Hola família, moltes gràcies de nou pel vostre interès,efectivament com diu el meu admirat "Murciano",L'Arlequinat torna,no ha sigut fàcil, però al final... tot confirmat i tornarem a estar tots junts una temporada més,de fet i des d'ahir Canal Catalá ja està emetent el nou spot "El Sabadell enamora" i la data d'aquest dilluns com inici del programa. El primer dir-vos que degut al fet que Canal Catalá fa vacances fins a festa major,els 3 primers programes seran gravats , no us perdeu l'inici del primer programa de la temporada,on al nostre Aleix segurament li agafarem despitat encara a la platja. El format de programa serà molt similiar,encara que la secció Anys i Panys serà modificada dues vegades al mes,una vegada al mes estarà dedicada a les penyes i una altra gairebé segur al Image Sabadell de basquet. Hem arribat també a un acord amb viatges Sonysol de Barberá del Vallés i amb l'hotel Gran Castillo, un hotel de 5 estrelles a Lanzarote i al final de temporada entre totes les trucades rebudes per a escollir al millor jugador de l'any es sortejaran unes mini-vacances per a dues personas en aquest hotelasss... A més vaig tindre una reunió personal amb la directora d'aquest hotel i li vaig parlar del nostre programa i de la nostra aficció i estará encantadísima de rebre als guanyadors que tindran un tracte preferencial de la seva part, tot un luxe per a L'Arlequinat. Moltíssimes gràcies en nom de tot l'equip per donar-nos la força i la il·lusió necessària per a poder seguir endavant amb aquest complicat però gratificant projecte com és L'Arlequinat.