ADEMES de anar a veure el partit a demostrat sobradament que ell si estima al nostre club pero desde a baix no al 1 equip nomes sino al futbo base tambe , la directiva li donava una cuantitat simbolica ( que no entrarem a dir si era correcte ) per fer de 2 entrenador i lo mesimportant per ser la imatge del club arreu on anesim dons el seu sou ( com a 2 al futbo base ) la donat integrament al fubol base per fer un sopar a inal de temporada , i espero que aquest desitg que ell a tingut es cumpleixi sino es aixi ja sabrem on reclamar aque diners .
Ademes em tingut la sort de que quasi tot el material que ell tenia del club ens el a regalat a uns uants afeccionats , y no parlo de pins ni de banderins em refereixo a pantalo curt de jugar al chandal del club dedicat y la peca mes preciada per un jugador com es la samarreta de MIERES amb la que es va aconeguir el ascens amb gespa y cals enganxada a la samarreta encara .
Aixo si es un HOME que sap el que fa i el k es diu , es mes a la presentacio amb el seu-nostre desde ara nou equip li van preguntar si li guardaba recansa a algu i la seva resposta va esser molt correcte dient mes o menys que rencor no guarda que lo bo que s enporta es un ascens i la estimacio de un public que encara estant sentat a la grada corejava el seu nom .
Per aixo i per altres motius que em guardarecrec que aquest noi es mereix sino un 10 com a minim un 8 o un 9 , com a persona .
SEMPRE ENS QUEDAREM AMB LES GANES DE SABER SI ES VALID PER 2 ª B .