Autor Tema: Demà sempre podem estar pitjor que avui  (Llegit 523 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Demà sempre podem estar pitjor que avui
« el: 11 de Febrer de 2008, 00:03:44 am »
Crec que estem en una situació de molta alarma i força límit. I més veient el calendari que ens vé per davant.

Si volem salvar això l'únic que podem fer és estar UNITS TOTS. Jugadors, tècnics, AFICIÓ i també directiva.

Després de perdre davant del Badalona estem a la promoció de permanecia. I l'única cosa que li veig positiva és que cada setmana hi ha enfrontaments directes amb tots i que una victoria t'alça a la classificació i una derrota davant un rival directe t'enfonsa.

Per tan: Penso jo que si volem acabar salvant aquesta 2a B, l'únic que podem fer és ANIMAR a MORT als nostres jugadors que NOMÉS ells seran qui podran fer-nos una mica més feliços al mes de maig o deixar-nos on erem l'any passar a l'infern de 3a.

Mireu: A mi si al mes de febrer de l'any passat m'haguéssin dit que a dia d'avui estem com estem, JO hagués firmat, i em sembla que molts de vosaltres també. Per tan, avui estem una mica malament..... però demà ho podem estar força més.

APROFITEM les jornades que falten per posar collons i per salvar aquest any.
És molt més senzill salvar una 2a B en la situació en la que estem, que no pas tenir que tornar a pujar de 3a a 2a B.

Siguem TOTS una pinya

I ALS JUGADORS:

Volem MOLTA més actitud i COLLONS
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Demà sempre podem estar pitjor que avui