Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62304 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #140 el: 25 de Gener de 2008, 11:12:21 am »
ke pena me dais egarenses ni un simple autocar....esta es la aficion ke teneis! :beer2
seguro ke despues para vosotros sereis 300 como siempre decis ke soys jajajja
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #141 el: 25 de Gener de 2008, 11:12:36 am »
***** al final tendremos que poner unas grada supletorias para todos los egarenses que vienen  :mmmm    casi podriamos pedirle el campo al barsa por que seguro que acaban llenandolo ellos solos   :laugh: :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #142 el: 25 de Gener de 2008, 11:17:08 am »
el autocar es del IMSERSO?

que avisen x si hay q retrasar el inicio del partido para ayudarlos a bajar del autocar y a subir a las gradas...

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #143 el: 25 de Gener de 2008, 11:38:05 am »

Ferni

• Visitant
« Respondre #144 el: 25 de Gener de 2008, 12:13:49 pm »
ke pena me dais egarenses ni un simple autocar....esta es la aficion ke teneis! :beer2
seguro ke despues para vosotros sereis 300 como siempre decis ke soys jajajja

Haber, yo me quiero imaginar q lo mas lógico es ir en coche o tren hasta la ciudad vecina.
Nosotros también solo llenamos el autocar de las Rosas, pero claro... eramos muchos los q ibamos en tren o coches particulares, allí es donde fallaran ellos, q en coches particulares y tren se creen q serán muchos pero dsp es cuando serán 200 en la NCA como mucho...

Lo mas triste es las peliculas q se montan de que habian llenado dos autocares anteayer  q si no se y resulta ser q aún no han llenado ni uno... pero q bueno, yo lo q quiero decir  es q la mayoria d afición no vendrá en autocar eso está claro. :ok

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #145 el: 25 de Gener de 2008, 12:38:29 pm »
fan pena els egarencs ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #146 el: 25 de Gener de 2008, 12:44:56 pm »
Ningú sap fins cuan estan obertes les oficines del club?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #147 el: 25 de Gener de 2008, 12:49:45 pm »
QUE JO SAPIGA FINS A LAS 8 O 8:30 PERO NO HO SE SEGUR  :xin-xin  (perdoneu las majusculas)  :tongue3:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #148 el: 25 de Gener de 2008, 13:33:37 pm »
Que vinguin els que vulguin. Primer, però, s'hauria de demanar el passaport dels egarencs per si arriben per l'estret de la mancomunitat i no els deixen entrar.
Malauradament hauré de veure el partit per sa tele, però amb companys sabadellencs. Espero que feu soroll i es vegi color a les graderies.
Molta sort als jugadors i al míster!!!
p*** egara!

Ivan, ja animarem per tu ja m'imagino que patiras des de s'illa llastima que no poguis venir

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #149 el: 25 de Gener de 2008, 14:10:28 pm »
ostres 41 egarencs son massa i tot vaya una m**** de aficio k te el terrassa. ç

**** egara!!!

SEMPRE ENDAVANT SABADELL!!!!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Radio Sabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #150 el: 25 de Gener de 2008, 14:46:30 pm »
Hola a tots,

Des de Ràdio Sabadell us volem informar que per aquest derbi de diumenge hem preparat una retransmissió especial amb un gran desplegament per viure el partit de la millor manera possible.
La retransmissió començarà a les quatre de la tarda i a banda de l'equip habitual (Sergi Garcés, Carles Baldellou, Aleix Parisé i Joan Blanch) tindrem comentaristes tan a la cabina de l'estadi com a l'estudi de la Ràdio, al carrer Doctor Puig.
A la Nova Creu Alta acompanyaran al Sergi, l'exjugador i exentrenador, Robert Elvira, actual seleccionador català amateur. I també el jugador de la primera plantilla, David Pirri, que està lesionat.
A l'estudi ens acompanyaran diferents esportistes sabadellencs i terrassencs, que ens aportaran un altre punt de vista.

A més a més, recordeu que el derbi el tancarem com és habitual amb la tertúlia arlequinada que cada diumenge fem de les 20:30 a les 21:00.

Esperem que tot això acabai amb una victòria del Sabadell.

Gràcies a tots,

Ràdio Sabadell 94,6
www.radiosabadell.c at

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #151 el: 25 de Gener de 2008, 15:06:54 pm »
Ningú sap fins cuan estan obertes les oficines del club?
Militu crec que fins i tot dissabte es pot anar a les oficines, jo m'hi passaré amb dos amics, a buscar-ne 6 entrades! :clap2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #152 el: 25 de Gener de 2008, 15:12:53 pm »
Ojo, que los sabados la oficina está abierta solo hasta medio dia.

:beer2

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #153 el: 25 de Gener de 2008, 15:28:22 pm »
Gràcies per informar Radio Sabadell. Jo tenia pensat venir, però la malaltia del meu sogre fa que no em pugui desplaçar. Menys mal que el fan per la tele, o sigui, que tele i internet per escoltar la radio (ja que la meva ràdio té que ser via internet). Espero que es visqui un gran espectacle i hagin força gols... arlekinats. No deixem que els egarencs s´agafin la rebenja del partit d´anada. Dels egarencs no ho se, però dels arlekinats ja se que donaran color a les grades i anims amb càntics i aplaudiments.

A por ellos que serán pocos (41) y cobardes!!!! :visca :cheer :visca :clap2 :xin-xin :beer2 :visca :cheer :anims :scut :bandera
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #154 el: 25 de Gener de 2008, 15:48:07 pm »
Ojo, que los sabados la oficina está abierta solo hasta medio dia.

:beer2
merci company  ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #155 el: 25 de Gener de 2008, 15:58:41 pm »
que ganas tengo que venga el del megafono de las gafas que sabia mi nombre,,,,venid amigos que os invitaremos a unas birras, ????vereis la nova creu alta llena, mas de 200 hhvv tirando a poco,cuando salga el terrassa les tendriamos que dar la espalda,a ese equipo que tiene su destino en tercera, ni en segunda teneis gente, vosotros teneis dinero, nosotros tenemos aficion de primera, historia, y mil cosas mas, como dice el banderas jejejej , no somos lo que tenemos--tenemos lo que somos!!!

la grandesa d'un equip no es mesura per les vegades que cau...si no per les que s'aixeca!! amunt el sabadell!!!!!!!!!!!!

I em sembla que ni això, jajajaja! El cabellot hi fot molta menys pasta
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #156 el: 25 de Gener de 2008, 16:02:12 pm »
yo tengo miedo!!seran muchisimos unos 500 minimo!!no se si ir com mi bufanda arlequinada!!es que a ver si las 500 personas del terrassa me van a crear problemas!!joer que peazo de aficion tienen!!

No ho diras seriosament això oi?? que siguin un centenar o algo més, val, però 500...! a més, i tant que pots anar amb la bufanda arlekinada! com no?? jo aniré amb gorra, bufanda, mallot, bandera, i fins i tot l'escut de fons de pantalla al mobil i l'himne de to de trucada  ;D ;D ;D!!! tu trankil, que si algun cagarenc et fot la ma a sobre, serem 4 ó 5000 arlekinats que et defensarem (tant de bo en vinguin com a mínim 4000!)!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #157 el: 25 de Gener de 2008, 16:03:12 pm »
Que vinguin els que vulguin. Primer, però, s'hauria de demanar el passaport dels egarencs per si arriben per l'estret de la mancomunitat i no els deixen entrar.
Malauradament hauré de veure el partit per sa tele, però amb companys sabadellencs. Espero que feu soroll i es vegi color a les graderies.
Molta sort als jugadors i al míster!!!
p*** egara!

Com va per l'emissora illenca, company? Espero que et vagi molt bé!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #158 el: 25 de Gener de 2008, 16:04:57 pm »
Damanaria al CLUB aque obrís les portes de l'estadi  NCA a partir de les 14.30, perquè els seguidors del CES tinguem la possibilitat d'accedir al partit d'aquest diumenge. Es veu que entre els "camuflats" i els 41 (***** el último) que podria ser vinguessin amb autocar, hi ha la possibilitat de grans aglomeracions que podrien fer impossible l'accés abans no hagi començat el partit.

PD. jo ja vinc a passar la nit amb una manta davant l'entrada per no quedar exclòs

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #159 el: 25 de Gener de 2008, 16:10:38 pm »
Gràcies per informar Radio Sabadell. Jo tenia pensat venir, però la malaltia del meu sogre fa que no em pugui desplaçar. Menys mal que el fan per la tele, o sigui, que tele i internet per escoltar la radio (ja que la meva ràdio té que ser via internet). Espero que es visqui un gran espectacle i hagin força gols... arlekinats. No deixem que els egarencs s´agafin la rebenja del partit d´anada. Dels egarencs no ho se, però dels arlekinats ja se que donaran color a les grades i anims amb càntics i aplaudiments.

A por ellos que serán pocos (41) y cobardes!!!! :visca :cheer :visca :clap2 :xin-xin :beer2 :visca :cheer :anims :scut :bandera

que es recuperi aviat el teu sogre, noi!!! :xin-xin