Vic i Panso, ja us ho fareu la veritat.
Són ganes de voler agafar mals humors amb un tio perq sigui del Terrassa i perq per una banda sigui el gran egarenc i per l'altre el gran arlequinat.
No se, no entraré a valorar ni analitzar si el tio és del Terrassa o del Sabadell o de cap dels dos, simplement perq a mi se m'en refot.
Estic d'acord q en un principi us hi baralleu perq això de egararlekinado doncs si més no sona molt frik, pero q em resulta força pessat i repetitiu el fet de cada post en q el tio participa us hi tireu a sobre en alguns casos insultant-los, em sembla q fa més d'un any q aquest home està registrat i cada vegada esteu igual nose... si tants problemes teniu citeu-lo en algun xat, agregueu-lo al Msn o com a mínim aclareu-ho en un post de PERSONALS. Jo només em queixo perq ja em resulta força pessat veure faltes de respecte i el senyal de l'insult ************* per tots els posts referents al Sabadell, em sembla q tots plegats tenim una certa edat com per estar pels fòrums insultant a la gent......
En fi, només és una opinió personal, feu el q us roti i si ell és intel·ligent no entrarà en baralles i si no ho és doncs us contestarà.
PD: Panso jo no entro a insultar a cap fòrum egarenc, jo només em vaig registrar al del Terrassa abans de l'estiu perq volia anar a veure el Terrassa- Alcoià d la última jornada i volia sapiguer el preu, llavors de pas vaig aprofitar per opinar del derbi a l'Olímpic i l'incompetent del seu moderador ( q ningú del seu fòrum el pot ni veure) em va fer fora només per a ser del Sabadell i per a criticar l'estat pèssim de les tanques publicitàries de l'Olímpic.... això no crec q sigui cap insult, simplement una opinió com quan em queixo de l'estat de la NCA.
, pero bueno de gentussa ni ha a tot arreu i al Fòrum egarenc dona la casualitat q ho és el moderador.