Autor Tema: TERTULIA ARLEQUINADA  (Llegit 1010 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
TERTULIA ARLEQUINADA
« el: 17 de Febrer de 2008, 22:01:39 pm »
Segons he pogut enterarme apartir de demá dilluns es fará una tertulia arlequinada a Radio Sabadell de 10:00 a 10:30 del mati, tots els dilluns mitja horeta per poder parlar del nostre equip i amb possibilitat de poder entrar a la tertulia trucant per telefon.
Molt bona iniciativa per part de Radio Sabadell  :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: TERTULIA ARLEQUINADA
« Respondre #1 el: 17 de Febrer de 2008, 22:19:40 pm »
Doncs jo tinc una queixa de la tertulia d'avui diumenge... del post-partit.

Es veu que han rebut un missatge que criticava a la fundacio i l'aleix, crec q era, ha dit que aquest tipus de comentaris es devien a un 'calenton' o que 'es pixava fora de test' al culpar a la fundacio...crec que mes o menys a dit. Doncs be, que sapiga que la majoria sabem que qui marca el pressupost -la fundacio- i amb aixo, entres amb mes o menys numeros per la loteria de la temporada (menys pressupost = menys numeros de fer una gran temporada). Clar que la fundacio no fitxa, clar... pero si que 'obliga' a fer un tipus de fitxatxes... Tots sabem tambe que RS es municipal i que logicament no mossegara la ma de qui li dona de menjar pero tampoc fa falta que ens tracti a la resta d'il.luminats per veure unes coses que els diners publics, a vegades, no deixen veure...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 17 de Febrer de 2008, 22:25:35 pm »
muy buena iniciativa pero a esa hora no lo puedo oir  jejeje   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 17 de Febrer de 2008, 22:25:49 pm »
Hostia Power acabes d'il.lustrar el que he pensat quan he llegit per primer cop el post.
Aquí tohom es congratula sempre de les iniciatives, però demano jo quines iniciatives, tot això de la ràdio és res més que informació interesada, quines veus sortiran a la tertúlia........les de sempre i per dir que "a veure si diumenge guanyem que cal canviar la tendència negativa de les últimes jornades"
que no us entereu que kla tendència negativa és dels ULTIMS VINT ANYS!!!!!!!

has analitzat mai l'un per un del final del partit?, no en guanyem ni un per casualitat i sempre deixen bé a tots els jugadors, per k gar-s'hi

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 17 de Febrer de 2008, 22:31:15 pm »
la podrien posar de 10.55h a 11h del mati, amb 5 minutets ja ni ha prou...no sigui que ens enviciem.

Trobo que es un bon horari: la gent esta asequible, en el seu lloc de treball, amb els walk mans per poder escoltar-lo al costat del teu cap, se li deixa un auricular i ja esta. I si fa falta intervenir, des de el telefon de la feina...el teu cap estic segur q si coles el nom de l'empresa com a falca de publi pel mig estará més que satisfet..
el dilluns seguent més...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #5 el: 17 de Febrer de 2008, 22:32:35 pm »
la podrien posar de 10.55h a 11h del mati, amb 5 minutets ja ni ha prou...no sigui que ens enviciem.

Trobo que es un bon horari: la gent esta asequible, en el seu lloc de treball, amb els walk mans per poder escoltar-lo al costat del teu cap, se li deixa un auricular i ja esta. I si fa falta intervenir, des de el telefon de la feina...el teu cap estic segur q si coles el nom de l'empresa com a falca de publi pel mig estará més que satisfet..
el dilluns seguent més...

Ho hauries de dir més clar que ENCARA NO T' ENTENDRAN  EL SARCASME

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 17 de Febrer de 2008, 22:49:59 pm »
si ho dic mes clar els x-men hem possaran tantes estrelletes que semblar un anunci de la Mahou 5 estrellas, per q fotare un macagoencony q es moura tota la tribuna!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 18 de Febrer de 2008, 14:51:36 pm »
algu ha escoltat la tertulia i ens podria fer un resum del que s'ha parlat?  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa