Autor Tema: Demano disculpes  (Llegit 12371 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

SiOk

• Visitant
Demano disculpes
« el: 31 de Gener de 2008, 23:04:57 pm »
Amics arlequinats,

Voldria demanar disculpes als usuaris arlequinats i moderadors pel meu comportament completament fora de lloc.

La veritat es que patir la decilucio de l'empat en el ultim moment hem va frustrar molt y ho vaig pagar amb vosaltres injustament.

Us ting enveja... no ho puc evitar... quan penso en la vostra historia, en el estadi i, sobre tot, amb vosaltres, la aficio arlequinada, no puc mes que maleir que en el meu poble nomes sapigen jugar al hokei i que nomes tingem un equip de barriada amb cara i ulls si el comparem amb el vostre.

crec que vindre un parell o tres de vegades a la nova creu alta. dincognic, clar. A mes... si els pajarillos i els digvcl es declarem obertament egarlequinats, per que no ho puc ser jo? Espero que amb aquestes dos o tres visites m'encomaneu d'arlequinadisme i poder-me sentir ven aviat un seballut mes.

Tambe demanaria als moderadors, de genolls si cal, que em deixin tornar a participar en el foro arlequinat

Perdo  :oooooo:

kaka10

• Visitant
Re: Demano disculpes
« Respondre #1 el: 01 de Febrer de 2008, 11:53:32 am »
Eso te honra amigo! :xin-xin
Ahora aki deberemos saber aceptar tus disculpas, tambien hay que saber hacerlo ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 01 de Febrer de 2008, 11:57:51 am »
pero no veus q ns vol pendre el pél i ens vacil.la xD

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #3 el: 01 de Febrer de 2008, 12:13:38 pm »
a mi em sembla bastant sincer, no?

Ja en coneixem varis d' 'egarlequinats'... per un mes ja no vindria d'aqui ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 01 de Febrer de 2008, 12:45:35 pm »
yo creo que miente...en otros foros también participa y... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 01 de Febrer de 2008, 12:55:37 pm »
Pero como todavia podeis creeros esas tonterias? :no:  y ademas de este tipo que en su foro nos pone a parir... yo aun no entiendo como hay gente que se cree esas cosas  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Febrer de 2008, 12:59:39 pm »
Pero como todavia podeis creeros esas tonterias? :no:  y ademas de este tipo que en su foro nos pone a parir... yo aun no entiendo como hay gente que se cree esas cosas  :ostres

Si, ultimamente pasan cosas muy raras con esta gente, pero nadie me negará que todo lo que ha dicho es cierto.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 01 de Febrer de 2008, 13:07:35 pm »
Aquest tio es mes fals que un "euro del franco" jo no mel crec

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #8 el: 01 de Febrer de 2008, 18:28:43 pm »
jo crec que despres de amenaça als moderadors,aquest tio no es mereix estar al foro!!
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #9 el: 01 de Febrer de 2008, 18:57:11 pm »
Jo és que després d'aquest missatge irónic crec q el millor és que no deixin entrar més aquest paio aquí.
No se pas que s'ha cregut!! q prenguin les decisions oportunes els moderadors q són els q controlen això però q aquest tio està clar q si torna al fòrum només serà per tocar els nassos.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #10 el: 01 de Febrer de 2008, 20:04:01 pm »
QUE PASADA!!!! :paret QUE PEDAZOS DE FRIKIS  :borratxo cuando mas leo estas cosas mas orguso me siento de haber nacido y ser de SABADELL y del CES
P1TA EGARA  :bandera :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 01 de Febrer de 2008, 21:50:22 pm »
El si0k vol fumar la pipa de la pau...  :o

Coneixent-lo com el conec, ho dubto molt, senyors.  :ko
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #12 el: 01 de Febrer de 2008, 22:38:14 pm »
Jo penso que en si0k no es mal paio, però que tot i així lo que ha fet de demanar disculpes està molt bé.
Tot i que a mi també em deu moltes disculpes, ja que jo a ell no li he fet res i em té mania i odi.
És vergonyós i tant de bo, i  espero que faci les paus amb mi.
Ja que això a mi m'emprenya molt, per part meva en siok està perdonat i no en tinc res en la teva contra i espero que retiris l'amenaça que em vas dir en 1 fòrum.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 01 de Febrer de 2008, 23:10:06 pm »
Penseu que, pot haver estat en siok o qualsevol altre  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #14 el: 01 de Febrer de 2008, 23:13:37 pm »
Jo crec que es en propi Si0k encara que m'ha estranyat força que hagi escrit en català quan ell normalment escriu en castellà però  tinc confiança en que ho ha fet ell mateix.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 01 de Febrer de 2008, 23:58:54 pm »
Doncs jo ho sento, però no! I oju, que no se ni que va fer, ni perque el van expulsar, ni he llegit missatges seus. Però a una persona que l'expulsen per insultar als moderadors, normalment no escriu el que hi ha aqui amunt. I potser m'equivoco! Pero jo no ho veig  :no:  :botador
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #16 el: 02 de Febrer de 2008, 00:28:37 am »
Doncs jo ho sento, però no! I oju, que no se ni que va fer, ni perque el van expulsar, ni he llegit missatges seus. Però a una persona que l'expulsen per insultar als moderadors, normalment no escriu el que hi ha aqui amunt. I potser m'equivoco! Pero jo no ho veig  :no:  :botador

A mi también me extrañó mucho ese mensaje suyo pero viendo k me nombra a mi y Dicvgl y conociendolo como tal, es él fijo. Aun asi si fue expulsado kizás puso este mensaje antes de su expulsión claro. Pero bueno yo os lo digo k conociendolo tanto a este, si se hubiera disculpado en serio y como dios manda pues entonces me lo creería pero sabiendo k no es asi pues no, ade+ ya para empezar no hubiera hecho ni dicho lo k hizo sabiendo k lo echarian asi k él se lo buscó asi de claro.

Además le da * *** ****** ** chavalito, asi k muy bien no creo k ande la verdad  :laugh:
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2008, 00:45:28 am per X-Men Aigua »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #17 el: 02 de Febrer de 2008, 01:01:32 am »
...ade+ ya para empezar no hubiera hecho ni dicho lo k hizo sabiendo k lo echarian...

Aqui discrepo ocellet...

La majoria dels que veniu d'altres forums la cag*u els primers dies que participeu en aquest forum pq us penseu que tambe son jauja com la majoria de forums d'on veniu i entreu a sakopako i de molt males formes pensant que al igual que els altres no esta moderat. El problema que us trobeu es que esta moderat i molt ben moderat. Molts de vosaltres (i de nosaltres) heu pasat algun que altre dia per 'la nevera' que en diuen ells i segur que us ha servit per pensar-vos-ho 2 vegades abans de dir segons que i de ben segur haureu recordat, que esteu en un forum 'moderat'.

Jo penso que si aquest nano es vol reconvertir i convertirse al egararlequinadisme -com altres ja han fet- doncs que ho faci i que surti de l'armari amb la cara ben alta

Gracies senyor per fer-li veure la llum i ensenyar-li el cami que el guiara cap a un nou futur ple de joia arlequinada.

« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2008, 01:13:47 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 02 de Febrer de 2008, 02:15:23 am »
...ade+ ya para empezar no hubiera hecho ni dicho lo k hizo sabiendo k lo echarian...

Aqui discrepo ocellet...

La majoria dels que veniu d'altres forums la cag*u els primers dies que participeu en aquest forum pq us penseu que tambe son jauja com la majoria de forums d'on veniu i entreu a sakopako i de molt males formes pensant que al igual que els altres no esta moderat. El problema que us trobeu es que esta moderat i molt ben moderat. Molts de vosaltres (i de nosaltres) heu pasat algun que altre dia per 'la nevera' que en diuen ells i segur que us ha servit per pensar-vos-ho 2 vegades abans de dir segons que i de ben segur haureu recordat, que esteu en un forum 'moderat'.

Jo penso que si aquest nano es vol reconvertir i convertirse al egararlequinadisme -com altres ja han fet- doncs que ho faci i que surti de l'armari amb la cara ben alta

Gracies senyor per fer-li veure la llum i ensenyar-li el cami que el guiara cap a un nou futur ple de joia arlequinada.

Hombre si fuese la 1ª vez k viniera por aki, pero no ya se pasó por el foro al último derbi y al otro k yo lo sé de buena mano aunke en ese caso no opinó pero leyó  :yes: .

Y además uno sabe k lo echarán si va al foro de su rival y no se comporta como es debido, es verdad k vino de buen rollo aparentemente por algunos de sus primeros mensajes k lei, pero luego se ve k se pasó a amenazas e insultos y ésto no es tolerable.

Además ni yo ni dicvgl la caguemos los primeros días k vinimos a este foro, y salvo los k ya nos cae bien el Sabadell o lo keremos la mayoría de egarenses k vienen, vienen a lo k vienen, k es a defender sus ideas, y luego si pueden atacar al sabadell o algo arlekinado lo hacen pero no todos ni siempre.

Pero el problema del foro egarense es k kien lo modera es el mismo administrador y solo hay 1 ahora, y encima mal moderado pq hexa la gente por ser arlekinada simplemente cosa k me parece bastante penosa, ya se ha visto eso bastante ade+.

Yo también " Apoyo a muerte el ARLEKINADISMO Y EGARLEKINADISMO y k cualkiera está abierto para k se convierta en ello " pero éste SIOK no le veo ni las maneras, ni las formas ni por ideales ni por egarense k es lo k es, para k se convierta en algo del Sabadell k es un club al k siempre él ha odiado. La diferencias entre Siok, yo y Dicvgl son bastante notables y si uno ama al Sabadell ni aunke sea un pokito lo debe respetar como minimo claro  ;)

No sueñes aun asi kerido Sabadell Power, dudo k éste se haga como yo de egarlekinado prácticamente sería un milagro hecho realidad jajaja, pero claro cuando éste hacia canticos el otro día de P--- SABADELL yo los hacia de AÚPA SABADELL eso si fue buenisimo y una enseña de egarlekinado y señorío sin duda alguna k le fastidiaba k cantase eso xDDD :laugh:

A este no lo convierte en arlekinado ni su madre ni su padre ni nadie de su entorno y si yo lucho por eso me las mete dobladas el tio :laugh:

Aun asi yo no le daría ni un voto de fiabilidad a éste mensaje de Siok, bueno ya veremos los próximos mensajes de éste tipo cuando raje contra el Sabadell  :****

Yo tengo la conciencia muy trankila, demasiado, y para tener a este de falso arlekinado prefiero k sea egarense, la verdad sea dicha  :yes:

Saludos y a descansar k este finde se prevee interesante de fútbol.

PD: Por cierto yo cada día me siento más identificado con el Sabadell será k amo los colores como un verdadero arlekinado  :yes:  :scut  :bandera  :anims

Ojalá el año k viene me pueda hacer socio arlekinado y a demostrarlo animando al Sabadell a muerte al campo  :anims
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2008, 02:29:22 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #19 el: 02 de Febrer de 2008, 02:32:55 am »
Ben dit Pajarillo si senyor,  :clap2 no tots els egarencs o egararlekinats som iguals.
El que em fot més es que hi hagi gent egarenca que vingui a provocar i el mateix dic dels arlekinats que van al fòrum egarenc a criticar.
Esperem que les situacions canviïn perquè ja va sent hora.  :oooooo:
Visca el Futbol Català!