Autor Tema: El derbi que m'agradaria veure  (Llegit 11282 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: El derbi que m'agradaria veure
« Respondre #40 el: 24 de Gener de 2008, 20:09:36 pm »
Si, jeje... Eso es verdad.. Pero me encanta este post!!!   Gracias a Adry por sus infos....  Aunque bien es verdad que podria separarse este post en otro que se llamase "Historia estadistica del CES" o algo así.....   

Aunque pensándolo bien, el título tampoco es desacertado.... "El derbi que m'agradaria veure".... Está claro para mi:  Sabadell-Barça, Barça-Sabadell, Español-Sabadell, Sabadell-Español...    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #41 el: 24 de Gener de 2008, 20:16:17 pm »
algun post de este foro no acaba devirtuado?  :laugh: :laugh: :laugh:  se empieza hablando de manzanas y se acaba hablando de limones  :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #42 el: 24 de Gener de 2008, 21:34:06 pm »
tremendo xDD

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #43 el: 24 de Gener de 2008, 23:07:35 pm »
DOncs jo crec q potse el derbi es pot viure igual estan agermanats dins el camp rivalitat pero un cop es xiuli el final el partit s'ha acabat, una abraçada als companys egarencs i fins dema que la vida continua.

:anims :anims :pilotasso :anims :anims
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #44 el: 24 de Gener de 2008, 23:26:44 pm »
yo lo siento pero con esa gentuza nada de nada...
 :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #45 el: 24 de Gener de 2008, 23:28:47 pm »

no cal faltar al respecte a ningú, ja que a tot arreu hi ha gent de tot. I el que es vol és un derbi amb rivalitat al terreny de joc i a les grades animant cadascú als seus, pero dintre un ambient de respecte   :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 24 de Gener de 2008, 23:33:57 pm »

no cal faltar al respecte a ningú, ja que a tot arreu hi ha gent de tot. I el que es vol és un derbi amb rivalitat al terreny de joc i a les grades animant cadascú als seus, pero dintre un ambient de respecte   :beer2

mira yo falto al respeto al que a mí me lo falta, y me da igual que no sean todos que pim que pam...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #47 el: 24 de Gener de 2008, 23:38:06 pm »

mira yo falto al respeto al que a mí me lo falta, y me da igual que no sean todos que pim que pam...

:-X :-X no dic res, que hi ha gent amb qui no es pot parlar.

A mi em van rallar el cotxe en el partit d'anada a terrassa, i no per aixo, se'm passaria pel cap de rallar cap cotxe... que el que conta és passar una bona tarda futbolistica! i el futbol és un esport  :bola

Visca el Sabadell!!  :scut :bandera

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #48 el: 24 de Gener de 2008, 23:41:59 pm »

:-X :-X no dic res, que hi ha gent amb qui no es pot parlar.

A mi em van rallar el cotxe en el partit d'anada a terrassa, i no per aixo, se'm passaria pel cap de rallar cap cotxe... que el que conta és passar una bona tarda futbolistica! i el futbol és un esport  :bola

Visca el Sabadell!!  :scut :bandera

Puede decir lo que quieras, que yo no te voy a criticar lo que digas como has hecho tu, a mi hace 2 años en mi zona cayeron h****s al gol donde estabamos sentados con niños pequeños por los alrededores, h****s cocidos que duelen si te dan...y no por eso yo he tirado o tiraré h****s...xD ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #49 el: 24 de Gener de 2008, 23:46:12 pm »
Seguint amb el tema inicial d'aquest post..

a mi el derbi que m'agradria veure és un partit amb rivalitat esportiva, pero respecte, amb "piques sans" a les grades, pero amb respecte.

jo aniré al camp tant animat com sempre, amb banderes (sense pal xD), bufandes, una bossa plena de paperets.. i dispost a quedar-me afònic animat el meu equip, pero aixo si, amb respecte, perque si una cosa tinc clara, és que no cal faltar el respecte a ningú per animar al teu equip  :beer2 (per desgràcia, de "persones" que no entenen això n'hi ha a tot arreu  :-\ )

:bandera :scut Visca el Sabadell :scut :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 24 de Gener de 2008, 23:50:20 pm »
El derbi que m'agradaria veure?

El CE Sabadell-FC Barcelona.

