Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62218 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #40 el: 21 de Gener de 2008, 12:10:16 pm »
ja no pq sigui el derbi, s'ha de guanyar per varis motius ... hem d'encadenar dos victòries consecutives, hem de començar a sortir de la zona 'perillosa', toca donar una alegria a l'afició ... i clar, una lliçó als egarencs ja que hi som ;)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #41 el: 21 de Gener de 2008, 13:56:30 pm »
Doncs mira, jo crec que els del poble veí ens donaran un bany.

Un 0-3 o un 0-5 es pronostica per Terrassa...

També devien pronosticar ells a l'anada en el seu camp un 2-0 o un 3-0... i paffffff!!!! ;D ;D ;D ;D De totes maneres, ja no juguem com abans. Crec que un altre 4-2 no el farem pas (clar que veient el partit nostre d'ahir... ;)), però mai se sap amb el nostre ekip!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #42 el: 21 de Gener de 2008, 13:58:09 pm »
no es jornada economica?

NO! :beer2

Això emva semblar sentir per RS, que era jornada economica, però si no ho és, millor! vindrà mes gent. Pels cagarencs, l'entrada a 30€  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #43 el: 21 de Gener de 2008, 13:58:34 pm »
SABADELL 2-1 terrassa
y los del pueblo llorando para casa!!

:laugh: :laugh: :laugh:

I a sobre rima,  :laugh: :laugh: :laugh: moolt boooo!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #44 el: 21 de Gener de 2008, 14:01:24 pm »
Es igual lo de les golejades, jo em conformo guanyant 1-0 jugant fatal com ahir, només m'interessa guanyar els 3 punts, perque ens posariem moooolt amunt en la classificació !! aviam si s'anima la gent no habitual i tenim una bona entrada i una bona animació i els jugadors surtin ben motivats.  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #45 el: 21 de Gener de 2008, 14:07:04 pm »
***************!!!!!!!! mas claro el agua eres un cansino ¿no te das cuenta que la gente pasamos de ti?

:ok
no sé com ets tAnt condescendent amb el pajarak1, ETS V*****U, MOLESTES, si depengués de mi ja hauries desaparegut, molts posts no els puc obrir només de veure el teu nom, va P*****E I no apareguis més FAS F****C

a més ara li a donat per fotre parrafadas impossibles de llegir ... ja no se li feia cas abans MENYS ARA !!! Ucellet, ucellet ...

Quina obsessió més malaltissa teniu amb aquest noi eh!! No entenc perq no el deixeu q escrigui el  q vulgui, mentre ho faci amb educació... i d moment penso q ho fa amb educació.
Si no us interessa és ben fàcil, no ho llegiu passeu d llarg els seus missatges i ja està.
A mi em semblen més productius les seves parrafades q molts altres missatges d'usuaris d'aquest fòrum.

Sembla q cada vegada qles coses van mig  bé i hi ha bon rotllo al fòrum tingueu q buscar algú per a tocar-lo els nassos!
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2008, 14:11:08 pm per Ferni »

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #46 el: 21 de Gener de 2008, 15:08:23 pm »
recordeu companys/ es que el partit de la primera volta ens en fotarien 300 i tal i pasqual. El que és segur que no ens poden donar els tres punts sense jugar pero ja hem guanyat. Les entrades que les posin al preu que vulguin la gent de poble no vindrá i menys si el televisen. Per tant jo pronosticaria un      5 a 1. Resultat que ja s´ha produit pero que aquesta vegada el gol del terrassa entri

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #47 el: 21 de Gener de 2008, 15:15:16 pm »
jo firmo 1-0 y 3 puntets!!a sobre gol a verage a favor!!****  egara!! :bandera
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #48 el: 21 de Gener de 2008, 15:58:00 pm »
Quina obsessió més malaltissa teniu amb aquest noi eh!! No entenc perq no el deixeu q escrigui el  q vulgui, mentre ho faci amb educació... i d moment penso q ho fa amb educació.
Si no us interessa és ben fàcil, no ho llegiu passeu d llarg els seus missatges i ja està.
A mi em semblen més productius les seves parrafades q molts altres missatges d'usuaris d'aquest fòrum.

