Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62306 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #160 el: 25 de Gener de 2008, 20:22:48 pm »
Voy a pedir un favor a todos esos que piden un derbi amistoso, pasaros por el foro de vuestros rivales amables a leer un poco los elogios que nos dan ellos a nosotros, no quiero ni escribirlos aqui por que me dan asco y pena a la vez,.
lo que hay que leer  :ostres  aqui la gente peleandose entre nosotros por el respeto a los egarenses y en su foro no dicen 3 palabras sin insultarnos i faltarnos al respeto  :no:   no lo entiendo  :exxxx
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #161 el: 25 de Gener de 2008, 20:29:34 pm »
Es que no entiendo eso de que tengamos que hablar bien de ellos. Si en un partido normal ya se insulta al equipo rival, como no lo vamos hacer en este..no lo entiendo. Si no existieran estas cosas, no habria rivalidad..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #162 el: 25 de Gener de 2008, 20:36:12 pm »
Si en un partit normal ja se sent el que se sent... en un partit contra l'equip del poble del costat, imagina.

Jo, no cantaré P**a Egara, ja que a mi els de Terrassa em son iguals als de Sabadell, però em desganyitaré animant al CE Sabadell, i si algun jugador rival es mereix un rodolí dels meus... li dedicaré, of course!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #163 el: 25 de Gener de 2008, 21:22:05 pm »
El sogre no se li ha ocurregut posarse malalt sino en aquests dies, i jo i la parenta no podem deixarlo sol. :**** (Sort de la tele)

En quant aquest partit, la rivalitat no vol dir tirar flors al rival (es clar, tampoc insultar per el simple fet de que un sigui egarenc). Però si dir les coses mes pujades de to. Jo vaig sovint a veure al Vilanova de hoquei patins, i quan venen els rivals doncs no pasa res, s´anima i ja està. Però quan ve el Noia, tot el partit es crida: NOIA, NOIA, NOIA, CHUPAME LA P***A... :laugh: y coses aixi. I aixo es per la rivalitat.

Per tant, si contra el terrassa no es diuen coses mes grosses, es que no hi ha rivalitat, i sense rivalitat el futbol no es el mateix.

En conclusió, a cantar oles, cantics despectius i a golejarlos.  :laugh: :anims
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 22:08:15 pm per X-Men Aigua »
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #164 el: 25 de Gener de 2008, 22:05:30 pm »
tot el partit es crida: NOIA, NOIA, NOIA, CHUPAME LA P***A... :laugh: y coses aixi. I aixo es per la rivalitat.

En conclusió, a cantar oles, cantics despectius i a golejarlos.  :laugh: :anims

::)  em pensava que era per plaer :no:
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 22:08:30 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #165 el: 25 de Gener de 2008, 22:30:13 pm »
Perdo per no haber tapat la paraula en questio... :Hecho_polvo:

Volia referirme que si en un partit de rivalitat no "machaques" al rival (esportivament), tot aixo seria molt aburrit, i crec que el futbol aixecar pasions... :dance

Vic... si se li foten 6 gols al Terrassa, no serà per plaer? o nomes volem guanyar de 1 i que els tres punts es quedin a casa?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #166 el: 25 de Gener de 2008, 23:34:38 pm »

Guanyar d´1 i que els 3 punts es quedin a casa?.... On s´ha de firmar?....   Al marge d´això, el "derby" em dóna bones vibracions. Tinc l´intuició de que tant Morales com Ollés arribaran al seu millor moment i això és important.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #167 el: 25 de Gener de 2008, 23:55:34 pm »
estos egamierdas!...se piensan que tenemos 2 invitaciones por socio...xD ya nos guataría ya...tenemos 2 invitaciones por socio desde principios de temporada atontados! que hablais sin saber...mira que decir que somos 1000 de media en el campo...xD y ellos sin llegar a los 1000 este año... :-[ komo pueden decir eso...sabiendo que en su casa es peor...en fin...**** EGARA!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #168 el: 26 de Gener de 2008, 00:19:02 am »
estos egamierdas!...se piensan que tenemos 2 invitaciones por socio...xD ya nos guataría ya...tenemos 2 invitaciones por socio desde principios de temporada atontados! que hablais sin saber...mira que decir que somos 1000 de media en el campo...xD y ellos sin llegar a los 1000 este año... :-[ komo pueden decir eso...sabiendo que en su casa es peor...en fin...p*** EGARA!

dejalos si ya los conocemos aun recuerdo el año de su ascenso estaban a poca distancia del playoff fuimos a su campo a ultima hora repartieron entradas gratis por todo el pueblo y los de terrassa no pagaban y fueron 7 o 8000 personas los mismos ke aki en sabadell el año pasao en las eliminatorias de ascenso con el mallorka b o caudal y pagando 12 euros creo y aun el año pasado habria mas si luego dicen que tenemos dos entradas cada socio etc lo hace la envidia que tienen que si tienen 1500 socios 500  carnets son regalaos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #169 el: 26 de Gener de 2008, 00:35:58 am »
Aun entrais por alli? jaja Dejarlos!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #170 el: 26 de Gener de 2008, 12:25:28 pm »
Vamooooos que ja queda menys!!!  Aquest 1-0 a l'últim minut que ens ajudi a sortir dels llocs de perill.

TOTS A LA NOVA CREU ALTA STADIUM ARENA!!!!!!!!!!   :bandera :bandera :bandera
The pride of Catalunya

Ferni

• Visitant
« Respondre #171 el: 26 de Gener de 2008, 15:27:53 pm »
Bueno doncs, aprofitant-se de que demà hi ha derbi avui el Diari de Sabadell té com a titular: "SABADELL Y TERRASSA ESTÁN CONDENADAS A ENTENDERSE", llavors a dintre es parla d'un projecte de cooperació entre les dos ciutats per tal de beneficiar i fer créixer la comarca del Vallès. Es parla una miqueta de la rivalitat, de que Terrassa a igualat el nº d'habitants de Sabadell,q ja no tenen un complexe d'inferioritat tan gran com abans. Inclús apareix un article que es titula: SOM 400.000 HABITANTS.

No se, em sorprén força aquesta mena d'unió entre les 2 ciutats. Inclús digueu-me mal pensat però després de llegir aquesta notícia no vec tan subrrealista la idea de que a llarg plaç dins del món del futbol tmb sorgís la idea d'unificar el CE Sabadell l i el Terrassa FC i es crees un únic equip al Vallès Occidental.

Osigui q totes aquestes parides q em hagut de llegir aquests dies de pajarillo and company dient q s'hauria d fer això,jo no possaria la mà al foc en que mai s'arrivaria a produir aquesta unificació de clubs.
Personalment jo sóc dels q penso que millor: " cada uno en su casa y Diós en la de todos" osigui q jo no vull cap tipus d relació esportiva amb Terrassa i tota la vida vull continuar siguent el CE SABADELL, però q no se no se, cuando el rio suena es que agua lleva.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #172 el: 26 de Gener de 2008, 15:32:16 pm »
Estoy contigo Ferni, el Sabadell tiene que seguir siendo el Sabadell. Que eso de hacer un unico equipo entre Terrassa y Sabadell. Perderiamos toda la identidad, historia...Sabadell hasta la muerte!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #173 el: 26 de Gener de 2008, 15:40:38 pm »
prefiero ver mi equipo en 2aB,que unirme con terrassa y jugar en 1A,asin de claro!! :exxxx
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #174 el: 26 de Gener de 2008, 15:44:00 pm »
Eso no va pasar nunca. i si pasa sera cuando tengamos 200 años xD o sea que no lo veremos  :Paletas:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #175 el: 26 de Gener de 2008, 15:44:36 pm »
ei hervi probremillas de salud, pero a las9 de la mañana estare, para ellos sera un infierno
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #176 el: 26 de Gener de 2008, 15:46:45 pm »
vale mark mejorate tio!!ya nos veremos por el campo,pero a las 9 muy temprano!!jeje!!un saludo!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #177 el: 26 de Gener de 2008, 15:46:50 pm »
ei hervi probremillas de salud, pero a las9 de la mañana estare, para ellos sera un infierno

a las 9 ya estaras ahi mark? jeje ahi ahi calentando motores !! a por ellos !!!!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #178 el: 26 de Gener de 2008, 17:15:30 pm »
Ferni no t´equivoquis, el diari parla d´unir ciutats i fer una sola pero no diu res de unir esportivament els 2 clubs, tu que ets tant del milan  fixat que la ciutat de milan te 2 clubs que comparteixen estadi pero res mes son 2 equips totalment diferents, aixo si que podria pasar, tindra una sola ciutat y 2 equips de futbol, per mi no estaria malament del tot, fariem un valles gran y fort pero d´aqui a juntar els 2 equips..... no em fassis riure macu  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat bili

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #179 el: 26 de Gener de 2008, 17:33:53 pm »
Jo estava en el olimpic el dia 4  :pilotasso i tambe estare aqui a casa per veure una victoria del sabadell  :hurra