Autor Tema: Treball infantil?  (Llegit 658 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Treball infantil?
« el: 13 de Febrer de 2008, 02:38:17 am »
Ignasi Miquel. 15 anys. Central de metre noranta, del Cornellà Cadet, ja està entrenant amb l'Arsenal Juvenil.

Va ser descartat pel Barça a l'època que era infantil ja que deien que s'hauria de dedicar al bàsquet, i no el van voler. També va rebre l'interès per el Manchester Utd.

Amb 15 anys, no creieu que és una mena d'explotació infantil? Creieu que hi hauria d'haver una norma que obligués que com a mínim tingués 16 anys?

Se la salten els clubs oferint feina als pares i així argumentar un canvi de residència. El Cornellà en un futur no crec que cobri res per el nano. Jo crec que és inmoral que facin això.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Treball infantil?
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2008, 02:49:15 am »
Jo crec que no esta be, ja que aixo es la llei del mes fort, si ve un Barça,Madrid,Arsenal,Man utd,Juve,Milan etc .. ni els pares ni els nens crec que s'ho pensin 2 cops alhora de marxar, ja que no es lo mateix estar a la cantera d'un d'aquests equips grans que estar al Cornella, al Premia o qualsevol equip humil de categories inferiors.
El nen i la familia potser en un futur seran els mes feliços del mon, triunfant i guanyant molta pasta en un equip gran, pero esta clar, que pels equips petits es una p****a que ja ni poguin retenir a crios de 15 anys.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2008, 02:58:58 am »
y digo yo birrero que no digo que este bien eso eh, pero si viniera un liverpool, arsenal, manchester o el mismo barça madrid o el que quieras un club grande y te ofreciera una millonada por tu nene, trabajo fijo con buen salario para ti y tu mujer, y una residencia cerca de la zona? tu cojerias i dirias que no?
ufff si lo piensas des de fuera dices eso que el xaval es muy joven etc etc pero si los billetes te los ponen delante con todas esas condiciones? dificil decision eh!
 ;D :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2008, 23:46:07 pm »
y digo yo birrero que no digo que este bien eso eh, pero si viniera un liverpool, arsenal, manchester o el mismo barça madrid o el que quieras un club grande y te ofreciera una millonada por tu nene, trabajo fijo con buen salario para ti y tu mujer, y una residencia cerca de la zona? tu cojerias i dirias que no?
ufff si lo piensas des de fuera dices eso que el xaval es muy joven etc etc pero si los billetes te los ponen delante con todas esas condiciones? dificil decision eh!

Home, si fos un club anglès... encara m'ho pensaria, però al Madrit, segur que no el deixo anar!   :beer2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 22 de Febrer de 2008, 12:25:00 pm »

Home, si fos un club anglès... encara m'ho pensaria, però al Madrit, segur que no el deixo anar!   :beer2

a mi me viene el barsa y no me lo pienso, asi de claro  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!