Crec que estem en una situació de molta alarma i força límit. I més veient el calendari que ens vé per davant.
Si volem salvar això l'únic que podem fer és estar UNITS TOTS. Jugadors, tècnics, AFICIÓ i també directiva.
Després de perdre davant del Badalona estem a la promoció de permanecia. I l'única cosa que li veig positiva és que cada setmana hi ha enfrontaments directes amb tots i que una victoria t'alça a la classificació i una derrota davant un rival directe t'enfonsa.
Per tan: Penso jo que si volem acabar salvant aquesta 2a B, l'únic que podem fer és ANIMAR a MORT als nostres jugadors que NOMÉS ells seran qui podran fer-nos una mica més feliços al mes de maig o deixar-nos on erem l'any passar a l'infern de 3a.
Mireu: A mi si al mes de febrer de l'any passat m'haguéssin dit que a dia d'avui estem com estem, JO hagués firmat, i em sembla que molts de vosaltres també. Per tan, avui estem una mica malament..... però demà ho podem estar força més.
APROFITEM les jornades que falten per posar collons i per salvar aquest any.
És molt més senzill salvar una 2a B en la situació en la que estem, que no pas tenir que tornar a pujar de 3a a 2a B.
Siguem TOTS una pinya
I ALS JUGADORS:
Volem MOLTA més actitud i COLLONS