Autor Tema: El derbi que m'agradaria veure  (Llegit 11279 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
El derbi que m'agradaria veure
« el: 23 de Gener de 2008, 22:40:12 pm »
Ja se que aixo que dire ara per a molts de vosaltres pot semblar una cursilada, o fins i tot ofensiu. Pero es que llegint i llegint, nomes trobo que coses ofensives d'un canto cap a l'altre, sigui aficio arlequinada sigui aficio egarenca.
Doncs bé, a mi el derbi m'agradaria veure'l d'una forma diferent pero sobretot exemplar. No hem d'oblidar que Terrassa es una ciutat important en l'ambit nacional com Catalunya, i no per aixo mereix ni el seu equip ni la seva ciutat un despreci.
Us imagineu que diumenge, posem per cas, les aficions estiguessin juntes i es fes un dinar comú, i després com Déu mana, anar tots al partit, i no un reducte d'egarencs alla escridassats i marginats. Ja no demano dinar de penyes sabadellenques i egarenques sino d'aficionats voluntaris. E
En fi suposo que molt de vosaltres podeu estar rajant ara i pensar, vaya petardo de tio. Pero no, aixo no es un colisseo els derbis s'han de viure sanament i sobretot agermanats. Som el Sabadell i hem de donar exemple de bon club i de bona aficio.

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
Re: El derbi que m'agradaria veure
« Respondre #1 el: 23 de Gener de 2008, 22:58:27 pm »
Es muy bonito, y es como debería de ser, yo particularmente prefiero un 4-0, y por mí como si quieren ser 4000, Jo... más desplazarte y encima perder.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Ferni

• Visitant
« Respondre #2 el: 23 de Gener de 2008, 22:59:07 pm »
Ja se que aixo que dire ara per a molts de vosaltres pot semblar una cursilada, o fins i tot ofensiu. Pero es que llegint i llegint, nomes trobo que coses ofensives d'un canto cap a l'altre, sigui aficio arlequinada sigui aficio egarenca.
Doncs bé, a mi el derbi m'agradaria veure'l d'una forma diferent pero sobretot exemplar. No hem d'oblidar que Terrassa es una ciutat important en l'ambit nacional com Catalunya, i no per aixo mereix ni el seu equip ni la seva ciutat un despreci.
Us imagineu que diumenge, posem per cas, les aficions estiguessin juntes i es fes un dinar comú, i després com Déu mana, anar tots al partit, i no un reducte d'egarencs alla escridassats i marginats. Ja no demano dinar de penyes sabadellenques i egarenques sino d'aficionats voluntaris. E
En fi suposo que molt de vosaltres podeu estar rajant ara i pensar, vaya petardo de tio. Pero no, aixo no es un colisseo els derbis s'han de viure sanament i sobretot agermanats. Som el Sabadell i hem de donar exemple de bon club i de bona aficio.

No estic per a res en desacord amb tu, ni em sembla una cursilada el q acabes d dir.
A veure, per a mi un dels alicients d un derbi és la rivalitats dels dos equips. Per a mi la rivalitat deixa d'existir quan es parla d'aficions o equips agermanats, llavors es perd el sentit de rivalitat.
Q vull dir amb això? Q a mi m'agrada l'ambient de derbi, m'agradarà veure les pancartes, confeti, fum, petards í animació q hi hagi al camp, tan per la nostra part com per la seva. M'agradarà passar pel costat de la NCA a les 16.50 h i ja sentir crits de dintre el camp dient TERRASSA TERRASSA Y P... SABADELL!!! Y P... SABADELL!!! tmb m'agradarà veure quan un cop comenci el partit aquests crits els farem callar animant al nostre equip amb SABADELL SABADELL i els hi dediquem uns P.. EGARA P... EGARA, per a mi va ser casi orgàsmic fer la onada a l'olímpic amb el 2-4 cantant P... EGARA són coses q mai s'obliden, al igual q anar pels carrers de Terrassa cridant SABADELL SABADELL!!!! . A mi tot això m'agrada, igual q m'agradarà com ens n'enfotrem al final del partit dels egarencs si aconseguim els 3 punts, i com sortirem nosaltres d contents dsp d doblegar a l'etern rival, tot això m'agrada,aquests derbis serveixen per a fer afició i per a q l'equip sàpiga el q és pel CE SABADELL el dervi vallesà.

