Autor Tema: WEB MAGNETIC 2  (Llegit 14548 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
WEB MAGNETIC 2
« el: 23 de Gener de 2008, 12:27:07 pm »
NOVA WEB DE MAGNETIC 2
--

Avui s'ha estrenat la web de la productora MAGNETIC 2 ( www.magnetic2.com ). L'empresa, dirigida per Miguel Quereda i que produeix L'Arlequinat, acaba d'estrenar una plana web, on podem veure algun dels seus treballs, i on, com no, hi és ben present el C.E. Sabadell.

A la secció "Trabajos" hi ha diferents spots, entre els que hi ha el de la Fundació i el de L'Arlequinat, a la "Galeria" hi ha un munt de fotografies d'en Miguel Quereda amb personatges famosos, moltes d'elles amb la samarreta arlequinada.

Com podeu veure, a la secció "Clientes", la productora treballa amb cadenes de fora de Catalunya, i és per això que l'idioma de la web és el castellà.

Però sense dubtes la secció més arlequinada és la dedicada al programa L'ARLEQUINAT, on podeu veure l'Especial de Nadal d'aquesta temporada, i on a partir d'aquesta setmana s'intentarà penjar, cada dimarts, el programa del dia anterior per tal que tots els arlequinats de fora de Sabadell i comarca, i tots aquells que no poden veure el programa en directe, puguin gaudir també d'ell.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re: WEB MAGNETIC 2
« Respondre #1 el: 23 de Gener de 2008, 12:41:13 pm »
Molt bona noticia, ja que alguns dilluns que tinc partit de futbol no els puc veure!! :cheer :cheer :cheer :visca :visca

Com el especial de Nadal que encara no le vist?

Es penjaran antic programes?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 23 de Gener de 2008, 12:46:25 pm »
Molt bé això de penjar antics programes. Es podrien penjar l'Arlequinat de Mallorca i el de l'ascens :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #3 el: 23 de Gener de 2008, 12:56:26 pm »
Hay una foto que sale Pirri con Pocholo :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :Paletas: :Paletas:

Aquí salen un monton de fotos

http://www.magnetic2.com/fotos.php?fotos=fotos
« Darrera modificació: 23 de Gener de 2008, 13:02:30 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #4 el: 23 de Gener de 2008, 13:11:21 pm »
ostiaaas gran noticion si señor ya ke haveces me tenia de gravar el programa por que no estava en casa ahora ya si cada martes los colgais de p1ta madre :clap :clap la web es un poco rookie :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 23 de Gener de 2008, 13:33:31 pm »
MADRE MIAAAA!!! K GRANDE MIGUEL QUEREDA  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:  ya no tenemos excusa para no poder ver l´arlequinat, que gran favor a esos que no pueden ver el programa (labtec, rebote.....)  que grande eres miguel  :clap :clap :clap    :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 23 de Gener de 2008, 14:06:49 pm »
Muy guapa la web !!! estoy con Almunia, me gustaria si puede ser que tambien se colgara el arlequinat de Mallorca. sin duda una gran noticia  :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 23 de Gener de 2008, 14:09:23 pm »
Gram idea això de penjar els arlequinats :visca
Que cracks que sou
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat lutgardo

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #8 el: 23 de Gener de 2008, 18:27:27 pm »
Fantàstica la web, i alguns dels vídeos promocionals demostren un cop més el luxe que representa tenir gent així darrere el nostre programa i el nostre club. Felicitats i endavant!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2008, 20:55:50 pm »
y el video del 2-4 a terrassa tambe m'agradaria veure'l !
SOM DE 2a A!!

M.Quereda

• Visitant
Mes cosetes a la web
« Respondre #10 el: 31 de Gener de 2008, 14:36:34 pm »

Hola amics, us informo que a més de l'últim programa de L'Arlequinat, tambè hi ha la possibilitat de veure tres clips d'anteriors programes, aquests estaran 1 mes  i els anirem renovant. Moltes gràcies

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #11 el: 01 de Febrer de 2008, 11:36:10 am »
    Molt macos els tres videoclips, he flipat molt amb el de la marxa arlequinada a Terrassa.
sabadellense hasta la muerte

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
« Respondre #12 el: 01 de Febrer de 2008, 21:34:57 pm »
Muchas gracias Miquel;
No sabes la ilusión que hace poder ver el programa L'Arlequinat "a 700 km de casa..." sin tener que esperar a que algún familiar te lo haya grabado (y guardado) para verlo.
Quizás no seamos muchos (más de los que nos pensamos) los arlequinados que no podemos ver a nuestro equipo cada quince días en la NCA, que sufrimos cada semana, "pegados al ordenador", escuchando los partidos por internet...o si hay suerte y lo televisan, viéndolo por TVC int.
Por eso quería agradecerte el esfuerzo que hacéis para que este sentimiento arlequinado siga vivo desde la distancia.
Desde Santander, muchas gracias y VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL
 :scut Alberto :bandera   

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #13 el: 06 de Febrer de 2008, 09:25:34 am »
Com s'agraeix poder veure el programa, l'acabo de veure ja que aquest dilluns passat no el vaig poder veure :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Moltes gràcies :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Per sert, el programa del partit del Terrassa ja l'heu tret?
Ja no esta penjat
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat lacachimba

• Aleví
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2008, 08:38:15 am »
ay que wuay, ja eh vist les dos parts del programa del arlequinat, una pasada poder veure el programa x internet, ja que la meva family no podem veurel gaire bé per la tele i així u veiem per internet....moltes grácies a miguel&compani... x fer possible que gent com jo podem veure el programa x internet...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #15 el: 27 de Febrer de 2008, 15:14:27 pm »
No funciona la web oi?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat lacachimba

• Aleví
« Respondre #16 el: 04 de Abril de 2008, 15:14:03 pm »
 :scut eh visto la web y veo que han colgado el program que no pude ver, muchas gracias (que feliz estoy de ke el sabadell haya ganado al girona lider de la categoria)...
 y veo que han colgado, un video de las chelleaders, el del autocar de nuestros chavales y el videoclip del lutgarda friends el de mes gloria sabadell...

etoy muy contento, se lo dire a mis colegas de zaragoza que tambien son arlekinados para que vayan de tanto en tanto visitar la web, para que ven el programa y los videos colgados

adios

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 14 de Abril de 2008, 22:17:45 pm »
K GRANDE MIGUEL QUEREDA  :oooooo:  :oooooo:  :oooooo:  :oooooo:  :oooooo: :oooooo:   dv he estado chafardeando la paguina  :o  :o  :o  :o y he flipao  pero keria ver el programaen directo  ;) pero lo podre ver mañan supongo k lo colgaran repito K GRANDE MIGUEL QUEREDA  ers un crack macho  ;)

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #18 el: 15 de Abril de 2008, 09:26:55 am »
puedo ver el programa de ayer k vieron utds en directo  se q lo cuelgan aki al dia siguiente pero no lo consigo ver :-\ y esk  kisiera ver ek  k jugo en febrerotb con el benidor k me dijeron k salia yo jejejej
Aki o donde?   jo esk nunca lo pillo o no tengo muxa idea
gracias ;)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #19 el: 15 de Abril de 2008, 12:16:20 pm »
entras aqui www.magnetic2.com debajo del todo veras un escudo del sabadell le das, y veras el programa solo tendras que dar-le al play, el programa de febrero creo que ya no esta siempre tienen el ultimo programa y algunos asi de interesantes comola marcha arlequinada y el del playoff. :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros