Autor Tema: UE LLEIDA - SABADELL  (Llegit 10068 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BADMAN

• Infantil
  • Missatges: 215
  • Gènere: Masculí
Re: UE LLEIDA - SABADELL
« Respondre #60 el: 19 de Maig de 2008, 18:00:43 pm »
Madre mía ya asta los de 1a catalana nos "buscan" este post en otro foro de un seguidor del badalona-B es que es para morirse...xD

http://www.futbolcatalunya.com/Foro/phpBB2/viewtopic.php?t=13420

que tendremos que ver nosotros? :dance

No facis cas, tenen el dimoni dins i aixo sap greu  >:D

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #61 el: 19 de Maig de 2008, 18:16:22 pm »
El grup de HHVV ke havia d'anar a Lleida ha tingut problemes a mig cami ke ara no venen a cuento , PATETIKS ILERGETES , robant banderes a seguidors normals del Sabadell??? NO OBLIDEM COVARDS!!!

Ja em va extranyar no veure'us. I que us va passar si es pot saber? Si arribeu a estar vosaltres al Camp d'Esports, estic segur que no haguèssin robat la bandera del Sabadell.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #62 el: 19 de Maig de 2008, 18:59:32 pm »
Al final ens haviem juntat uns cuants per anar-hi en cotxes , po a l'alçada de la panadella vem haver de donar mitja volta pk un dels cotxes no tirava. Va fer rabia pk ja haviem fet la meitat del cami o més , po en fi... Lo de la bandera m0imagino ke no hagués passat si haguessim anat pk suposo ke ens esperaven a nosaltres , po als Ilergetes ja els hi val , si volien gresca que els hi costava esperar-se l'any ke ve o jo ke se , po robar una bandera a gent ke no té cap culpa del seu avorriment , ja em diràs...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
« Respondre #63 el: 19 de Maig de 2008, 19:34:09 pm »
quina sort? que hi hagi bandes rivals?  si només era un partit de futbol i a més a més era igual el resultat