Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62164 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

kaka10

• Visitant
SABADELL-TERRASSA
« el: 13 de Gener de 2008, 21:25:12 pm »
Despues de la decepcion de hoy... decepcion en todos los sentidos, solo nos keda ganar el derby "pa salvar la temporada" porque de seguir con esta dinamica... no nos engañemos... el ekipo acabara descendiendo y cuando digo seguir con esta dinamica digo de seguir con el mismo entrenador, seguir con el victimismo que nos caracteriza, seguir con una aficion cada vez mas fria y que menos anima (excepto unos cuantos que ya sabemos kienes son).. asi que si no se va a producir ningun cambio ni en el bankillo... ni en las gradas lo mejor que nos puede pasar es ganar el derby (que tengo mis dudas)... asi podremos decir que el terrassa no nos a ganado. Espero que ganemos igualmente :scut

Por cierto veo que mucha gente en el foro a cambiado de opinion y ya no confia en Moya, (una encuesta de hace un mes apoyabamos la dimision de moya en solo 3 personas y aora q??), y tambien veo que por aki mucho hablar y luego en el campo kien anima?? los de siempre, porque la gente de tribuna parece q esta viendo una obra de teatro y la mayoria de gente de la zona general viendo una peli de terror... luego la aficion del sabadell somos la mejor aficion del mundo.. ya lo veo ya...pa celebrar ascensos namas y jugar contra el terrassa.., luego nos reimos que a ver el terrassa no va nadie... aki iwal va bastante mas gente pero hacen el mismo ruido, porque 50 aficionados son los unicos que animan

Si segun la mayoria de los del foro el sabadell esta donde esta por culpa del presupuesto porque no animais???? si fuera esa la causa de estar donde estamos los jugadores lo unico que necesitan es el aliento de la aficion.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Derby
« Respondre #1 el: 13 de Gener de 2008, 21:43:21 pm »
kaka  se't tiren a sobre desseguida perquè l1 teu és d'un oportunisme!!!!!!!!
només estàs esperant que passi el que passa per carregar contra MOYA,
LLAVORS NO ET QUEIXIS, vols atacar i esperes que tots ho aceptin
TENIM UNS JUGADOR QUE NO DONEN LA TALLA, no hi ha gaire més, o és que avui hem perdut per qûestions tàctiques? te la culpa el coach que 7 dels 11 que surten al camp siguin uns paquets?

kaka10

• Visitant
« Respondre #2 el: 13 de Gener de 2008, 21:47:45 pm »
TENIM UNS JUGADOR QUE NO DONEN LA TALLA, no hi ha gaire més, o és que avui hem perdut per qûestions tàctiques? te la culpa el coach que 7 dels 11 que surten al camp siguin uns paquets?

Pero que ha passat??? el que passa sempre!!! avui precisament no li dono la culpa al Moya perque que no es llenci als tres pals en tot el partit no es culpa seva!! pero que esto es un caxondeo hombre!!! de empat en empat y no passa res!!! :xin-xin
I com dius tu carrego contra Moya perque soc coherent i desde el principi vaig dir q no aniriem be! y crec que s'esta demostrant o no??

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #3 el: 13 de Gener de 2008, 22:02:58 pm »
Tal i com feien un parell de personatges amb nom búlgar, que poc m'extranyaria que tornessin d'aqui poc.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #4 el: 13 de Gener de 2008, 22:04:25 pm »
Però voleu parar de barallar-vos tots plegats? Ja ho sé que no totes les opinions es comparteixen, però tampoc cal que arribem als insults, no? Au va, nois, que som una afició que qualsevol equip ja li agradaria tenir, i per tant deixem que es barallin els altres clubs perquè són quatre aficionats que amb prou feines van al camp! :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #5 el: 18 de Gener de 2008, 14:24:00 pm »
hem de guanyar primer de tot  :scut  a l'Otinyeny i després es veura quin resultat tindrem...
I ojalá desitju que podem ferli una altre vengança aquest equip que no vui ni nombraru, perque es mereixen perdre i així tots aniriem tranquils...

Estem disposats a guanyarlos i a disfrutar de akest gran partit i com vaig veure al programa de l'Arlequinat, hem de anari tots a la nova creu alta "i maxacar literalment al adversari"...

TTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOTTTTTTT TTTTTTSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSS
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA  LA NNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNOOOOOOOOOOOOOOV VVVVVVVVVVVVVAAAAAA AAAA CCCCCCCCRRRRRRRREEE EEEEEEEEEEEUUUUUUU  AAAAAAAAAAALLLLLLTT TTTTTAAAAA :bandera

sabadellense hasta la muerte

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #6 el: 20 de Gener de 2008, 14:06:38 pm »
hem de guanyar primer de tot  :scut  a l'Otinyeny i després es veura quin resultat tindrem...
I ojalá desitju que podem ferli una altre vengança aquest equip que no vui ni nombraru, perque es mereixen perdre i així tots aniriem tranquils...

Estem disposats a guanyarlos i a disfrutar de akest gran partit i com vaig veure al programa de l'Arlequinat, hem de anari tots a la nova creu alta "i maxacar literalment al adversari"...

TTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOTTTTTTT TTTTTTSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSS
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA  LA NNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNOOOOOOOOOOOOOOV VVVVVVVVVVVVVAAAAAA AAAA CCCCCCCCRRRRRRRREEE EEEEEEEEEEEUUUUUUU  AAAAAAAAAAALLLLLLTT TTTTTAAAAA :bandera

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :scut :scut :scut :visca :visca :visca

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
SABADELL-TERRASSA
« Respondre #7 el: 20 de Gener de 2008, 18:55:26 pm »
vamos sabadell y encima sacaremos al terrassa del play-off!! :bandera :scut :bandera :scut
« Darrera modificació: 20 de Gener de 2008, 19:47:56 pm per WebTeam SBD »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #8 el: 20 de Gener de 2008, 18:59:30 pm »
Si juguem millor i golegem com avui, ja firmo!!! :cheer :cheer :beer2 :beer2 :scut :scut

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #9 el: 20 de Gener de 2008, 19:01:26 pm »
jo amb 1-0 ja firmo,y jugant y sufrin com avui!! :bandera
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 20 de Gener de 2008, 19:02:28 pm »
Doncs mira, jo crec que els del poble veí ens donaran un bany.

Un 0-3 o un 0-5 es pronostica per Terrassa...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #11 el: 20 de Gener de 2008, 19:06:41 pm »
El que hem de fer és anar amb més pebrots ofensivament. Avui la nostra defensa ha estat pletòrica per la meva opinió, però ens hem d'acostumar a aguantar una mica més la pilota i centrar en el moment precís.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 20 de Gener de 2008, 19:08:19 pm »
no será facil pero si la directiva ajuda a que l´estadi estigui a tope i el ambient anima al nostre equip crec que podrem guanyar als tomaquets   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #13 el: 20 de Gener de 2008, 19:09:45 pm »
La victòrica contra l'Ontinyent ha de donar moral i confiança, però no ens podem relaxar, és un derby !!!!!
« Darrera modificació: 20 de Gener de 2008, 22:11:33 pm per chemanez »

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #14 el: 20 de Gener de 2008, 19:11:33 pm »
Doncs mira, jo crec que els del poble veí ens donaran un bany.

Un 0-3 o un 0-5 es pronostica per Terrassa...

dejarlos que vengan de subiditos,cuando les metimos 4 tambien eran muy prepotentes!**** egara que ganas os tengo !!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #15 el: 20 de Gener de 2008, 19:17:51 pm »
TODOS A LA NOVA CREU ALTA  :cheer  :scut  :bandera ****. EGARA!!!!!!!1  :scut  :bandera  :scut  :bandera

Desconnectat Zamenhof

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #16 el: 20 de Gener de 2008, 19:20:30 pm »
Añgú podria dir quin dia i a quina hora és el derby?
I si sabeu algo de les entrades també.
Gràcies i a guanyar als egarencs!

Zamenhof.
Tornarem a Primera!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #17 el: 20 de Gener de 2008, 19:26:07 pm »
 A veure si ens ajudeu i guanyeu. Espero que guanyem al camp del Gavà. En el Lleida se li donen millor els equips de la part alta que els de la part baixa. Jo estaré present al SABADELL - TERRASSA. De totes maneres, no sé perquè, pero jo crec que hi haurà un empat. Pero ja es veurà el que passa.

:beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #18 el: 20 de Gener de 2008, 19:31:42 pm »
em sembla que diumenge 27 a les 17:00
SOM DE 2a A!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 20 de Gener de 2008, 19:33:35 pm »
A 15€ la entrada per a menors a 7€!!!

VAAAAA JODEEEEEEEEER OPTIMISME!!!!!!!! sabem de sobres que son només 3 punts mes, pero tmb sabem que es un partit en que els nostres jugadors últimament sortim ben parats... :botador
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona