tan bien  :ok  :beer2

Muchas felicidades a todos los premiados y a los no premiados también por hacer de éste foro arlekinado, un foro tan grande en el que se reunen arlekinados de todo el mundo (muchas visitas tenemos y no solo de gente k vive en Sabadell si no también de otros sitios) y por la gran diversidad de opiniones diferentes, todos valemos mucho y vale la pena estar aki con las buenas personas k somos pese a tener diferencias en algunas opiniones cosa k es normal, todos somos grandes y bienvenidos en el foro del Sabadell :oooooo:  :clap  :yes:

Ya por último me despido de ustedes, sean felices, a ver si nos podemos ver varios foreros en alguna " Quedada o Trobada ". Gracias a todos por hacer cada dia más grande el foro arlekinado. Visca sempre el Sabadell !  :anims

Saludos egarlekinados.
« Darrera modificació: 06 de de 2008, 23:41:42 pm per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #93 el: 07 de de 2008, 17:20:37 pm »
Ostres, doncs jo també m'he perdut la cerimònia en directe, moltes felicitats als guanyadors i als creadors.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd