Com molt de vosaltres, imagino, estic una mica cremat amb la pretemporada que està fent el CES. Us recordo que nomès ha guanyat a equips de categoría molt inferior. Tots els partits que hem fet amb equips de segona b, inclós l'Europa de tercera, l'hem perdut
Ja coneixem al Mora d'altres anys i jo, personalment, penso que tot el que tenia que demostrar al CES ja l'ha fet, i bastant malament, per cert.....
Es veritat, que la passada temporada ens vam salvar amb ell com entrenador, però tots els jugadors, i repeteixo tots.....van dir fins la sacietat que va ser gràcies a l'afició que els va recolzar partit a partit i en cap moment van dir que va ser gràcies al Mora......
Acabarè dient que "ojalà" m'equivoqui, però el Mora no transmiteix bones vibracions als jugadors, no tènen cap il.lusió, amb el pesimisme que els caracteritza.....
Mora, si us plau, demostra a tots els sabadellencs que pots fer jugar aquests tius que han costat tanta pasta i ajunda'ns a deixar aquesta segona b d'una vegada per totes i els aficionats estarem en deute amb tu.....
VISCA EL SEMPRE EL