Autor Tema: Per què no?  (Llegit 499 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Per què no?
« el: 10 de Febrer de 2008, 10:15:42 am »
Com ja fan molts altres clubs de la categoria, es podria editar un mini diari que fos gratuït i que fos distribuït a les entrades de l'estadi en cada partit del Sabadell. En llocs com Tarragona, Castelló, Eivissa, Badalona... ho fan. No caldria massa feina m'imagino, ja que amb 4-5 pàgines es podria explicar coses de l'equip de futbol, el bàsquet, l'equip femení... No sé, com ho vegeu vosaltres?
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Per què no?
« Respondre #1 el: 10 de Febrer de 2008, 10:49:02 am »
Com ja fan molts altres clubs de la categoria, es podria editar un mini diari que fos gratuït i que fos distribuït a les entrades de l'estadi en cada partit del Sabadell. En llocs com Tarragona, Castelló, Eivissa, Badalona... ho fan. No caldria massa feina m'imagino, ja que amb 4-5 pàgines es podria explicar coses de l'equip de futbol, el bàsquet, l'equip femení... No sé, com ho vegeu vosaltres?

Estaria bé i jo crec que una revista com El Saballut el club podria utilitzar-la i imprimir-la per donar-la a la gent al camp ;)
A la reunió que es va fer amb la directiva per fer la revista es va parlar però d'això ja fa més d'un any  :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009