Sembla q cada vegada qles coses van mig  bé i hi ha bon rotllo al fòrum tingueu q buscar algú per a tocar-lo els nassos!

nose a tu pero a mi no m´agrada que em prenguin el pèl (o com a minim que ho intentin) es mes tu no tens que dir aixo quan escrius a altres foros dien burradas sobre els egarnecs aixi que si tu em dius que no miri els missatges d´aquest payu tu no miris els meus si no tens ganas, aplicat el mateix cuento ferni.
a mi me la porta fluixa si vosaltres 2 sou amics ara , a mi el que me importa es que no vingui un payu a casa meva a riuresen de mi a la cara aixi que que ja saps ....seguire escribin el que penso sobre ell i sobre la seva mentida arlequienagarenca cada vegada que m´ompli el got de la paciencia.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
ESTADÍSTIQUES SABADELL-TERRASSA
« Respondre #49 el: 21 de Gener de 2008, 18:25:10 pm »
Estadístiques de tots els SABADELL-TERRASSA de lliga de la història:

TOTAL

Victòries del SABADELL: 11

Empats: 3

Victòries del TERRASSA: 7

Goles fets pel SABADELL: 32

Gols fets pel TERRASSA: 20

A TERCERA:

1993-94
Jda. 13

SABADELL     
1 - 1
TERRASSA

1963-64

SABADELL     
0 - 1
TERRASSA

A SEGONA B:

2005-06
Jda. 7

SABADELL     
2 - 1
TERRASSA

2001-02   
Jda. 16

SABADELL     
0 - 1
TERRASSA

2000-01
Jda. 29

SABADELL     
1 - 0
TERRASSA

1999-00   
Jda. 5

SABADELL     
0 - 1
TERRASSA

1998-99
Jda. 38

SABADELL     
1 - 0
TERRASSA

1997-98
Jda. 29

SABADELL     
0 - 1
TERRASSA

1996-97
Jda. 31

SABADELL     
2 - 0
TERRASSA

1995-96
Jda. 36

SABADELL     
5 - 1
TERRASSA

1994-95
Jda. 22

SABADELL     
1 - 2
TERRASSA

A SEGONA A:

1978-79

Jda. 20

SABADELL     
1 - 1
TERRASSA

1977-78
Jda. 1

SABADELL     
4 - 3
TERRASSA

1960-61
Jda. 25

SABADELL     
2 - 0
TERRASSA

1959-60   
Jda. 29

SABADELL     
2 - 2
TERRASSA

1958-59
Jda. 25

SABADELL     
1 - 0
TERRASSA

1957-58
Jda. 16

SABADELL     
3 - 0
TERRASSA

1956-57
Jda. 5

SABADELL     
3 - 0
TERRASSA

1955-56
Jda. 8

SABADELL     
1 - 3
TERRASSA

1954-55
Jda. 5

SABADELL     
1 - 0
TERRASSA

1942-43

SABADELL     
1 - 2
TERRASSA

A PRIMERA:

No hi ha precedents

La dada negativa

Als últims 7 derbis a la Nova Creu Alta, la victòria ha anat alternant-se per un i altre cantó. Aquest any tocaria victòria egarenca.

Les estadístiques estan per trencar-les, oi?  :wacky:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #50 el: 21 de Gener de 2008, 18:38:10 pm »
Espero k ganemos ya k no solo sería una gran inyección de moral sino k nos dejaría a mas de 3 puntos del descenso... (y también xk no decirlo, a 2 o 3 del ascenso...)
Pero con una victoria kiza me conformaria  :boig
Lo k si espero es no perder, y tampoco creo k lo agamos xk estamos demostrando k somos una de las mejores defensas de la liga...

Y haber si el campo da una buena imagen, k supongo k sii!!
Hay k convenzer a todos los conoziidos y amigos para k asistan al derby!  :cheer

VA SABADELL!  :oooooo:

Xcierto, el tema de invitaciones como va? si sacamos una invitacion no habra k pagar mas no?
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2008, 18:44:03 pm per jose_sabadell »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #51 el: 21 de Gener de 2008, 18:44:05 pm »
La verdad es que yo antepongo los 3 puntos al buen juego y no solo por que es el Terrassa sino por que necesitamos ganar, son 3 puntos muy buenos para mirar un poco de lejos la zona baja de la clasificacion, si en lugar de jugar con el terrassa lo hicieramos contra otro equipo pediria lo mismo, ganar y ganar, como sea, pero ganar, son 3 puntos muy importantes y si ademas llegan con la victoria al Terrassa mejor que mejor  :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #52 el: 21 de Gener de 2008, 18:46:25 pm »
Vic i Panso, ja us ho fareu la veritat.
Són ganes de voler agafar mals humors amb un tio perq sigui del Terrassa i perq per una banda sigui el gran egarenc i per l'altre el gran arlequinat.
No se, no entraré a valorar ni analitzar si el tio és del Terrassa o del Sabadell o de cap dels dos, simplement perq a mi se m'en refot.
Estic d'acord q en un principi us hi baralleu perq això de egararlekinado doncs si més no sona molt frik, pero q em resulta força pessat i repetitiu el fet de cada post en q el tio participa us hi tireu a sobre en alguns casos insultant-los, em sembla q fa  més d'un any q aquest home està registrat i cada vegada esteu igual nose... si tants problemes teniu citeu-lo en algun xat, agregueu-lo al Msn o com a mínim aclareu-ho en un post de PERSONALS. Jo només em queixo perq ja em resulta força pessat veure faltes de respecte i el senyal de l'insult ************* per tots els posts referents al Sabadell, em sembla q tots plegats tenim una certa edat com per estar pels fòrums insultant a la gent......

En fi, només és una opinió personal, feu el q us roti i si ell és intel·ligent no entrarà en baralles i si no ho és doncs us contestarà.

PD: Panso jo no entro a insultar a cap fòrum egarenc, jo només em vaig registrar al del Terrassa abans de l'estiu perq volia anar a veure el Terrassa- Alcoià d la última jornada i volia sapiguer el preu, llavors de pas vaig aprofitar per opinar del derbi a l'Olímpic i l'incompetent del seu moderador ( q ningú del seu fòrum el pot ni veure) em va fer fora només per a ser del Sabadell i per a criticar l'estat pèssim de les tanques publicitàries de l'Olímpic.... això no crec q sigui cap insult, simplement una opinió com quan em queixo de l'estat de la NCA. :ko, pero bueno de gentussa ni ha a tot arreu i al Fòrum egarenc dona la casualitat q ho és el moderador.

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #53 el: 21 de Gener de 2008, 18:50:02 pm »
 :scut :scut Que serà difícil tothom ho sap. Però la Nova Creualta HA DE FER POR, I NO AL NOSTRE EQUIP PRECISSAMENT, HEM DE PRESSIONAR MOLT PER TRANSMETRE ALS NOSTRES JUGADORS ELS DEISSITJOS DE GUANYAR. Quan vam anar al camp d'ells, tampoc erem favorits i els vam donar un bon bany, i molt va tenir a veure el mil.lers d'arlequinats desplaçats. Ara són ells els que venen, que tinguin una rebud hostil, i que no estiguin còmodes durant el partit. VISCA EL SABADELL, ANIMS ARLEKINATS TOTS A LA NCA.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #54 el: 21 de Gener de 2008, 18:52:17 pm »
Ferni si despres de tot el que ha dit aqui el personatge aquest i tot el que s´ha descobert que escriu a altres foros encara penses que el tiu te una minima part d´arlequinat es que ets un enganyat noi i la veritat crec que ets una mica intel.ligent com per seguir pensant que el que diu  es veritat.
per un altre banda dirt-he que jo no vull ni parlar amb ell en persona ni pel msn ni res per l´estil no vull saber res amb gentussa que escriu coses intentant riures de la gent arlequinada i del meu club ho sento molt pero jo no faig amistats amb tanta facilitat com tu, jo soc una mica mes sel.lectiu

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #55 el: 21 de Gener de 2008, 18:52:58 pm »
Tema invitacions: es pot anar entre setmana a les oficines i demanar les que et pertoquen com a soci, o les que vulguis dins d'aquest límit. Són de franc. No sé quantes n'hi ha (l'any passat diria que eren 3), però el que està clar és que és gratis.

O si més no això tinc entès ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #56 el: 21 de Gener de 2008, 18:54:45 pm »
adry crec que son 2 pero no em facis gaire cas  ;)  :xin-xin
algu sap l´horari de las oficines?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #57 el: 21 de Gener de 2008, 19:10:11 pm »
Segurament siguin 2  :yes: :yes:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #58 el: 21 de Gener de 2008, 19:14:58 pm »
Pues si es asi, espero que bastantes socios saken entradas para amigos
Y otra cosa, el carne para media temporada ya esta disponible no? y el de menores de 18 cuanto vale??

:beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #59 el: 21 de Gener de 2008, 19:17:14 pm »
Pues si es asi, espero que bastantes socios saken entradas para amigos
Y otra cosa, el carne para media temporada ya esta disponible no? y el de menores de 18 cuanto vale??

:beer2
jose kreo ke 90€ pero no me agas mucho caso mira por el apartado tribuna por ahi se comentava algo no hace muxo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros