Sincerament crec que si arribem als 3500 o 4000 ja ens podem donar "con un canto contra los dientes"... La punyetera TV, per mi, un autèntic càncer a Segona B, que deixa els estadis tremolant donant una imatge patètica del futbol de la nostra categoria. Home, segur que qualsevol directiu em dirà que els calerons que ingressen són un bé de Déu per quadrar comptes, però crec que amb partits com el d'aquest diumenge els fot més mal que bé.
Al llarg d'aquesta setmana, m'he afartat de sentir la següent pregunta: "Aquest diumenge hi ha derbi, no?. La meva resposta: si, serà un partidàs s'hi ha d'anar... "Però el televisen, no?" Si... "Òstia, llavors em sembla que...". "Quan valen les entrades?" 15 euros la general, 12 euros si es compren anticipadament. "15 euros??? I 12, anticipadament???" Si, hi ha un sèrie de bars que les vénen, però hi has d'anar entre setamana, etc. "j****! Quin rotllo?, no?" "En fi, ja ho veurem...".
Nanos, tristament aquesta conversa tinc la sensació de que s'ha sentit un munt de vegades a la nostra ciutat i fora d'ella. Evidentment, als fidels aquests aspectes ens semblen autèntiques collonades, però als no habituals.... Aquests senyors directius, a veure si s'enteren d'una punyetera vegada, són als que hem d'anar a buscar. Amb entrades a 15 euros i TV en directe, a Segona B faràs una entrada per posar-se a plorar. Acabaran responent els de sempre i quatre més, clar estar, atrets per aquests de sempre. Una parella que vulgui veure el derbi amb els seus fills li pot costar la broma a prop de 50 euros... No ens enganyem, estem al mes de gener, finals de mes, TV en directe, i no deixa de ser un partit de segona B.
Jo no dic en absolut, que es regalessin entrades, però no veig en absolut normal que s'hagin pres les mateixes mesures a nivell social pel partit del Miapuesta que pel del Terrassa... Bé, si, la visista al col.legi "Nostra Llar". Amb això està tot dit... Preus una mica més populars, no massa més tampoc, entrades repartides entre TOTS els col.legis i socis del Club Natació, en definitiva moltíssima més publicitat d'un partit, que això si, si no hagués estat televisat, també s'ha de dir, SEGUR hagués estat declarat de jornada econòmica, para más inri!
En fi, tant de bo siguem moltíssims més a l'estadi, però una cosa la tinc clara si acaba sent un èxit de públic, serà sense dubte, "a pesar de nuestro consejo de administración". Ho tinc claríssim.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!