Desde que vaig veure el programa d'ahir vaig pensar que volia donar la meva opinió el més aviat possible, però amb la noticia d'avui que ens ha deixat a tots consternats doncs ho escric ara.
Volia dir-li al Miguel que el programa d'ahir em va semblar un pas qualitatiu endavant. Em va agradar molt el terra reflexant que hi havia al plató (sobretot no porteu noies amb minifalda que ves a saber que es pot veure, jeje), la televisió que te el sergi al costat on es veuen les imatges del partit, La camisa de un sol color del sergi ( ja era hora, que quan et poses aquelles camises a ratlles fas que la imatge es torni boja). En definitiva que vaig trobar una millora considerable en la imatge del programa i volia felicitar a tot l'equip i en especial al Miguel que era qui ho manegava tot perque poguessim gaudir d'aquest programa i que hagués desitjat de tot cor que hagués pogut llegir aquesta opinió meva i senzilla, i que sé que la llegiria, com quan se li ha donat alguns suggeriments i ell els ha tingut en compte.
Tant de bó l'arlequinat tingui llarga vida, tot i que la moral sobre aquest tema no la tinc molt alta.
Moltes gràcies Miguel pel que ens has donat.
Molts ànims a la familia.
I molts ànims a l'equip del programa i la productora que segur que també estan passant uns moments molt dolents. Que sapigueu que la gent que cada dilluns us recolza veient el programa desde casa us anima a continuar endavant AMB la feina que en el seu dia el Miguel va iniciar i que ens ha portat a on som ara.