Autor Tema: discriminació en l'esport escolar  (Llegit 8486 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
discriminació en l'esport escolar
« el: 21 de Gener de 2008, 10:38:25 am »
adjunto un document el qual un grup de pares farem arrivar al consell esportiu, a la regidoria d'esports i a diver-sos mitjans de comunicació.
es tracta de la discriminació que reben els nens repetidors o provenients d'altres paisos dins de l'ambit de l'esport escolar i remarco escolar per diferenciar-ho de l'esportiu que entenen es regeix per normas diferents i les quals respectem i ens semblen correctes.
tenim l'esperança d'aconseguir quelcom.
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
Re: discriminació en l'esport escolar
« Respondre #1 el: 21 de Gener de 2008, 18:18:05 pm »
Esque aún no se han enterado los dirigentes de este pais, que los cursos escolares son por clases y no por edades ??? :blink

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 21 de Gener de 2008, 18:43:14 pm »
Es molt fort això del esport escolar
i els àrbitres no vegis..sobretot el Bochan que ha agafat una mala fama :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 21 de Gener de 2008, 18:48:29 pm »
Una cosa... akestes coses a on passen umbria? A això dels nens immigrants q arriben i els posen a un curs menor etc. etc.  em refereixo...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2008, 20:01:18 pm »
Una cosa... akestes coses a on passen umbria? A això dels nens immigrants q arriben i els posen a un curs menor etc. etc.  em refereixo...

hi ha nens que procedeixens d'altres paisos (per exemple africans) que el seu nivell escolar es mes baix i per agafar el nivell comencen en cursos inferiors.
 tambe en nens repetidors, en el nostre equip el cas s'ha donat en un nen que va repetir 3er de primaria i que ara es un any mes gran (mes concretament 11 dies)
aixo es dona, per exemple, en una escola publica que es on estan els meus fills.
per cert, aquest nen des de que es va assebentar, ha deixat momentaneament l'equip "per no perjudicar als seus companys", avui he parlat amb ell (jo soc la delegada de l'equip ja que el nostre entrenador es menor d'edat) i espero que torni.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 21 de Gener de 2008, 20:03:49 pm »

Escola pública.

Es nota que tu ets a una concertada. Pijuuuuuuuuu!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 21 de Gener de 2008, 20:06:50 pm »
a l'escola concertada passaria el mateix en un dels dos casos, per llei aquestes escoles estan obligades a tenir places per inmigrants.
si repeteix una criatura tambe es una mida discriminatoria, el q pasa q no recordo si en el nostre grup hi ha alguna escola concertada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 21 de Gener de 2008, 20:08:39 pm »
a l'escola concertada passaria el mateix en un dels dos casos, per llei aquestes escoles estan obligades a tenir places per inmigrants.
si repeteix una criatura tambe es una mida discriminatoria, el q pasa q no recordo si en el nostre grup hi ha alguna escola concertada
Concertades que tinguin equips que jo sàpiga hi ha Claret,Safa etc etc
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #8 el: 21 de Gener de 2008, 20:31:25 pm »
jo quan vaig repetir curs em vaig canviar a una escola pública, i em vaig voler apuntar al equip de futbol sala a on jugavan els meus companys de classe i no va poder ser.. i que et diguin que per ser d'un any major no pots estar-hi.. fastidia vastant i ho dic per experiència..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 21 de Gener de 2008, 20:52:09 pm »
per sort els nens del nostre equip han fet pinya amb el seu company i els pares tambe amb la familia q a patit els plors i la decepció del nen.
per aixo, per que no passi com al nostre nen, com a l'iniesta i tants altres comencem la lluita.

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #10 el: 21 de Gener de 2008, 21:29:47 pm »
El pitjor de tot és la hipocresia dels polítics o responsables socials, que s'omplen la boca de integració i la ****** amb aquests "detalls".

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #11 el: 26 de Gener de 2008, 20:53:01 pm »

Escola pública.

Es nota que tu ets a una concertada. Pijuuuuuuuuu!
pues que poca seriedad de cole tiene que ser jajajaja
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2008, 22:38:09 pm per *jabo* »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 26 de Gener de 2008, 22:42:36 pm »
Birrero no tekivokis que jo estic a una publica, no pas a una concertada. I em sobta molt que això es faci en alguna escola pq normalment no es posa a ningú que vingui a cursos inferiors per "compensar", això no és el que es fa normalment. El que es fa normalment és que estiguin amb els nens de la seva edat. Per això li he preguntat que a on es fa. Jo mateix tinc un nen a la meva classe que ha vingut nou akest any, no sap gens de català (bueno ara si, a principi de curs no) i fins ara mai havia estat escolaritzat i és del desembre (que facilment se l'hagues pogut posar a un curs inferior), i ja et dic que el tinc a la meva classe. I com akest n'he tingut uns quants. Tb m'extranya q un nen repeteixi 3er de primaria quan normalment es fa repetir a final de cicle (2on, 4rt, 6è)... i no dic pas q sigui mentida, sino q dic que al cole akest fan coses molt extranyes...
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2008, 22:49:08 pm per BIRRI »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 26 de Gener de 2008, 22:57:24 pm »
i el probleme son les "coses estranyes" o que son nens discriminats dins el món de l'esport escolar?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 26 de Gener de 2008, 23:04:11 pm »
Està clar que les coses extranyes, més que res pq si un nen repeteix 2 cursos doncs on el faries jugar? Home, hi ha molta diferencia entre un nen de sisè i un de 4rt eh? El problema d'akest nen es que està "descolocat" des dun principi i no està amb els nens que li haurien d'haver tocat...

Això que posa a la carta de: "En una escola els nens estan ubicats per curs escolar i no per any de naixement" no és del tot cert que jo sapiga, o almenys pel que jo he entès... els nens a les escoles estan per anys... tots els meus per exemple son del 2000 i hi ha del gener, setembre, desembre i de tots els mesos de l'any...
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2008, 23:09:27 pm per BIRRI »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 26 de Gener de 2008, 23:06:25 pm »
el faria jugar a l'escola q es on li correspon jugar si es que ha escollit l'esport escolar i es un dels ambits on una criatura ha de sentir-se protegida, no discriminada ni descolocada, i mes si es un nen q ha patit algun retard o trauma infantil.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 26 de Gener de 2008, 23:12:02 pm »
Es que umbria, els nens que tenen akests problemes haurien de seguir amb els de la seva edat! Per això son raros akests canvis que em dius! Si no testic discutint res! Simplement que s'han ekivocat des del principi i ara venen els problemes!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 26 de Gener de 2008, 23:16:41 pm »
tu veus tan estrany que hi hagin repetidors en una escola? sigui pel motiu que sigui...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 27 de Gener de 2008, 00:01:14 am »
de les escoles no, d'aquest cas de discriminació en el ambit de l'esport escolar sí.

gràcies pel teu recolzament...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #19 el: 27 de Gener de 2008, 00:28:20 am »
Que si vols q et doni la rao te la dono eh? Però jo crec que estàs entenent el que tu vols pq en cap cas t'he tret la rao, simplement et parlo de que si les coses les han començat a fer malament a l'escola doncs tot això repercuteix en l'ambit de l'esport com tu dius. I em sembla molt maco el que tu i el grup de pares esteu intentant fer, però crec que també has d'entendre que potser no tothom pensa com tu pq al igual que tu li veus coses positives a això que demanes d'altra gent tb li pot veure coses negatives perquè hi ha molts "listillos" en akest món.

De res per no recolzar-te del tot.