Ferni no t´equivoquis, el diari parla d´unir ciutats i fer una sola pero no diu res de unir esportivament els 2 clubs, tu que ets tant del milan fixat que la ciutat de milan te 2 clubs que comparteixen estadi pero res mes son 2 equips totalment diferents, aixo si que podria pasar, tindra una sola ciutat y 2 equips de futbol, per mi no estaria malament del tot, fariem un valles gran y fort pero d´aqui a juntar els 2 equips..... no em fassis riure macu
Ni m'equivoco ni em deixo d'equivocar, jo només dic q és una idea q tard o d'hora es podria plantejar per molt q no ens agradi.
És totalment lógic, q si es parla d'una cooperació entre les 2 ciutats ( jo no crec q vulguin parlar d fer una sola ciutat, simplement de fer les coses d forma conjunta pel benefici del Vallès) A LA LLARGA, podri sorgir la idea de en comptes de tenir a 2 "petits" equips dins del Vallès, mirar-ne de fer un de conjunt amb possibilitats REALS d'aspirar alguna cosa més q pujar a Segona A.
Que consti q s'ha d tenir en compte q llavors es multplicarien els beneficis tan per uns per altres, es guanyaria económica, en patrocinadors, ajuda, afició, tot seria molt més a l'engros del q ara mateix és el TERRASSA FC i el CE SABADELL FC, si es fes un únic equip.
Això q dius del Milan no té res a veure absolutament, m'has possat el pitjor exemple q podies jeje, no comparis dos dels millors equips del món com són Inter i Milan amb 2 equips com el Sabadell o el Terrassa. Quin interés tindria el Milan en fussionar-se amb l'Inter, q i guanyaria? El Sabadell si q i guanyaria al fussionar-se amb el Terrassa i el Terrassa amb el Sabadell també.
Això només seria comparable ara per ara amb un Hércules i un Alacant, q per cert comparteixen camp, un està a 2ª A i l'altre a 2ª B i llavors a la llarga si l'Hércules tornes a ser un simple equip d 2ª B podria haver-hi na fussió dels 2 equips per tal de retornar el futbol alacantí a l'èlit del futbol espanyol.
Està clar q estic parlant d'un futur llunyà, ara això és impensable perq el Terrassa és un equip amb aspiracions d fer solet el PLAY OFF i el Sabadell dsp del seu retorn a 2ª B tmb té una visió molt més optimista de futur q no pas abans, però ves q estiguessin tots dos equips mirant avall i amb possibilitats de desaparèixer, q llavors ens agafaríem al q fos per tal de tornar a tenir futbol al Vallès Occidental.