Autor Tema: Pere Valentí Mora sap fer jugar a aquest Sabadell???  (Llegit 9842 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
Pere Valentí Mora sap fer jugar a aquest Sabadell???
« el: 20 de Agost de 2005, 14:11:22 pm »
Com molt de vosaltres, imagino, estic una mica cremat amb la pretemporada que està fent el CES. Us recordo que nomès ha guanyat a equips de categoría molt inferior. Tots els partits que hem fet amb equips de segona b, inclós l'Europa de tercera, l'hem perdut :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Ja coneixem al Mora d'altres anys i jo, personalment, penso que tot el que tenia que demostrar al CES ja l'ha fet, i bastant malament, per cert.....
Es veritat, que la passada temporada ens vam salvar amb ell com entrenador, però tots els jugadors, i repeteixo tots.....van dir fins la sacietat que va ser gràcies a l'afició que els va recolzar partit a partit i en cap moment van dir que va ser gràcies al Mora......
Acabarè dient que "ojalà" m'equivoqui, però el Mora no transmiteix bones vibracions als jugadors, no tènen cap il.lusió, amb el pesimisme que els caracteritza.....
Mora, si us plau, demostra a tots els sabadellencs que pots fer jugar aquests tius que han costat tanta pasta i ajunda'ns a deixar aquesta segona b d'una vegada per totes i els aficionats estarem en deute amb  tu.....
VISCA EL SEMPRE EL  :scut
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora sap fer jugar a aquest Sabadell???
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2005, 14:13:07 pm »

pero el Europa esta fent un equipet molt competitiu per pujar a 2a A. ;)

Com molt de vosaltres, imagino, estic una mica cremat amb la pretemporada que està fent el CES. Us recordo que nomès ha guanyat a equips de categoría molt inferior. Tots els partits que hem fet amb equips de segona b, inclós l'Europa de tercera, l'hem perdut

pero el Europa esta fent un equipet molt competitiu per pujar a 2a A. ;)
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2005, 14:16:39 pm per pedrinho »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2005, 14:15:23 pm »
A veure, a mi tampoc no m'agrada el mora, però donem-li temps, a veure si ens sorpren a tots. La pretemporada es per conjuntar als jugadors i tal, que faci ara els experiments ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat santor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2005, 14:21:36 pm »
el sr Mora ya sabemos lo que puede dar de si y dios no lo quiera pero me parece que no se comera los turrones.Juega ultradefensivo y solo os diria que fuerais un dia a ver los entrnos son de la epoca que el era jugador del BarÇA ,asi que no esperis grandes cosas  esperemos no pasar tantos apuros como el año pasado pero nada de play off saludos

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2005, 14:24:45 pm »
como te piensas que se juega en la segunda B? marcas 1 gol i te echas atras para mantener resultado

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 20 de Agost de 2005, 14:32:02 pm »
Doncs que voleu que us digui, aixo de fer un gol i posar-se a defensar amb 11 homes ho vec de gallina, de cobard :Hecho_polvo: si fots un gol, ves a per el 2n, si fas el 2n ves a per el 3r, no et fikis dins larea al 1r gol xq ten fan un i ja tas de conformar amb 1 punt :(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat santor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #6 el: 20 de Agost de 2005, 14:33:15 pm »
Si es asi como quieres que juguemos adelante,es una pena que solo esperemos esto y asi soñamos con subir a segunda verdad pues muy bien que gane todos los partido por 1-0 y le hare un monumento al lado del corte ingles

• Juvenil
« Respondre #7 el: 20 de Agost de 2005, 14:39:10 pm »
El pitjor de tot no son els resultats, sino l'imatge que està donant l'equip....
Esperem que això canvii a partir del proper diumenge......
L'unic que dic es que la directiva li té que donar una oportunitat al Mora a la lliga, però si desprès d'unes setmanetes es veu que l'equip no respón se li ha de fer fora, pq sino vindrà la remuntada per no baixar, dels que ja estem tan acostumats.....
Visca el  :bandera
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 20 de Agost de 2005, 14:41:08 pm »
Jo soc dels que penso que a 2a B si marques 1 gol fote't a defensar, evidentment sense deixar passar les opcions que llavors tens de cotraatac. Penso que és la millor forma, a no sé que tinguis 1 autentic killer que et foti 25 gols a l'any i no falli ni 1 sol xut, cosa que a 2a B no n'hi ha cap.
I això ho dic perque nosaltres tenim a Gallo, Orife i Madrigal, tios contrastats de 2a B, però son de 2a B. No oblidem això!
Torno a dir que el millor és defensar-se i sortir al contraatac a mxacar!  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat santor

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #9 el: 20 de Agost de 2005, 14:43:49 pm »
mOLT BE PERO DE ESOS QUE AS NOMBRADO SOLO JUEGA UNO CON MORAY NO CREO QUE mADRIGAL SEA UN DELANTERO CENTRO DE CONTRATAQUE

friend

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Agost de 2005, 14:47:46 pm »
yo crec q jugara amb dos, pero encara no em decanto per kina sera la parella de atacants, un actuara de mitja punta i un altre de davanter centre nat, he anat als entranments i a veure el tornei dels historics i es akesta a la conclusio q e earribat!! segur q jugara amb dos dels tres davanters q tenim fins q cañadas es recuperi totalment!!

akest any no em començat amb bon peu, pero weno poc a poc anirem allisant el cami!! ;)

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #11 el: 20 de Agost de 2005, 14:48:38 pm »
El mes important es anar guanyant, i si aixi es guanya a 2ªB doncs ens em d'adaptar, l'any pasat vam tenir una experiencia en el futbol atac i en el futbol defesiu, valoreu kin ens va treure d'alla baix.

salu2. ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 20 de Agost de 2005, 14:51:22 pm »
No ens oblidem que l'ultim tram del rubi va ser molt bo i no podem saber com podria haver acabat la lliga amb el rubi, ens kedarem tots amb l'incognita... per sempre  >:D

• Juvenil
« Respondre #13 el: 20 de Agost de 2005, 14:53:13 pm »
Birri, estic totalment d'acord amb tu, quan van fer fora al Rubi va ser quan millor ho feia......això mai ho entendrè!!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 20 de Agost de 2005, 15:12:55 pm »
Es que va ser incomprensible...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #15 el: 20 de Agost de 2005, 15:18:13 pm »
A veure, a mi tampoc no m'agrada el mora, però donem-li temps, a veure si ens sorpren a tots. La pretemporada es per conjuntar als jugadors i tal, que faci ara els experiments ;)

Experiments ara durant la pretemporada, sí, però està desanimant als aficionats. A més, és que el Mora acostuma a fer uns experiments molt estranys, no creus?

Collons, que vagi perfilant ja poc a poc i paulatinament l'equip titular i deixi de fer tantes probatures, perque estem a una setmana de l'inici de la Lliga...

Amb el Mora o sense, aquest Sabadell, com a mínim hauria de jugar el play-off, i sembla ser que jo i molts més arlequinats més ho tenim bastant clar.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 20 de Agost de 2005, 15:19:29 pm »
Que jo no defenso els experiments que esta fent, al contrari, no m'agraden gens. Però haurem de donar un marge de confiança a veure si ens sorpren  ;)

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #17 el: 20 de Agost de 2005, 15:34:37 pm »
Lo pitjor del Mora es que el projecte li ve gran i no sap suportar la pressió i la responsabilitat que té a les mans. Només s'ha de veure les declaracions que fa cada dia , intentant rebaixar l'euforia i l'ilusió , i jo em pregunto , no tenim dret després d tants anys podrits a segona B d tenir l'ilusió i l'euforia ke ens surti dels pebrots??
Per mi , que el millor que podria haver fet el Barça per ajudar al Sabadell aquest estiu es oferirli al Mora d'entrenar l'alevi o benjami blaugrana , ke segur ke ens hagues deixat trankils en un tres i no res...

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #18 el: 20 de Agost de 2005, 16:33:57 pm »

Acabo d´arribar de vacances i veig molts nervis. Acabem la pretemporada i esperem que comencin els primers partits.

Això sí serà molt difícil bons resultats i espectacle, ja que lamantablament la 2ªB, és així.

Per cert pels que us pregunteu on seriem amb el Rubí d´entrenador: A TERCERA.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #19 el: 20 de Agost de 2005, 17:26:47 pm »
el mora no faria rutllar ni al barça del dream team, els seus plantejaments son totalment obsolets i en els partits no te cap tipus de variacio tactica,l'any passat erem una banda i era llogic jugar defensivament i sortir a la contra,pero arriba aquesta temporada i per fi despres de moltissims anys fem un equip amb aspiracions es gasten molts calers en definitiva un projecte ambicios, pero el senyor mora corre a dir que el primer es la permanencia senyor mora estic fins els collons de permanencia som el sabadell no el peralta donguis compte d'una vegada on esta (imagineu els entrenadors del castello o hercules diguen que l'objectiu es la permanencia l'any passat simplement impossible) despres comencen els primers partits i simplement una imatje patetica ridicula i penosa contra rivals molt pero que molt inferiors,i jo em pregunto senyor mora sap voste l'equip que te? es penos i inadmissible en els partits que he tingut ocasio de veure la tactica del sabadell era patadon del genis i a correr per aixo no fa falta gastar tants calers ja ho teniem l'any passat,en definitiva si volem fer alguna cosa bona que jo crec que si no fem el play-off amb aquest equip i el grup que a quedat sera un gran fracas el senyor mora hauria de plegar siusplau senyor mora torni a la radio a comentar els partits del barça els socis del sabadell ens mereixem una cosa millor