Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62322 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #180 el: 26 de Gener de 2008, 17:55:31 pm »
Voy a pedir un favor a todos esos que piden un derbi amistoso, pasaros por el foro de vuestros rivales amables a leer un poco los elogios que nos dan ellos a nosotros, no quiero ni escribirlos aqui por que me dan asco y pena a la vez,.
lo que hay que leer  :ostres  aqui la gente peleandose entre nosotros por el respeto a los egarenses y en su foro no dicen 3 palabras sin insultarnos i faltarnos al respeto  :no:   no lo entiendo  :exxxx

tenen complexe d'inferioritat, jo penso igual que abans a palabras necias oidos sordos

Ferni

• Visitant
« Respondre #181 el: 26 de Gener de 2008, 18:00:25 pm »
Ferni no t´equivoquis, el diari parla d´unir ciutats i fer una sola pero no diu res de unir esportivament els 2 clubs, tu que ets tant del milan  fixat que la ciutat de milan te 2 clubs que comparteixen estadi pero res mes son 2 equips totalment diferents, aixo si que podria pasar, tindra una sola ciutat y 2 equips de futbol, per mi no estaria malament del tot, fariem un valles gran y fort pero d´aqui a juntar els 2 equips..... no em fassis riure macu  :xin-xin

Ni m'equivoco ni em deixo d'equivocar, jo només dic q és una idea q tard o d'hora es podria plantejar per molt q no ens agradi.
És totalment lógic, q si es parla d'una cooperació entre les 2 ciutats ( jo no crec q vulguin parlar d fer una sola ciutat, simplement de fer les coses d forma conjunta pel benefici del Vallès) A LA LLARGA, podri sorgir la idea de en comptes de tenir a 2 "petits" equips dins del Vallès, mirar-ne de fer un de conjunt amb possibilitats REALS d'aspirar alguna cosa més q pujar a Segona A.
Que consti q s'ha d tenir en compte q llavors es multplicarien els beneficis tan per uns per altres, es guanyaria económica, en patrocinadors, ajuda, afició, tot seria molt més a l'engros del q ara mateix és el TERRASSA FC i el CE SABADELL FC, si es fes un únic equip.
Això q dius del Milan no té res a veure absolutament, m'has possat el pitjor exemple q podies jeje, no comparis dos dels millors equips del món com són Inter i Milan amb 2 equips com el Sabadell o el Terrassa. Quin interés tindria el Milan en fussionar-se amb l'Inter, q i guanyaria? El Sabadell si q i guanyaria al fussionar-se amb el Terrassa i el Terrassa amb el Sabadell també.
Això només seria comparable ara per ara amb un Hércules i un Alacant, q per cert comparteixen camp, un està a 2ª A i l'altre a 2ª B i llavors a la llarga si l'Hércules tornes a ser un simple equip d 2ª B podria haver-hi na fussió dels 2 equips per tal de retornar el futbol alacantí a l'èlit del futbol espanyol.

Està clar q estic parlant d'un futur llunyà, ara això és impensable perq el Terrassa és un equip amb aspiracions d fer solet el PLAY OFF i el Sabadell dsp del seu retorn a 2ª B tmb té una visió molt més optimista de futur q no pas abans, però ves q estiguessin tots dos equips mirant avall i amb possibilitats de desaparèixer, q llavors ens agafaríem al q fos per tal de tornar a tenir futbol al Vallès Occidental.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #182 el: 26 de Gener de 2008, 18:44:17 pm »
SABATASA DEL CAUDILLO...

no es tic boja, no... el Caudillo volia fer de la zona de la manco una altra Ciutat Badia que es diria aixi...per sort la cosa el va pillar una mica p'alla...

Antoni Farrés i Sabater (1984): “Crisi industrial, integració ...

nomes amb aquest titol us apareix al buscador, pagina 3.
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2008, 18:48:22 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
« Respondre #183 el: 26 de Gener de 2008, 19:21:38 pm »
Doncs si, el texte no té desperdici, sort que es va dur a terme  :laugh:,  l'entretenien més els toros, el realísimo i el nodo.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #184 el: 26 de Gener de 2008, 19:56:06 pm »
El árbitro es otro de Tenerife, cuantos arbitros de canarias nos han pitado este año??
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #185 el: 26 de Gener de 2008, 20:16:05 pm »
Otro canario??????????? Pues al menos ya nos han pitado cinco o seis partidos este año. Si acabamos con nueve en el campo, me doy por satisfecho!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #186 el: 26 de Gener de 2008, 20:35:20 pm »
Que vinguin els que vulguin. Primer, però, s'hauria de demanar el passaport dels egarencs per si arriben per l'estret de la mancomunitat i no els deixen entrar.
Malauradament hauré de veure el partit per sa tele, però amb companys sabadellencs. Espero que feu soroll i es vegi color a les graderies.
Molta sort als jugadors i al míster!!!
p*** egara!

Batua dei!!! I jo que em pensava que era l´unic arlequinat per ses illes.....
Cada vegada m´enadono més de lo grans que som!!

Visca Sabadell i Ses Illes
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #187 el: 26 de Gener de 2008, 20:42:25 pm »
Batua dei!!! I jo que em pensava que era l´unic arlequinat per ses illes.....
Cada vegada m´enadono més de lo grans que som!!

Visca Sabadell i Ses Illes

No, home no!
Tu, Ivan (a Menorca) i chemanez (a Mallorca), son els arlequinats de Ses Illes.

Quan vaig anar-hi, em vaig fer una foto amb una samarreta arlequinada també allà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #188 el: 27 de Gener de 2008, 00:21:07 am »
I diumenge tindrem tres arlequinats més de ses illes per les graderies: tres meus amics d'Eivissa que ja els he portat més d'un cop a l'Estadi i que després de parlar massa del derbi i de la rivalitat amb el Terrassa no volien perdre's el partit  :laugh: :laugh:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #189 el: 27 de Gener de 2008, 00:48:26 am »
Hoy, día importante como todos sabemos en la NCA., se juega el derby, la rivalidad entre Sabadell y el equipo del pueblo de al lado el Terrassa, deseo y espero que entiendan nuestros jugadores que más que jugarse tres puntos, se juegan el orgullo deportivo de una Ciudad como Sabadell y de todos sus seguidores, mañana tendría que comenzar un buen día y finalizar mejor todavía, con la victoria de nuestro CE Sabadell FC., ante el eterno rival, también deseo y espero que aparte del trabajo de nuestros jugadores, la suerte, esa que de vez en cuando nos da la espalda, la tengamos de cara y con ello el triunfo después de noventa minutos de juego, respecto al señor del pito, que no nos de, pero lo que es más importante que no nos quite una victoria que seguro mañana, nuestros jugadores buscaran, lucharan y sudaran por conseguirla.

¡VAMOS A POR ELLOS!

:anims    :scut    :anims    :bandera    :anims    :scut    :anims

VISCA EL CENTRE D´SPORT SABADELL  Y TOTS ELS ARLEQUINATS
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3616
  • You will never walk alone
« Respondre #190 el: 27 de Gener de 2008, 01:05:29 am »
vengaa va!
ke ya kedamenooos, 16 hoooraas:)

enga ke ganamos, 2-1
Visca el Sabadell!!

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #191 el: 27 de Gener de 2008, 01:47:14 am »
hola familia arlekinada hacia tiemo que no entraba problemas con el ordenador pero ya estoy aqui esperemos que hoy salgan los pu................. .con el ravo entre piernas meda igual el resultado 9-0 ya me esta bien levo el cohe ralado ya que estuve en la ciudad vecina y por llevar el escudo de nuestro equipo :scut :scut me rralaron la puerta y fue hecho a derde en fin me voy adormir y a preparar mi garganta para que este apunto visca el sabadell y el que no piense igua es que es pu-------------egarense :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :bandera

Desconnectat Xavi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #192 el: 27 de Gener de 2008, 04:02:32 am »
Els derbis pel què fa al joc en el terreny de jocs acostumen a ser pocs vistosos i de molta lluita, faltes, interrupcions.El tòpic de què un derbi és quelcom més què tres punts és ben cert.Si haguera de dir un resultat apostaria per un empat a 2 gols.Sort 
Tot el qui cau
torna alçar-se
i camina.

Alacant C.F.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #193 el: 27 de Gener de 2008, 09:23:01 am »
Avui he somniat amb el partit i el Sabadell ha marcat 1 gol. Però no m´en recordo si el terrassa va empatar, sé que tenien moltes ocasions... pero no recordo si empataven. Quin mal son :Hecho_polvo:

Vinga nois, que això ja està aqui. No es el resultat que he somniat, pero el cor em diu un 3-0 :anims :bandera :anims :scut :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #194 el: 27 de Gener de 2008, 12:33:39 pm »
El árbitro es otro de Tenerife, cuantos arbitros de canarias nos han pitado este año??

Doncs ja ens han donat *** ***  :exxxx! Que ho foten expressament, *******??
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #195 el: 27 de Gener de 2008, 12:36:18 pm »
Teniu l'ampolla de cava del Sabadell  :pilotasso? Ho dic perquè si la portem tots (almenys qui la tingui), si acabem guanyant el partit (per suposat  ;)) podríem obrir les nostres ampolles apuntant els taps cap als quatre gats cagarencs que vinguin  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:!! Violència?? Noooo, si els volem invitar a una copeta  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:!!!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #196 el: 27 de Gener de 2008, 13:15:08 pm »
Sabeu que el terrassa surt com a favorit en les apostes de Miapuesta? :-X ??? :wacky: :no: :bigcry:

Per cada euro apostat es paguen:

- Victòria del Sabadell  2,70 euros
- Empat  2,85 euros
- Victòria del terrassa  2,50 euros

Algu que tingui seny apostarà per el Terrassa... :laugh:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Ferni

• Visitant
« Respondre #197 el: 27 de Gener de 2008, 14:08:46 pm »
pffffffffffffffffff quins nervis mare meva!! és q ni al partit d'anada tenia jo tants nervis pel derbi eh!! Déu ni do, es nota q hi havia ganes.

Bueno senyors, només dir q amb els resultats d'aquesta matinal, en cas d guanyar ens possaríem a 2 punts de PLAY OFF. Amb això no vull ni molt menys rumorejar q tenim opcions d'entrar a PLAY OFF, pero si destacar la igualtat q existeix en el grup eh, és increible q amb la d punts q em perdut a jornada 22 estiguem a 2 punts ( q és menys d'una victoria de PLAY OFF).

Apart d¡això, només vull demanar als jugadors q juguin el derbi al 100 %, q no és un partit qualsevol, q per a nosaltres són molt més q 3 punts el q hi ha en joc.
Vull guanyar aquest partit, independentment d la taula classificatoria com quedi independentment d tot, vull guanyar aquest partit!!!!!!! en part per a putejar-los a ells q es freguen les mans ells i la seva prepotencia pensant q si guanyen es possarien tercers a la classificació.

A PER ELLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :bandera :bandera :bandera

menys d 3 horetes ja  :visca :visca :visca :visca :visca

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #198 el: 27 de Gener de 2008, 14:14:49 pm »
VAMOS SABADELLLLLLLLLLLLL LLLL

Ya me hierve la sangre.

ALE SABADELL ALE ALE, ALE SABADELL ALE ALE, ALE ALE ALE,...

A POR ELLOSSSSS OEEEEEE, A POR ELLOSSSSS OEEEEE

SALUT

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #199 el: 27 de Gener de 2008, 15:15:28 pm »
Que arribin ya las 5 ostiaaaaaaaaaaaaaaa aaa