A veure Kaka i Ojx, si en un derbi contra el Terrassa ja no es poden ni possar pancartes a favor del Sbd i en contra del Terrassa, i ni es pot cantar, cridar o el q sigui un p... egara, com es diu vulgarment: "apaga y vamonos"!!!
La rivalitat és això senyors, animar al teu equip i intimidar al rival, ja sigui afició ja siguin els jugadors, intimidar sempre parlant de crits i animació, mai entrant a la violencia física.
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA, i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.
Senyors, això no és el partit contra el racisme, això és el derbi de 2ª B contra l'etern rival del Vallès!! així q oblideu-vos de dinars entre les 2 aficions, afició barrejada ballant la conga ni coses extranyes, la rivalitat és un alicient del món del futbol, però està clar q no s'ha d'arrivar mai a la violencia física.
A veure si ara passarem per tontets tots plegats... allà ens insulten, ens dediquen pancartes i ens provoquen dient q tornarem a 3ª i ara vindran ells aquí i els haurem d'aplaudir... a la M.... home!!!!!!! diumenge a mort contra el Terrassa!!!