Que no m'agrada del derbi? Doncs primerament, la manera q tenen alguns d'escalfar-lo i buscar merder amb les aficions, tan per aquest fòrum com pel fòrum del Terrassa on he llegit grans animalades e insults absurds, tampoc m'agradaria q es produís cap incident amb l'afició del Terrassa, espero q es sàpiguen comportar tan ells com nosaltres i q ningú prengui mal ( actualment és ben difícil q hi hagi baralles ja q tenim Mossos per tot arreu), tampoc m'agradaria q el dervi s'embrutés dins el camp  i q fos un partit brut o amb pica baralles, prefereixo veure bon futbol i si pot ser q els 2 equips acabin amb els 11 jugadors.

En fi.. és això el q no m'agrada, el Terrassa és un equip de futbol veí, és el nostre rival sí, pero molta gent del Terrassa treballa a Sabadell i molta gent d Sabadell treballa i té amics a Terrassa i potser del Terrassa, osigui q no té cap sentit l'especie d'odi extrany q es creen alguns amb la ciutat veina, total d q serveix tan odi si el dilluns potser tens q estar xerrant, esmorzant o dinant amb un egarenc i potser aficionat i tot al Terrassa.... dit d'una altre manera, per a mi el derbi s'ha d viure de forma esportiva abans i dsp del partit i llavors la rivalitat té q ser només cosa de l'estona previa i durant el partit, tot lo demés sobra.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 23 de Gener de 2008, 23:03:33 pm »
18 minuts i no t'han saltat al coll...

Doncs mira, jo penso igual que tu. És més. Aquesta tarda un amic meu de Terrassa ha anat a buscar 2 entrades per a venir el diumenge ell i la novia per a veure el partit, i espero poder-los saludar sense problema.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #4 el: 23 de Gener de 2008, 23:14:21 pm »
DOncs jo crec q potse el derbi es pot viure igual estan agermanats dins el camp rivalitat pero un cop es xiuli el final el partit s'ha acabat, una abraçada als companys egarencs i fins dema que la vida continua.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #5 el: 24 de Gener de 2008, 00:37:44 am »
Doncs jo no hi estic d acord ni deixo d estaro. Si be que el que demano esque sigui una lluita d aficions neta y sense violencia, es l' unic que es pot demanar. Tampoc magraden els insults personals cap a la gent de terrassa o viceversa. Pero la lluita d aficions hi a de ser-hi, y els **** egaras y **** sabadell també. Penso que es un partit diferent, y yo personalment,vaig disfrutar com un desgraciat deixant el camp del terrassa mut despres del 4-2.

Rivalitat si, violencia no. Penso jo.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 24 de Gener de 2008, 01:36:26 am »
Tothom estem en contra de la violencia pero lo de fer un dinar de germanor jo crec que ja es passar-se jeje! una cosa es lo que diu el Birrero de tenir un amic egarenc o un company de feina o lo que sigui i anar a fer la previa a un bar o un dinar mateix i una altra cosa es juntarte amb l'afició del Terrassa ... els 4 gats han fet dinars de germanor amb una penya del Novelda o amb el Caliu gracienc de L'Europa i possiblement me'n deixo alguna, i alhora del futbol cada afició animava al seu equip pero sense cantics insultants cap a l'altre, es mes a Novelda mentres ells ploraven perque no s'havien classificat pels play- off encara van tindre ganes de donar-nos l'enhorabona demostrant una gran amistat ... lo que vull dir amb aquest exemple es que si es fes aquest hipotetic dinar de germanor i al començar el partit es posen a cantar P.. Sabadell i nosaltres P.. Egara i que si A tercera A tercera, llavors on estaria la germanor? no ho se , ho trobaria tot molt fals. Ells segur que cel.lebren les nostres derrotes com nosaltres les seves, per tant, germanor amb qui faci falta menys amb les aficions que ens odien.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #7 el: 24 de Gener de 2008, 07:46:44 am »

donc jo preferiria tornar als 'derby's' entre el barcelona i el sabadell, mentre el terrassa és dues categories per sota ;·)

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 24 de Gener de 2008, 08:23:34 am »

donc jo preferiria tornar als 'derby's' entre el barcelona i el sabadell, mentre el terrassa és dues categories per sota ;·)

Ahi lo has dao....   El Terrassa no es mi rival!!!   Que vuelvan nuestras rivalidades de SIEMPREEEEE
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #9 el: 24 de Gener de 2008, 08:53:04 am »
M'agradaria guanyar 5-0 amb un Hat-trick de Montero :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #10 el: 24 de Gener de 2008, 09:09:59 am »

Ahi lo has dao.... El Terrassa no es mi rival!!! Que vuelvan nuestras rivalidades de SIEMPREEEEE

Teniu raó, l'ant passat em feia molta rabia quanta molta gent(la majoria era gent jove)  deia "El año que viene Terrassa-Sabadell" com si per nosaltres fos un honor jugar aquests derbys, Nosaltres som superiors d'aquesta gent

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #11 el: 24 de Gener de 2008, 09:32:19 am »
Jo penso igual que el Kitanovsky, SABADELL... Per mi jugar contra el Terrassa no es un derbi, deu ser questio dedat.

Tots aquells que us agrada tant aquest partit, penseu que s'ha convertit en derbi per una sola rao, la decadencia en que va entrar el Sabadell desde fa 15 anys.

Desde principi dels 70  fins el decens administratiu el Sabadell i Terrassa nomes havien coincidit en una temporada, si no m'equivoco la 77-78. El normal era Sabadell a 2A i Terrassa a 3a. Fins l'extrem de que el Sabadell estava a 1ª Nacional i el Terrassa a 1ª Catalana.

Per mi el partit del diumenge es el Derbi de la Vergonya, el Derbi de les Coses mal Fetes.

On son aquells arbitratges nefastos per aconseguir que el Barça i Madrits ens empatessin a casa o ens eliminessin de la Copa?
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 24 de Gener de 2008, 09:53:56 am »
Abans del 93, hi va haver 11 derbis en partits oficials de lliga:

1978-79

SABADELL 1 - 1 TERRASSA
(Segona Divisió)

1977-78

SABADELL 4 - 3 TERRASSA
(Segona Divisió)

1963-64

SABADELL 0 - 1 TERRASSA
(Tercera Divisió)

1960-61

SABADELL 2 - 0 TERRASSA
(Segona Divisió)

1959-60  

SABADELL 2 - 2 TERRASSA
(Segona Divisió)

1958-59

SABADELL 1 - 0 TERRASSA
(Segona Divisió)

1957-58

SABADELL 3 - 0 TERRASSA
(Segona Divisió)

1956-57

SABADELL 3 - 0 TERRASSA
(Segona Divisió)

1955-56

SABADELL 1 - 3 TERRASSA
(Segona Divisió)

1954-55

SABADELL 1 - 0 TERRASSA
(Segona Divisió)

1942-43

SABADELL 1 - 2 TERRASSA
(Segona Divisió)

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #13 el: 24 de Gener de 2008, 10:05:26 am »
Adry, primer agrair-te la precisio, eren dues temporades i no una. Pero fins la temporada  92-93 11 derbis amb 63 lligues (aprox.)?

El Sabadell - Terrassa abans del decens Administratiu shavia jugat en el 17% de les temporades, sense comentaris...Adry, quantes contra el Barça?

I un dia magradaria que em diguessiu en que el Terrassa perjudica al Sabadell? En aficio, cantera...?

Ep i tothom te dret de viure els partits com mes de gust li vingui. Jo aquest diumenge patire molt, be com gairebe tots els caps de setmana...
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2008, 15:59:47 pm per vimo »

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 24 de Gener de 2008, 10:11:49 am »
Amb el Barça no falla. Ells sempre han estat a 1a, així que en lliga hem jugat tants cops com temporades hem estat a primera: 14

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 24 de Gener de 2008, 10:24:30 am »
Aquí estan els resultats dels Sabadell-Barça disputats a les Creu Alta (la vella i la nova):

1943-44

SABADELL 3-2 BARÇA

1944-45

SABADELL 0-1 BARÇA

1946-47

SABADELL 1-4 BARÇA

1947-48:

SABADELL 2-4 BARÇA

1948-49:

SABADELL 1-0 BARÇA

1965-66:

SABADELL 1-3 BARÇA

1966-67:

SABADELL 2-0 BARÇA

1967-68:

SABADELL 1-1 BARÇA

1968-69:

SABADELL 0-0 BARÇA

1969-70:

SABADELL 3-2 BARÇA

1970-71:

SABADELL 2-1 BARÇA

1971-72:

SABADELL 0-0 BARÇA

1986-87:

SABADELL 1-1 BARÇA

1987-88:

SABADELL 0-1 BARÇA

En total, 14 partits, amb 5 victòries arlequinades, 4 empats i 5 victòries culés, amb 17 gols a favor pel Sabadell i 20 pel Barça.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #16 el: 24 de Gener de 2008, 10:30:50 am »
Fixa't amb una cosa Adry, els 11 anys que el Sabadell i Terrassa havien coincidit eren en els millors anys del Terrassa. Per una altra banda el Barça i Sabadell coincidien en els millors anys del Sabadell 14.

Per aixo els que en tenim mes de 30 aquest partit no el
conciderem un derbi i si ho fem es el Derbi de la Decadencia.

Voleu perdre al Terrassa de vista, doncs comencem a fer les coses be coi !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 24 de Gener de 2008, 12:45:26 pm »
jo us seré sincer al terrassa li tinc un fastic afegit pel sol fet de ser Terrassa, per mi no es un duel al cim esportivament parlant pero es que a mi tot el que tingui a veure amb terrassa em dona urticaria i vómits, aixi que si els podem enfonsar millor que millor  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #18 el: 24 de Gener de 2008, 12:57:46 pm »
al enemigo ni agua???

sense cap tipus de violencia fisica ni situacions tenses, un derbi o pseudo derbi es molt mes divertit amb cantics en contra e insults (lights eh!!!)

esta be aixo d'anar-se agermanat amb d'altres aficions...
pero si els nostres ancestros aixequissin el cap...:

molt antigament el jovent dels dos pobles es trobava al llindar de sabadell-terrassa, a la mancomunitat allà on estava el sport center, ho feien els diumenges al mati i no anavan a menjar pa amb tomaquet...anaven a estomacar-se!!!

PER UN DERBI SENSE VIOLENCIA...PER UN 4-2

aixi el Panso no haura de fer tans canvis... :ok
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #19 el: 24 de Gener de 2008, 13:18:52 pm »

Ahi lo has dao.... El Terrassa no es mi rival!!! Que vuelvan nuestras rivalidades de SIEMPREEEEE

Teniu raó, l'ant passat em feia molta rabia quanta molta gent(la majoria era gent jove)  deia "El año que viene Terrassa-Sabadell" com si per nosaltres fos un honor jugar aquests derbys, Nosaltres som superiors d'aquesta gent

Exactament. El rival principal del terrasa hauria de ser el Sabadell Nord per lògica!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!