Autor Tema: TV3 ens ignora ?  (Llegit 7511 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:TV3 ens ignora ?
« Respondre #20 el: 01 de Novembre de 2011, 11:42:43 am »
Genial el programa, muchas gracias a Dani por colgar el enlace.
La verdad es que nos dan una publicidad buenisima, y estoy seguro que un reportaje así nos haran crecer los simpatizantes por toda Catalunya y mucha gente estará pendiente de nuestra andadura en esta liga adelante.
Me encantan Roca y Roger como defienden nuestros colores siempre que son entrevistados. Espero que este staff técnico nos dure mucho tiempo, aunque será dificil retenerlos....

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • Gènere: Masculí
  • C.E. SABADELL
« Respondre #21 el: 03 de Novembre de 2011, 14:47:41 pm »
Jo al hattrick l'unic que veig es que ens treuen tot el mèrit que poguem tenir. Tot el que fem ho fem copiant el meravellós model del Barça i gràcies al que han après els nostres tècnics del Barça. El Barça és l'únic responsable que el Sabadell jugui bé.
I el presentador es permet la llicència de dir 'Tot i que està clar que la qualitat dels jugadors del Sabadell no és la qualitat dels jugadors del Barça.'
A copa del rei els haviem de tocar i fotre'ls-hi 4, com l'Alcorcón al Madrid, ja veurieu quina gràcia els hi feia!
Ho sento però m'ha indignat encara que parléssin de nosaltres, ens han tractat de filial, com si tot allò que hem assolit amb esforç fos gràcies al Barça.
Francament lluitar ara contra el Barça és perdre força per res, en el seu actual moment de força madiatica i esportiva resulta inposible canviar la opinió dels que no són Arlequinats crec que seria millor intentar conviure amb això que discutir. l'Espanyol és un clar exemple queden malament davant tots lluitant contra TV3 i el Barça la seva imatge és de RABIOSOS.
C.E. SABADELL

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2011, 17:46:18 pm »
Jo al hattrick l'unic que veig es que ens treuen tot el mèrit que poguem tenir. Tot el que fem ho fem copiant el meravellós model del Barça i gràcies al que han après els nostres tècnics del Barça. El Barça és l'únic responsable que el Sabadell jugui bé.
I el presentador es permet la llicència de dir 'Tot i que està clar que la qualitat dels jugadors del Sabadell no és la qualitat dels jugadors del Barça.'
A copa del rei els haviem de tocar i fotre'ls-hi 4, com l'Alcorcón al Madrid, ja veurieu quina gràcia els hi feia!
Ho sento però m'ha indignat encara que parléssin de nosaltres, ens han tractat de filial, com si tot allò que hem assolit amb esforç fos gràcies al Barça.

doncs a mi em va caura la baba mirant el hat-trick barça, i imaginant-me com podia ser un hat-trick sabadell :D

personalment, em va agradar molt! Van analitzar moltes coses, i res del que van dir ho trobo fora de lloc.. està clar que el programa es del barça, i per tenir contenta a l'audiència ens havien de comparar amb el barça del dream team.. però això és un orgull!! I per mi no van dir cap mentida, està clarissim que les bases d'aquest projecte estan basades amb la idea de futbol de can barça (i jo no soc gens culé), però a mi això no em pica gens.. si la gent que tenim aqui treballant ho donen tot pel sabadell, m'és igual si han tret les idees del dream team, i si son tots del barça (que ho son.. carreras, genis, roger, xavi roca, etc, etc)... i que??!   El sistema "barça" ens està anant de conya!! Deixeu-vos de buscar tres peus al gat, i disfrutem!!!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #23 el: 04 de Novembre de 2011, 23:43:12 pm »

Totalment d'acord am tu Miki, si ens tenen que treure per dir totes aquestes "bajenades" a favor de "Aquell equip de Barcelona" més val que no ens treguin, bona aportació Miki :clap

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #24 el: 13 de Novembre de 2011, 00:15:53 am »

Totalment d'acord am tu Miki, si ens tenen que treure per dir totes aquestes "bajenades" a favor de "Aquell equip de Barcelona" més val que no ens treguin, bona aportació Miki :clap

es a dir ens comparem amb el barça i amb un joc meravellos i son bajenades, de veritat no entenc res de res i alucino, la cuestio es rajar contra tv3 per no variar  :paret
SOM DE 2a A!!