Autor Tema: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV  (Llegit 132888 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
Re: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV
« Respondre #140 el: 24 de Novembre de 2008, 19:58:06 pm »
pero a este programa le falta chicha polemica discursion para darle vida la verdad es que es un poco bastante soso, parece que el presentador que es el mismo de la radio quiere estar bien con todo el mundo, y tendria mas audiencia con una tertulia de sabadellenses con opiniones varias y cuanto mas variadas mejor. recordar que de la crita siempre se aprende y se mejora :beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 24 de Novembre de 2008, 22:43:16 pm »
pues llevo intentando de llamar toda la noche,y no me lo cojen!vaya m***** de linias!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #142 el: 25 de Novembre de 2008, 18:58:39 pm »
sigue provando qie igual tienes suerte jka ja ja ja  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #143 el: 02 de de 2009, 23:52:37 pm »
Avui, amb l'Adrià i el Pol, s'ha disfrutat de bastant dinamisme en el programa.  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #144 el: 03 de de 2009, 14:03:11 pm »
Doncs si birrero, tens raó.
Ja fa temps que es comenta que el programa millora molt al tenir minim un parell de convidats, i és el que s'ha vist en els 2 darrers programes. Felicitats per el canvi cap a millor pel Miquel Quereda i l'equip.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #145 el: 18 de de 2009, 06:34:41 am »
Com que ningú ha comentat encara res del programa del dilluns, jo vull comentar que va ser molt divertit l'entrevista als 2 utillers (cucu i jordi). Potser al cucu se li va anar la llengua una miqueta però va ser molt interessant veure la feina que realitzen i que pocs veuen i/o valoren.

Només un apunt que crec que es pot millorar. Ja fa dies que vaig observant que hi ha com una certa manca d'il.luminació. Algun cop ha sigut més important que un altre, però crec que falta llum, es veu una mica fosc i bastantes ombres. Seria molt complicat augmentar la il.luminació del set d'entrevistes? Crec que el programa a nivell de imatge (visual) milloraria encara una mica més.

Moltes gràcies.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #146 el: 18 de de 2009, 14:58:33 pm »
Una pregunta.. sobre la web magnétic.. lo escribo aqui porque lo veo mas activo el subforo..
En la parte 1 del programa del pasado Lunes, sobre el minuto 5 (despues de las votaciones) se me para como si se hubiese acabado el video..
Solo me pasa a mi o le pasa a mas gente?

Saludos :)

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #147 el: 18 de de 2009, 18:52:50 pm »
Una pregunta.. sobre la web magnétic.. lo escribo aqui porque lo veo mas activo el subforo..
En la parte 1 del programa del pasado Lunes, sobre el minuto 5 (despues de las votaciones) se me para como si se hubiese acabado el video..
Solo me pasa a mi o le pasa a mas gente?

Saludos :)

Si, a mi tambien me pasa. Y justamente vi todo el programa menos el primer gol de Joel.  :rant:

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #148 el: 30 de de 2009, 21:02:32 pm »
Algu sap quins son els invitats d'avui????
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #149 el: 30 de de 2009, 23:06:54 pm »
Algu sap quins son els invitats d'avui????

Xavi Pelegrí i Carles Escolan.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #150 el: 01 de Abril de 2009, 14:24:54 pm »
El programa del dilluns amb el Xavi Pelegrí, la 2º part no es veu el final. Ho comento a veure si als demes us passa o és només a mi.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

antcarcer

• Visitant
« Respondre #151 el: 13 de Abril de 2009, 10:16:20 am »
Ja que la directiva fa cas omís a les proposta de millora que des d'aquest fòrum se'ls ofereix, ahir un altre exemple clar, hi havia més gent en tribuna que en general, i de pagar els de sempre, per que a l'entrada havia cua per entrar sense entrada, algun s'ho hauria de fer mirar urgentment !!!!!!

Queria referir a l'equip de l'Arlequinat, per a la proxima temporada seria interessant canviar el sistema de regals d'entrades, pel que jo conec diversos que van tota la temporada per la patilla menys en les jornades econòmiques, ia sobre diuen que no van i ho deixen per el soci, ia algun d'ells no le duelen prendas a anar a can Barça a pagar una entrada.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #152 el: 13 de Abril de 2009, 13:37:51 pm »
Eso de entrar por la cara ya lo he denunciado varias veces ...pero como a alguno no le interesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #153 el: 21 de Abril de 2009, 18:38:15 pm »
Desde que vaig veure el programa d'ahir vaig pensar que volia donar la meva opinió el més aviat possible, però amb la noticia d'avui que ens ha deixat a tots consternats doncs ho escric ara.
Volia dir-li al Miguel que el programa d'ahir em va semblar un pas qualitatiu endavant. Em va agradar molt el terra reflexant que hi havia al plató (sobretot no porteu noies amb minifalda que ves a saber que es pot veure, jeje), la televisió que te el sergi al costat on es veuen les imatges del partit, La camisa de un sol color del sergi ( ja era hora, que quan et poses aquelles camises a ratlles fas que la imatge es torni boja). En definitiva que vaig trobar una millora considerable en la imatge del programa i volia felicitar a tot l'equip i en especial al Miguel que era qui ho manegava tot perque poguessim gaudir d'aquest programa i que hagués desitjat de tot cor que hagués pogut llegir aquesta opinió meva i senzilla, i que sé que la llegiria, com quan se li ha donat alguns suggeriments i ell els ha tingut en compte.
Tant de bó l'arlequinat tingui llarga vida, tot i que la moral sobre aquest tema no la tinc molt alta.
Moltes gràcies Miguel pel que ens has donat.
Molts ànims a la familia.
I molts ànims a l'equip del programa i la productora que segur que també estan passant uns moments molt dolents. Que sapigueu que la gent que cada dilluns us recolza veient el programa desde casa us anima a continuar endavant AMB la feina que en el seu dia el Miguel va iniciar i que ens ha portat a on som ara.

MOLTES GRÀCIES
 :angel: :wavecry:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Tendremos Arlekinat 09/10???
« Respondre #154 el: 18 de Maig de 2009, 17:36:50 pm »
Amb la TDT i la desaparició dels canals locals, l'any que vé hi haurà Alequinat??
« Darrera modificació: 14 de Setembre de 2009, 11:42:18 am per WebTeam SBD »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: L'any que vé hi ha arlequinat?
« Respondre #155 el: 18 de Maig de 2009, 18:13:10 pm »
Tècnicament serà bastant difícil, per a no dir casi impossible.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #156 el: 18 de Maig de 2009, 18:38:39 pm »
no es possible un programa que s'emeti desde Internet i sense opcio de saltar-se la publcitat??
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #157 el: 19 de Maig de 2009, 13:48:39 pm »
Canal Català Vallés no desapareix,té concedida una de les llicéncies tdt pel vallés occidental,i segons tinc entés, aviat començaràn les emissions en digital.No tindria d´haber cap problema per continuar amb el programa.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #158 el: 25 de Maig de 2009, 20:43:36 pm »
CONFIRMAT!!!!! El proper dia 3 de Juny comencen les emissions del Canal Català Vallès en TDT pel Vallès Occidental. :ok :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #159 el: 26 de Maig de 2009, 15:24:47 pm »
Si, però ara es fa una desconexió perque nosaltres poguem veure el programa. Amb la TDT això és possible?? Perquè sinó haurem de veure al capellà.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?