Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 62281 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #60 el: 21 de Gener de 2008, 19:20:44 pm »
Ferni si despres de tot el que ha dit aqui el personatge aquest i tot el que s´ha descobert que escriu a altres foros encara penses que el tiu te una minima part d´arlequinat es que ets un enganyat noi i la veritat crec que ets una mica intel.ligent com per seguir pensant que el que diu  es veritat.
per un altre banda dirt-he que jo no vull ni parlar amb ell en persona ni pel msn ni res per l´estil no vull saber res amb gentussa que escriu coses intentant riures de la gent arlequinada i del meu club ho sento molt pero jo no faig amistats amb tanta facilitat com tu, jo soc una mica mes sel.lectiu

PANSO, et repeteixo q més igual q no sigui del Sabadell, aquí ni ha més d'un de forero q no és del Sabadell i q jo sàpiga no s'el fot fora.
No es tracta de ser o no ser intel·ligent, ja et dic q m'és igual q sigui del Sabadell o q ens foti a parir porai, per suposat q jo no aniré per altres fòrums buscant q diu de cert o d fals aquest home.
Jo la única cosa q dic és q si per aquí opina del Sabadell amb respecte, encara q pugui ser un fals o degenerat, no ens toca més remei q aguantar-lo.
A mi particularment hi ha algunes parrafades seves q les trobo força acertades apessar de no venir mai al camp, suposo q es deu informar bé, per contra tmb trobo missatges q es cola força i diu coses q no comparteixo per a res com allò q va dir per exemple d fer un únic equip al Vallès, això ho trobo una animalada, però bueno, vaig passar del missatge, no m'el vaig ni acabar d llegir i vaig possar-me a mirar el següent missatge, no cal insultar a ningú, mare meva si per cada animalada q digui la gent tinguéssim tots q possar-nos a insultar això semblaria la Guerra del Vietnam.

Ja et dic PANSO,  q el q agafa mals humors o pateix ets tu, i crec q no val la pena agafar malshumors per això....

I sobre les teves dues últimes línies no opinaré perq em sembla un comentari molt absurd i fora de lloc, a mi ningú m'ha d dir a qui tinc o qui no tinc q tenir al meu MSN.
Si tu al teu Msn només hi tens íntims amics doncs jo hi tinc desd gent de pàrvuls, passant per ex companys de classe i acabant per gent d'altres equips. D tan en tan ja faig la neteja convenient i tothom content.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 21 de Gener de 2008, 20:27:43 pm »
3-0 els egarencs ja he vist pel seu forum que van de prepotents pero no passa res ja deien el mateix a la 1 volta. Quines ganas tin al terrassa. Nosaltres l'afició hem d'estar a tope amb el sabadell que segur que guanyarem.

**** EGARA!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #62 el: 21 de Gener de 2008, 20:30:06 pm »
no et confinguis ferni es nota que no em coneixes be jo ni agafo mal humors ni pateixo, es mes me la possa dura discutir amb gent com ell.
 i aixo del msn ho has tret tu aixi que no et queixis de pendre la mateixa medicina que tu recomanas, es mes nose ni per que fas d´advocat del diable quan las coses no van amb tu i a mes has demostrat que quan el tema a tu et toca de ple fas el mateix que tots els demés, que es discutir i fotre la gent a parir, aixi que noi deixem la discussio per que no treurem res d´aixo, et torno a repetir no vulguis estar entre el be i el mal aqui tots ens coneixem i tots patim d´alguna coseta ningu esta inmaculat
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #63 el: 21 de Gener de 2008, 20:36:13 pm »
Els egarencs es creuen ke pq fa pocs anys van fer el millor paper de la seva historia (2 o 3 anyets a 2ª A... pffff......) son una mena d'essers superiors... sembla ke aixo de ser "co-capital" d'algo (nomes per uns papers...)  els hi ha fet pujar el ego....

Els que demanen compartir son els ke no tenen RES!

Els que tenen, callen i es deixen de chorrades....

Tornarem a demostrar ke som LA UNICA CAPITAL DEL VALLES, per molt ke els de l'extraradi de can anglada es creguin aixo de la "co-".

Aneu a jugar a la riera! ah no! ke ara us posaran gespa artificial... igualet que el pati de l'escola.... JAJAJAA

Bravo, així es parla!!!!!! :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
Re: ESTADÍSTIQUES SABADELL-TERRASSA
« Respondre #64 el: 21 de Gener de 2008, 20:43:06 pm »

A PRIMERA:

No hi ha precedents

Ni n'hi haurà!!! ;D ;D
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2008, 15:56:54 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #65 el: 21 de Gener de 2008, 20:52:29 pm »
Si voleu riure una estona, llegiu això: http://www.terrassafcsad.com/forum/forum_posts.asp?TID=8097

Es creuen m**** i no arriben ni a pet!!!!! :exxxx :exxxx :exxxx :exxxx :exxxx

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #66 el: 21 de Gener de 2008, 20:54:19 pm »
Jo no vull entrar en guerres d´aquestes del pajarillo, pero resulta dificil ser del Sabadell i del Terrassa amb pasió. Que siguis del Vilanova i del Sabadell te un pase, jejejeje. Però en serio, de 2 rivals de sempre que siguis dels dos, no se... quan trovi un tio que sigui fanatic del Barça i del Madrid em creure que hagi gent del Terrassa i del Sabadell. Es que la llei del futbol ho diu molt clar: si estimes a uns colors no pots estimar els del equip rival per excelència.