És el derbi. Jugar contra el Terrassa és jugar contra el segon equip de la comarca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #51 el: 24 de Gener de 2008, 23:53:01 pm »
Vamos haber OJX, yo personalmente no me dejo pisar por nadie si puedo, y menos por ellos, que pasa que tenemos que ser nosotros tontitos, y ahora que jugamos en casa, no hacer nada, porqué claro pobrecitos ellos, con lo bien que nos tratan no...si las pancartas de hace 2 temporadas de "**** cebollas" y demás...a las de este año la de "All Saballurt are bastards" hay que dejarlas de lado, porqué claro pobrecitos...no lo hacían adrede...Pues para mí ellos también se merecen unas pancartitas similares, y a poder ser que no las censure ni el club ni los "mossos" porqué ellos bien que las pudieron enseñar y dejar colgadas sin que nadie se las iciera quitar, pero claro ellos pobrecitos no? con el respeto que nos tienen... :ostres
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

kaka10

• Visitant
« Respondre #52 el: 24 de Gener de 2008, 23:56:19 pm »
Vamos haber OJX, yo personalmente no me dejo pisar por nadie si puedo, y menos por ellos, que pasa que tenemos que ser nosotros tontitos, y ahora que jugamos en casa, no hacer nada, porqué claro pobrecitos ellos, con lo bien que nos tratan no...si las pancartas de hace 2 temporadas de "p*** cebollas" y demás...a las de este año la de "All Saballurt are bastards" hay que dejarlas de lado, porqué claro pobrecitos...no lo hacían adrede...Pues para mí ellos también se merecen unas pancartitas similares, y a poder ser que no las censure ni el club ni los "mossos" porqué ellos bien que las pudieron enseñar y dejar colgadas sin que nadie se las iciera quitar, pero claro ellos pobrecitos no? con el respeto que nos tienen... :ostres

Pos si kieres ponerte a su altura.... alla tu... si en vez d animar al sabadell prefieres ponerle pancartitas tontas pos ponselas.. ;) ;)
Y no digas gentuza porque hay gente de aki que tiene familiares y amigos del terassa.. y a mi no me gustaria que tu le llames gentuza a mi familia ni a mis amigos.. asi que antes de decir segun que cosas haztelo mirar!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 24 de Gener de 2008, 23:58:03 pm »
Vamos haber OJX, yo personalmente no me dejo pisar por nadie si puedo, y menos por ellos, que pasa que tenemos que ser nosotros tontitos, y ahora que jugamos en casa, no hacer nada, porqué claro pobrecitos ellos, con lo bien que nos tratan no...si las pancartas de hace 2 temporadas de "p*** cebollas" y demás...a las de este año la de "All Saballurt are bastards" hay que dejarlas de lado, porqué claro pobrecitos...no lo hacían adrede...Pues para mí ellos también se merecen unas pancartitas similares, y a poder ser que no las censure ni el club ni los "mossos" porqué ellos bien que las pudieron enseñar y dejar colgadas sin que nadie se las iciera quitar, pero claro ellos pobrecitos no? con el respeto que nos tienen... :ostres

Pos si kieres ponerte a su altura.... alla tu... si en vez d animar al sabadell prefieres ponerle pancartitas tontas pos posnselas.. ;) ;)

eh! que jo he dicho en algun momento que no vaya a animar...que poquito me conoces... ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Ferni

• Visitant
« Respondre #54 el: 25 de Gener de 2008, 00:06:04 am »
A veure Kaka i Ojx, si en un derbi contra el Terrassa ja no es poden ni possar pancartes a favor del Sbd i en contra del Terrassa, i ni es pot cantar, cridar o el q sigui un p... egara, com es diu vulgarment: "apaga y vamonos"!!!
La rivalitat és això senyors, animar al teu equip i intimidar al rival, ja sigui afició ja siguin els jugadors, intimidar sempre parlant de crits i animació, mai entrant a la violencia física.
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA,  i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.

Senyors, això no és el partit contra el racisme, això és el derbi de 2ª B contra l'etern rival del Vallès!! així q oblideu-vos de dinars entre les 2 aficions, afició barrejada ballant la conga ni coses extranyes, la rivalitat és un alicient del món del futbol, però està clar q no s'ha d'arrivar mai a la violencia física.

A veure si ara passarem per tontets tots plegats... allà ens insulten, ens dediquen pancartes i ens provoquen dient q tornarem a 3ª i ara vindran ells aquí i els haurem d'aplaudir... a la M.... home!!!!!!! diumenge a mort contra el Terrassa!!!

kaka10

• Visitant
« Respondre #55 el: 25 de Gener de 2008, 00:10:12 am »
A veure Kaka i Ojx, si en un derbi contra el Terrassa ja no es poden ni possar pancartes a favor del Sbd i en contra del Terrassa, i ni es pot cantar, cridar o el q sigui un p... egara, com es diu vulgarment: "apaga y vamonos"!!!
La rivalitat és això senyors, animar al teu equip i intimidar al rival, ja sigui afició ja siguin els jugadors, intimidar sempre parlant de crits i animació, mai entrant a la violencia física.
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA, i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.

Senyors, això no és el partit contra el racisme, això és el derbi de 2ª B contra l'etern rival del Vallès!! així q oblideu-vos de dinars entre les 2 aficions, afició barrejada ballant la conga ni coses extranyes, la rivalitat és un alicient del món del futbol, però està clar q no s'ha d'arrivar mai a la violencia física.

A veure si ara passarem per tontets tots plegats... allà ens insulten, ens dediquen pancartes i ens provoquen dient q tornarem a 3ª i ara vindran ells aquí i els haurem d'aplaudir... a la M.... home!!!!!!! diumenge a mort contra el Terrassa!!!

Yo no lo decia por nada... nada mas he kerido decir que poner una pancarta o insultar solamente porque lo hacen ellos es ponerse a su altura, claro que veo normal insultar .. pero si puede ser animando y en vez de responder con insultos responder con goles pues daremos imagen de aficion de primera y no de barriobajera...
y solamente no me ha gustado el calificativo del resistencia diciendo "gentuza" a todos los que vienen de terrassa, algunos seran gentuza, pero otros a lo mejor son amigos o familiares de gente del sabadell y no creo que por ser de terrassa se merezcan ese calificativo ;)

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #56 el: 25 de Gener de 2008, 00:11:55 am »
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA,  i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.

:**** :**** :****

mare meva, lo que s'ha de sentir!!

pancartes a favor del sabadell, les que vulguis, ho trobo molt bé! Pero parncartes insultant i faltant al respecte a altres equip, no ho recolçaré mai! Per sobre de tot, som persones!

I sobre lo de cridar "p** egara", doncs jo NO ho cridaré en tot el partit, perque no tinc cap necessitat d'insultar per animar al meu equip. Sincerament, si per animar als teus, has d'insultar als altres, estas molt malament.. jo  prefereixo mil vegades cridar SABADELL, SABADELL, que no pas "p**egara"

Intimidar als altres, ja ho fas si hi ha 5000 persones cridant i animant al Sabadell, no cal anar insultant per la vida.. aixo no és futbol ni és res!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #57 el: 25 de Gener de 2008, 00:13:48 am »
algunos que pocos viven el derby!!a mi ** ** **** si tienes familia en terrassa,ese es tu problema!!yo hace 2 semanas que nada mas me pasa por la cabeza una cosa!! **** egara!y a quien le **** los siento!!

buff,,, ja ho diuen que de maleducats n'hi ha a tot arreu....

doncs jo viuré el derbi tant o més intensament que tu, i l'estic esperant amb moltes ganes, pero no per aixo he de faltar al respecte a ningú. Si tu per animar només ho pots fer insultant als altres és que tens un greu problema... és trist que hi hagi gent aixi, pero allà tu.
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 00:22:00 am per WebTeam SBD »

kaka10

• Visitant
« Respondre #58 el: 25 de Gener de 2008, 00:14:42 am »
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA,  i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.

:**** :**** :****

mare meva, lo que s'ha de sentir!!

pancartes a favor del sabadell, les que vulguis, ho trobo molt bé! Pero parncartes insultant i faltant al respecte a altres equip, no ho recolçaré mai! Per sobre de tot, som persones!

I sobre lo de cridar "p** egara", doncs jo NO ho cridaré en tot el partit, perque no tinc cap necessitat d'insultar per animar al meu equip. Sincerament, si per animar als teus, has d'insultar als altres, estas molt malament.. jo  prefereixo mil vegades cridar SABADELL, SABADELL, que no pas "p**egara"

Intimidar als altres, ja ho fas si hi ha 5000 persones cridant i animant al Sabadell, no cal anar insultant per la vida.. aixo no és futbol ni és res!!

Estoy de acuerdo, ademas eso no kiere decir que no vives un derby, eso kiere decir que vives el derby de manera ejemplar, sta bien que se insulte claro que esta bien, pero sobretodo que los 5000 q vayamos intimiden al rival apoyando al Sabadell, que mejor manera de intimidar que esa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #59 el: 25 de Gener de 2008, 00:15:03 am »
cada uno tiene su opinion y cada uno cantara lo ke le salga de los ...... :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros