Autor Tema: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV  (Llegit 132678 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: L'arlequinat! El nou programa de CCTV
« Respondre #20 el: 21 de Novembre de 2005, 22:58:04 pm »
L'he pogut veure amb força neu desde Barcelona, però la veritat és que bastant bé.
He de dir que m'ha agradat MOLT el programa. Avui hi havia bons tertulians i la presencia de l'Andreu Gil. S'han sentit coses interessants, i el programa com a tal molt bo. L'Aleix, també m'ha agradat molt com a presentador de TV.
I sempre m'agrada fer algun tipus de "critica", i l'únic que puc dir -m'ha costat trobar algu no masa bo-, és que potser el resum i l'estona que es passen parlant del partit del Sabadell, almenys avui ha sigut massa, veient jugades totalment intrascendents i poc interessants. És l'única cosa que puc dir que no m'ha acabat d'agradar  :ok

FELICITATS A tots els integrants del programa, i que fan possible que els arlequinats poguem "xulejar" k tenim 1 hora a la setmana de tv només per a nosaltres. Felictats Aleix :icon_exclaim:

Per cert, la taula de l'estudi super currada  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 21 de Novembre de 2005, 23:00:06 pm »
impresionant, magnific, extraodinari, em falten paraules per definir-ho, a esta molt pero que molt bé, pero me quedat amb una cosa que ha dit el xavier andreu aviam si le entés, ha dit que no descarta fer-se directiu :icon_question: :o  :ok sempre ha dit que el  :scut es el seu equip, la defensat, es veu que s'ha l'estima.

en definitiva endavant amb L'ARLEKINAT :icon_exclaim: :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 21 de Novembre de 2005, 23:03:41 pm »
La estona del resum s'ha fet pesadet pk ja estava mes k vist el partit, pero kuant juguem a fora els resums d'akesta manera els agrairem molt  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 21 de Novembre de 2005, 23:09:43 pm »
La estona del resum s'ha fet pesadet pk ja estava mes k vist el partit, pero kuant juguem a fora els resums d'akesta manera els agrairem molt  :)

Bé, suposo que dependrà del resultat.... i suposo k dependrà també de si es pot aconseguir el partit sencer per fer un ampli resum.

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 21 de Novembre de 2005, 23:10:18 pm »
també recalca el que ha dit el MUTIO, quin gran muntatge de plató, jo em comprare aquella taula per el menjador de casa... :laugh: :laugh: :laugh: :scut :ok :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #25 el: 21 de Novembre de 2005, 23:11:30 pm »
Pienso lo mismo el resumen un poco largo... :scutpero bien

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #26 el: 21 de Novembre de 2005, 23:44:47 pm »
Jo no l'he pogut veure  :bigcry: algú em pot dir si és un programa setmanal?? o durant la semana té més d'una edició. Veient el que opineu, això val molt la pena!! :yes:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 21 de Novembre de 2005, 23:48:17 pm »
Jo no l'he pogut veure  :bigcry: algú em pot dir si és un programa setmanal?? o durant la semana té més d'una edició. Veient el que opineu, això val molt la pena!! :yes:

Només els dilluns de 22 a 22:50 més o menys. Almenys això és el que ha durat avui  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #28 el: 22 de Novembre de 2005, 00:01:37 am »
Merci per l'aclaració! ;) Dilluns que vé no m'ho perdre, i x ceert!si sabeu que en algun programa informarán sobre el equip de foreros aviseu!! que posaré el video  ;D.

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #29 el: 22 de Novembre de 2005, 11:47:39 am »
Genial el programa! I no estic gens d'acord amb això que el resum és massa llarg. No ens queixàvem que a TV3 només ensenyaven els gols? O és que podem veure a gaires llocs el nostre equip per televisió? No sé vosaltres, però jo conec gent que quan fan el partit per la tele, si guanyem quan torna a casa se'l mira sencer! A seguir així! Endavant!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #30 el: 22 de Novembre de 2005, 11:54:05 am »
M'ha agradat molt !! El q crec q el resum del partit massa llarg i aixo ha fet menjarse part del partit històric del Sabadell-Barça del 87

Però en general molt bé !!  :clap :clap :clap :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #31 el: 22 de Novembre de 2005, 12:53:50 pm »
Jo tambe em sumare a les felicitacions ja que considero que JA TOCAVA tenir un programa arlequinat amb cara i ulls.

Nomes un "però"... i es que el programa es fa curt. 1 hora no dona per gaire i crec que 1 hora i mitja de programa seria mes adient.

:clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #32 el: 22 de Novembre de 2005, 13:10:15 pm »
Jo vaig veure el 10 minuts ultims i em va agradar molt. Per fi un pograma de televisió dedicat al Centre d'Esports. I el partit contra el Barça genial...  :clap
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 22 de Novembre de 2005, 13:29:10 pm »

Un programa magnífic, molt bon elaborat, proper a l´afeccionat i amb un cert component emocional.

Massa llarg dieu....    Però si portem anys d´abstinència en el que respecta a la cobertura informativa de les televisions locals envers el nostre equip.  Ni amb una setmana sencera d´emisió es contrarrestaria.

Per cert, lamento l´errada dels 2.000 habitants.  A vegades es va massa depresa al escriure.

UNA GRAN FELICITACIO I EL MILLOR DELS ENCORATJAMENTS, per els creadors i realitzadors del programa.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #34 el: 22 de Novembre de 2005, 13:41:21 pm »
Molt bo el progama. Pel resum a tat be xke jo la 1a part me la vaik perdre i no se ma fet pas llarga, po la segona kom la vaik veure ja me sonava tot bastan. Po kuan jugm fora sagaira i mol, i peferexu ke sigi llarg ke nomes vure ls gols ke fem o rebem kada stmana.
Pel partit del 87 kin goig ke feia l'estadi tot ple!
Anim pel progama i peru ke tingi mol exit! :clap :clap

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 22 de Novembre de 2005, 15:08:02 pm »
  Massa llarg dieu....    Però si portem anys d´abstinència en el que respecta a la cobertura informativa de les televisions locals envers el nostre equip.  Ni amb una setmana sencera d´emisió es contrarrestaria.

Jo quan em refereixo que és massa llarg el resum del partit, ho dic perque ,ahir almenys, va ser fins les 22,25 aprox. És a dir, es va parlar i veure imatges del Logronyés durant 25 minuts. Només dic que es fa massa llarg i que aquest temps podria aprofitar-se per a fer altres cosetes.
Torno a dir que és l'únic "pero" que li trobo. Torno a felicitar des d'aquí pel programa tan guapo k tenim  :clap 

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #36 el: 22 de Novembre de 2005, 16:38:42 pm »

Bé, suposo que dependrà del resultat.... i suposo k dependrà també de si es pot aconseguir el partit sencer per fer un ampli resum.

El partit el tenen sencer, perque crec que porten una càmera al partit. Com a mínim diumenge hi havia la de tv3 i un altre, se suposa que la de CCTV
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #37 el: 22 de Novembre de 2005, 17:00:17 pm »
A mi el programa me encantó. Xavier Andreu me parece un gran arlekinado y muy acertado en sus comentarios, simpre transmite positividad. El resumen quizá si es un poco largo, pero a mi ya me gusta que sea así.

Lo único que le faltaría al programa es un par de cámaras con zoom para las jugadas polémicas, aunque reconozco que ya es mucho pedir.  :laugh: :laugh:

En general un 10 para "l'arlekinat".
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 22 de Novembre de 2005, 17:40:12 pm »
Per a mi, perfecte!

L'Aleix... pedaç de professional!!!! :clap :clap :clap :clap
Gràcies a tots els que feu possible el programa!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #39 el: 22 de Novembre de 2005, 17:41:18 pm »
Moltes felicitats per la iniciativa!
Gran posada en escena de l'Aleix i molt bo el decorat. Vaig trobar a faltar a l'iluminat el diari. :smart: :smart: :smart: :smart: