Autor Tema: QUE ESPERAIS DE IVAN DIAZ?  (Llegit 4612 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chimito

• Infantil
  • Missatges: 106
  • SIEMPRE SABADELL!!
QUE ESPERAIS DE IVAN DIAZ?
« el: 20 de Agost de 2005, 05:28:17 am »
Hola a todos los foreros!
Yo creo que este chico no va a rendir lo que todos esperamos de él, ya que no lo ha demostrado en ningun equipo en los que ha estado y no entiendo como un jugador tan joven como el que llega a un primera ahora no lo QUIERA ningun equipo ni de PRIMERA ni de SEGUNDA! Dudo mucho de su rendimiento! ya se esta viendo en la pretemporada! OJALA ME EQUIVOQUE POR EL BIEN DE NUESTRO CESABADELL, YA QUE LO QUE QUEREMOS ES ASCENDER DE UNA VEZ POR TODAS!
SUERTE IVAN!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: QUE ESPERAIS DE IVAN DIAZ?
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2005, 09:47:28 am »
Jo crec que li falta forma física.
Desprès ja veurem el que ens dona :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2005, 11:28:13 am »
Doncs si falta forma fisica, que començi a treballar ell a part per millorar-la, com fan jugadors com per exemple el larsson  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2005, 13:37:36 pm »
Jo el veig molt perdut al camp i sembla que jugui amb por. És un gran jugador però li falta bastant per estar al seu nivell ;)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2005, 13:42:16 pm »
Jo crec que pot ser un molt bon element per a la plantilla del CE.SABADELL, sempre i quan es compleixin dues premises: la primera que li cal millorar i molt la seva condició física actual, de fet parteix amb desaventatge respect els companys que iniciaren la pretemporada, i la segona que li cal adaptar l'actitud al joc que es practica a la 2ªB després d'haver jugat a 1ª. Crec que li sobra qualitat tècnica, i que amb l'Espanyol B i Espanyol va donar un bon rendiment.
Tot i així, crec que tot depen d'ell, li falta encara temps per agafar la forma física, i d'aquí a unes setmanes veurem si s'adapta a la 2ªb i dóna bon resultat per a l'equip.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #5 el: 20 de Agost de 2005, 13:54:08 pm »
Tots esperem que doni un bon rendiment.....el club ha fet un gran esforç per fitxar-lo i penso que ho té que agrair.......
Ha estat en un equip de primera, pero crec que se li fa gran......simplemen t ha tingut molta sort a la seva carrera, i si no es així, que ho demostri.

Sort Ivan i demostra el que vals al nostre club.... :scut
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 20 de Agost de 2005, 14:17:28 pm »
jo espero que es deixi la pell  al camp  i que sobretot corri :Paletas:

aupa foreros :bandera

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat santor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #7 el: 20 de Agost de 2005, 14:36:59 pm »
No a empezado la temporada y ya estamos atacando a los jugadores creo sinceramente que muchos de ustedes tendrian que dejar el sabadell y hacerse del barça o galacticos asi estarian contentos de los jugadores que tendrian. Dejar a los chicos un poco tranquilos que aun no a empezado la liga por favor ya abra tiempo de criticar o felicitar
 :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 20 de Agost de 2005, 22:56:36 pm »
No a empezado la temporada y ya estamos atacando a los jugadores creo sinceramente que muchos de ustedes tendrian que dejar el sabadell y hacerse del barça o galacticos asi estarian contentos de los jugadores que tendrian. Dejar a los chicos un poco tranquilos que aun no a empezado la liga por favor ya abra tiempo de criticar o felicitar
 :bandera

Tu l'has vist jugar :icon_question:
Creus que està en bona forma  :icon_question:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 20 de Agost de 2005, 23:01:39 pm »
Hi ha gent que entra al forum per provocar, més val no seguir el joc a akesta gent ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 20 de Agost de 2005, 23:07:34 pm »
Hi ha gent que entra al forum per provocar, més val no seguir el joc a akesta gent ;)

Ja saps que a mi el cos sempre em demana marxa  :icon_exclaim:  ;D

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #11 el: 21 de Agost de 2005, 18:45:51 pm »
Jo, com a mìnim,  espero del Ivan Diaz un gol per cada mil.lió que cobra al Sabadell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 21 de Agost de 2005, 23:07:05 pm »
Com diu l'amic Visi, si fa els 10/12 gols per temporada em donc per mes que satisfet... i si els marca caminant, doncs tambe m'esta be  :yes:

Pel que he vist (o vaig veure) dels "craks" de primera, i l'Ivan s'el pot considerar a priori com a crak de la 2a B, no foten res durant 85 minuts i en 2 corregudes o detalls, et foten 2 gols.

Si l'Ivan actua aixi, em serveix  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 21 de Agost de 2005, 23:29:41 pm »
Pel que he vist (o vaig veure) dels "craks" de primera, i l'Ivan s'el pot considerar a priori com a crak de la 2a B, no foten res durant 85 minuts i en 2 corregudes o detalls, et foten 2 gols.
Si l'Ivan actua aixi, em serveix  :yes:

I a mi... amb una mitjana aixi, per tota la vida es quedi!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #14 el: 22 de Agost de 2005, 08:45:10 am »

No sé si saps el q acabes de dir, pq ara ets tu el q estàs provocant. Em molesta bastant q algú es cregui prou important per aconsellar a tothom (vull dir als habituals del Forum que us heu fet molt amiguets) no fer cas a algú (o alguns) pq no estàs d'acord amb la seva opinió.
Honor al Sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #15 el: 22 de Agost de 2005, 09:36:15 am »
Hola a todos los foreros!
Yo creo que este chico no va a rendir lo que todos esperamos de él, ya que no lo ha demostrado en ningun equipo en los que ha estado y no entiendo como un jugador tan joven como el que llega a un primera ahora no lo QUIERA ningun equipo ni de PRIMERA ni de SEGUNDA! Dudo mucho de su rendimiento! ya se esta viendo en la pretemporada! OJALA ME EQUIVOQUE POR EL BIEN DE NUESTRO CESABADELL, YA QUE LO QUE QUEREMOS ES ASCENDER DE UNA VEZ POR TODAS!
SUERTE IVAN!!

Bueno, el hecho de que un jugador no tenga ofertas de primera o segunda no es indicio de que éste no tenga calidad para jugar en esas categorías. Dices que ningún equipo de primera ni de segunda quiere a Ivan Diaz, bien creo que se debe diferenciar entre "que no lo quieran" y que no tenga ofertas. Por el momento, sólo el Albacete no lo quería, pues lo echó, pero ello no quiere decir que ningún equipo lo querría de saber su situación. Bajo mi punto de vista creo que simplemente ha caido en el olvido de los equipos de primera y segunda. El ejemplo más claro lo tienes en Jordi Cruyff, creo que nadie duda de que tiene categoría para jugar, como mínimo, en Segunda, pero ahí lo tienes, entranando con el Sabadell. Simplemente ha caido en el olvido, a parte que, como Ivan, ha sufrido algunas lesiones de gravedad.

No obstante, he de decir que la progresión de la motivación de Ivan Diaz entre el primer entrenamiento y los últimos ha sido muy notable, y en los últimos ha sido uno de los jugadores que ha desprendido más calidad con diferencia.
« Darrera modificació: 22 de Agost de 2005, 09:39:56 am per J.R.G. »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 22 de Agost de 2005, 12:00:52 pm »

No sé si saps el q acabes de dir, pq ara ets tu el q estàs provocant. Em molesta bastant q algú es cregui prou important per aconsellar a tothom (vull dir als habituals del Forum que us heu fet molt amiguets) no fer cas a algú (o alguns) pq no estàs d'acord amb la seva opinió.

Ell comenta això perque aquest usuari ha arribat a dir imbècil a d'altres, i la veritat que gent sense respecte millor no seguir-los el rotllo
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 22 de Agost de 2005, 12:33:21 pm »
El tal santor (que deu ser amic del carulla) no ha sabut acceptar les critikes cap a akest porter i no accepta que hi hagi gent q tingui una opinió diferent a la seva. Els administradors ja han hagut de borrar algun missatge seu amb insults i si, a mi mateix després de demanar-me perdó pq s'havia passat amb una de les coses q ell havia dit i de q jo acceptés les seves disculpes em va dir q era un imbècil. I si vaig dir això es pq segur q abans va escriure algun post amb alguna provocació, jo no dic les coses pq si. I si Grimber, alguns del forum, bastants diria jo, ens hem conegut i ara entre nosaltres potser tenim una mica de confiança al dir-nos les coses, però tant com per arribar a dir q JO pretenc q els altres no facin cas a algú pq no m'agrada el q diuen... llegeix els meus missatges i veuràs q soc el primer q sempre dic q mentres no hi hagi insults i sempre que hi hagi respecte la gent es lliure d'opinar el q vulgui. I que jo tingui molts més missatges que tu no vol dir que jo sigui millor, segurament vol dir que jo passo més estona aburrit a casa que tu ;)

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #18 el: 22 de Agost de 2005, 16:51:52 pm »
El tal santor (que deu ser amic del carulla) no ha sabut acceptar les critikes cap a akest porter i no accepta que hi hagi gent q tingui una opinió diferent a la seva. Els administradors ja han hagut de borrar algun missatge seu amb insults i si, a mi mateix després de demanar-me perdó pq s'havia passat amb una de les coses q ell havia dit i de q jo acceptés les seves disculpes em va dir q era un imbècil. I si vaig dir això es pq segur q abans va escriure algun post amb alguna provocació, jo no dic les coses pq si. I si Grimber, alguns del forum, bastants diria jo, ens hem conegut i ara entre nosaltres potser tenim una mica de confiança al dir-nos les coses, però tant com per arribar a dir q JO pretenc q els altres no facin cas a algú pq no m'agrada el q diuen... llegeix els meus missatges i veuràs q soc el primer q sempre dic q mentres no hi hagi insults i sempre que hi hagi respecte la gent es lliure d'opinar el q vulgui. I que jo tingui molts més missatges que tu no vol dir que jo sigui millor, segurament vol dir que jo passo més estona aburrit a casa que tu ;)

D'acord, però a priori la cosa pintava d'una altra manera i com sé q ets bastant defensor del Mora (al contrari q jo) i sembla q no defenses igual a Ivan Díaz, doncs me calentat una mica.
No estic gens d'acord amb tu en aquests últims debats però prefereixo deixar-ho aquí.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #19 el: 22 de Agost de 2005, 17:02:45 pm »
Home a mi el mora no es q m'agradi o em deixi d'agradar, pero es massa d'hora per criticar. Tema Ivan Diaz... a mi m'encanta akest home, el q passa es q en akests partits de pretemporada que he vist no ha estat gens entonat i es nota que els altres jugadors han començat la pretemporada molt abans que ell i estan en millor forma. Quan l'Ivan es posi en forma segur q serà titular indiscutible ;)