Jo al hattrick l'unic que veig es que ens treuen tot el mèrit que poguem tenir. Tot el que fem ho fem copiant el meravellós model del Barça i gràcies al que han après els nostres tècnics del Barça. El Barça és l'únic responsable que el Sabadell jugui bé.
I el presentador es permet la llicència de dir 'Tot i que està clar que la qualitat dels jugadors del Sabadell no és la qualitat dels jugadors del Barça.'
A copa del rei els haviem de tocar i fotre'ls-hi 4, com l'Alcorcón al Madrid, ja veurieu quina gràcia els hi feia!
Ho sento però m'ha indignat encara que parléssin de nosaltres, ens han tractat de filial, com si tot allò que hem assolit amb esforç fos gràcies al Barça.
doncs a mi em va caura la baba mirant el hat-trick barça, i imaginant-me com podia ser un hat-trick sabadell
personalment, em va agradar molt! Van analitzar moltes coses, i res del que van dir ho trobo fora de lloc.. està clar que el programa es del barça, i per tenir contenta a l'audiència ens havien de comparar amb el barça del dream team.. però això és un orgull!! I per mi no van dir cap mentida, està clarissim que les bases d'aquest projecte estan basades amb la idea de futbol de can barça (i jo no soc gens culé), però a mi això no em pica gens.. si la gent que tenim aqui treballant ho donen tot pel sabadell, m'és igual si han tret les idees del dream team, i si son tots del barça (que ho son.. carreras, genis, roger, xavi roca, etc, etc)... i que??! El sistema "barça" ens està anant de conya!! Deixeu-vos de buscar tres peus al gat, i disfrutem!!!