Jo la veritat, ara mateix estic molt més tranquil q fa un mes.
Jo fa un mes em veia amb l'aigua al coll, amb dos 5-0 en contra molt recents, més aprop q mai del descens, amb equips com el Denia q resucitava siguent un teóric candidat al descens, no se o veia tot molt a sobre.
A dia d'avui no vec les coses tan tan complicades, fa 8 setmanes q no perdem, em guanyat 2 partits dels últims 7, tenim un petit marge d 2 punts en respecte al descens pero OJO Q TENIM entre el descens directe i nosaltres a 4 equips pel mig, és a dir sóm 12ª classificats, no anem pas 16ens...
No se... ja he dit més amunt q em d mirar d'anar sumant uns 5 puntets de cada 12, d'aquesta manera arrivaríem als 45 pts q crec q asseguren la permanencia.
Ara mateix i dsp d'analitzat la situació em dona la sensació q tenim a 2 equips morts en la categoria q baixaran sí o sí LLEVANT B I HOSPITALET, i tmb n'hi ha un ferit de bala q té molts números d'enfonsar-se aquesta segona volta, EL DENIA.
Osigui q ja no és allò de dir em d lluitar per esquivar les 4 places del descens, jo ara mateix penso q pràcticament només queda 1 plaça lliure de descens directe, q és la 17ª, i aquesta plaça la ocuparà el pitjor equip dels 6 equips o 7 si li sumo el Villarreal B q crec q patirà tmb.
Simplement em d mirar d ser millors i sumar més punts q un d'aquests 6 equips: Eivissa, Badalona, Miapuesta, Español B, Alcoià i Villarreal B. I tal com diueu, si guanyéssim al Badalona podríem enfonsar-lo una miqueta més i estar nosaltres més tranquils, i ojo q ja portaríem 5 punts al Badalona, això ja seria una distancia seria.
No se... mica en mica jo crec q ens en sortirem sempre i quan no entrem en una dinàmica de perdre 3-4 partits seguits q ens ficarien dins el pou. Si seguim amb la tònica d'aquest últim mes i mig jo crec q acabarem la lliga en una 13ª o 14ª posició i q anirem a jugar la última jornada a Lleida amb la feina resolta.