En quan el partit estic d´acord amb alguna opinió que he vist, s´ha de guanyar si o si, tant es el bon joc, però aquest partit es te que guanyar. Per la minima o per golejada, però guanyar. Encara m´en recordo del 5-1 de fa unes temporades on el favorit era el terrassa. Doncs no demano tant, pero si guanyar si us plau. :visca
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #67 el: 21 de Gener de 2008, 21:29:44 pm »
No seamos tan tontos y pensemos k el domingo va a ser un paseo , esta mañana he hablado con un jugador del Terrassa y vienen muy picados , nos tienen ganas despues del baño k les dimos en su casa , ademas nosotros desde luego no podemos presumir de estar haciendo una buena temporada y menos en casa . De todos modos estoy seguro k ganaremos . :beer2
« Darrera modificació: 21 de Gener de 2008, 22:08:34 pm per RRACO »

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #68 el: 21 de Gener de 2008, 21:31:52 pm »
Pues si es asi, espero que bastantes socios saken entradas para amigos
Y otra cosa, el carne para media temporada ya esta disponible no? y el de menores de 18 cuanto vale??

:beer2
jose kreo ke 90€ pero no me agas mucho caso mira por el apartado tribuna por ahi se comentava algo no hace muxo! :beer2

K dices tio xD te has confundio, te estoy diciendo el carne para menores de 18
Si en setiembre valía 40 €, supongo k aora valdrá 20 no?

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #69 el: 22 de Gener de 2008, 00:04:45 am »
Egarlequinados?

MUY RARO ME PARECE A MI jajajajajaja

Solo añadiré un comentario al respecto

LOLOLOLOLOLOLOLOLOL OLOLOLOLOLOLOLO

CENTRE ESPORTS SABADELL!!!

NOS COMEMOS A LOS ROJOS!
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5778
« Respondre #70 el: 22 de Gener de 2008, 08:06:56 am »

Pero que c****** me estas contando amigo?

Te piensas que somos tontos?? que no te hemos visto echando m***** del sabadell por el foro del terrassa o por otros foros?? realmente te piensas que nos puedes tomar el pelo así? Yo a ti no te voy a respetar, no lo mereces... debes ser un crio de 15 años que se aburre, porque me cuesta pensar que una persona mas o menos adulta tenga tanto tiempo para decir ************ como tu.

Anda, comprate una vida tio, te haras un bien a ti, y dejaras de tocar los c****** aqui.
« Darrera modificació: 23 de Gener de 2008, 21:43:29 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
Re: ESTADÍSTIQUES SABADELL-TERRASSA
« Respondre #71 el: 22 de Gener de 2008, 09:07:33 am »

A PRIMERA:

No hi ha precedents

La dada negativa

Als últims 7 derbis a la Nova Creu Alta, la victòria ha anat alternant-se per un i altre cantó. Aquest any tocaria victòria egarenca.

Les estadístiques estan per trencar-les, oi?  :wacky:

Sabeis porque en 1º no hay antecedentes no?
jajajajaja la respuesta es clara.
C.E.Sabadell
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #72 el: 22 de Gener de 2008, 14:24:29 pm »
Estava mirando el foro de los aldeanos y comentaban ellos k podian ser cerca d 500 en la NCA , esto es pa mearse y no echar gota , sino no son capaces de ir a su campo van a venir a nuestro campo esos cagaos . Yo personalmente presento la iniciativa de ponernos  en la entrada y contarlos uno a uno . De verdad k d ilusiones se vive . Cuando el domingo volvais a casa os kitais los pañales c*****s... :cool

A se olvidava deciros k se pueden retirar las 2 invitaciones d la temporada , yo ya las reparti . Tambien felicitar a la directiva por no haber echo d este derbi jornada economica. :beer2
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2008, 19:30:20 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5778
« Respondre #73 el: 22 de Gener de 2008, 14:33:39 pm »
Coño, con el carnet de socio pueden acompañarme 2 personas?? E de sacar invitaciones o simplemente con el carnet de socio ya me puedo presentar ahí con los 2 colegaS?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #74 el: 22 de Gener de 2008, 14:35:55 pm »
c***, con el carnet de socio pueden acompañarme 2 personas?? E de sacar invitaciones o simplemente con el carnet de socio ya me puedo presentar ahí con los 2 colegaS?

Has d'anar a les oficines a demanar-les, sino recordo malament fins dissabte tens temps per anar a recullir-les.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #75 el: 22 de Gener de 2008, 15:34:35 pm »
a mi me hace mucha gracia por que dicen que estan camuflados en general  :laugh:  :laugh: :laugh:   ni que fueran espias ingleses o algo asi  :balla
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #76 el: 22 de Gener de 2008, 15:42:39 pm »
Debe ser duro y ****** que marque tu equipo en un derby y no puedas celebrarlo porque estas camuflado xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #77 el: 22 de Gener de 2008, 19:11:10 pm »
El que es te que fer es no deixar que tinguin la opcio de celebrar cap gol. El que es fotut es que el equip rival et foti 4 gols a casa. (I ells ja ho han patit)
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #78 el: 22 de Gener de 2008, 19:54:05 pm »
y lo mes bo,era la prepotencia que tenien abans del partit,y la cara que els i va quedar!! :wacky: :bigcry:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8843
« Respondre #79 el: 22 de Gener de 2008, 20:29:20 pm »
Jo sincerament en aquest partit firmo un empatet!!! Ja se que són molts perooooo, en derbys pot passar de tot. :o
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres