fa dias que em ronda una ideia, que no es meva pero potser ens la podriem agenciar ara que començem a tenir partits de risc i nomes queden 16 jornades se m´ha ocorregut agafar el recurs d´automotivacio que diuen els diaris i televisions que utilitcen els equips grans com el madrid o el barsa
estic segur que tots teniu que saber que el madrid a posat una frase epica a la sortida del seu vestuari al estil dels emblemas englesos, tot es motivació senyors!!!.
M´agradaria que entre tots els foreros trovessim una frase aixi, amb força i que encoratgi als nostres jugadors i els faci sortir al camp enrravietats i amb ganas de menjarse el mon, si aconseguissim una bona frase despres podriam buscar un fons arlequinat amb aficcio i l´escut del sabadell o el camp de la NCA per acabar de crear un poster macu.
Si finalment l´ideia funciones inclus podriam intentar possar-nos en contacte amb algu del club (preferiblement el Genis Garcia, que va ser jugador de futbol i sap el significat d´aquestes petites coses ) per que posessin el retol al tunel de vestuaris o al vestuari mateix.
Espero que us agradi l´ideia i que m´ajudeu per que entre tots trobem la manera d´intentar comunicar als nostres jugadors que estem amb ells i que jugen amb 1 mes al camp.
Per començar jo posaré una frase :
" CON VUESTRO ESFUERZO LO CONSEGUIREMOS, SEMPRE SABADELL "